Ben bij de nonnevottenquote:Op zondag 11 februari 2024 21:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ook. Nu dus pas
Worstenbroodjes![]()
![]()
![]()
Heb wat doorgespoeld tijdens het maken vd nonnenvottenquote:
Ik kladder altijd wat mosterd bovenop t worstenbroodje, heerlijkquote:Op zondag 11 februari 2024 20:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Met mosterd? Dat klinkt helemaal niet lekker!
Af en toe een seizoen overslaan kan wel helpen.quote:Op zondag 11 februari 2024 22:06 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik ben eigenlijk wel een beetje klaar met HHB. Elk jaar dezelfde soort kandidaten, van die giechelende vrouwen en dat eeuwig elkaar helpen.
Ze bleek hartstikke ziek te zijn. Is met ambu afgevoerd naar het ziekenhuis huis een uur na de opnames.quote:
Misschien doordat ze te veel had geproefd van die zooi die ze anderen wou voorschotelen?quote:Op maandag 12 februari 2024 23:06 schreef Vicky het volgende:
Ze bleek hartstikke ziek te zijn. Is met ambu afgevoerd naar het ziekenhuis
Nee zeker niet.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien doordat ze te veel had geproefd van die zooi die ze anderen wou voorschotelen?
Ze had corona.quote:Op maandag 12 februari 2024 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Misschien doordat ze te veel had geproefd van die zooi die ze anderen wou voorschotelen?
awquote:Op maandag 12 februari 2024 23:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze bleek hartstikke ziek te zijn. Is met ambu afgevoerd naar het ziekenhuis huis een uur na de opnames.
Staat op haar insta, is een openbaar bericht
Heftig!quote:Op maandag 12 februari 2024 23:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze bleek hartstikke ziek te zijn. Is met ambu afgevoerd naar het ziekenhuis huis een uur na de opnames.
Pien voor hugs, Susan voor fugsquote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.instagram.com/pientnapel/
Voor de pienfappers
Ja, er zaten wat gedrochten tussen die je noooooit de naam 'worstenbroodje' mag gevenquote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef _Arual_ het volgende:
Arme worstenbroodjes. Ze hadden dit nooit zo gewild.
Wellicht is Sandra daarom afgevallen en had t niks met het bakken te maken, kan helaas gebeurenquote:Op maandag 12 februari 2024 23:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
Fappers, echt? Ze is aandoenlijk en super lief, maar ze lijkt ook op de eekhoorn van Ice Agequote:Op dinsdag 13 februari 2024 15:09 schreef Duiveltja het volgende:
https://www.instagram.com/pientnapel/
Voor de pienfappers
Was een grapje. Ze heeft inderdaad een wat apart uiterlijk. Ze lijkt op tekenfilm figuurtje.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 21:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Fappers, echt? Ze is aandoenlijk en super lief, maar ze lijkt ook op de eekhoorn van Ice Age...
Als ik in een worstenbroodje bijt en ik proef boerenkool, dan gaan er doden vallen.quote:Op dinsdag 13 februari 2024 20:15 schreef _Arual_ het volgende:
Arme worstenbroodjes. Ze hadden dit nooit zo gewild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |