https://www.totoknvbbeker(...)-knvb-beker-verrichtquote:Eemdijk (Bunschoten) - Harkemase Boys
RKSV Nuenen - Excelsior Maassluis
Groene Ster (Heerlen) - Kozakken Boys (Werkendam)
ADO'20 (Heemskerk) - Quick Boys (Katwijk aan Zee)
csv Apeldoorn - OJC Rosmalen
SV TEC (Tiel) - Meerssen
SJC (Noordwijk) - Gemert
Scheveningen - Hoek
GVVV (Veenendaal) - Barendrecht
VVSB (Noordwijkerhout) - UNA (Veldhoven)
DVS '33 Ermelo - IJsselmeervogels (Bunschoten)
VV Hoogeveen - Staphorst
d'Olde Veste '54 (Steenwijk) - Noordwijk
Kloetinge - Koninklijke HFC (Haarlem)
Spakenburg - VV Scherpenzeel
Sparta Nijkerk - Unitas (Gorinchem)
RKVV DEM (Beverwijk) - Sportlust'46 (Woerden)
RKAV Volendam - RKVV Westlandia (Naaldwijk)
FC Lisse - Blauw Geel'38 (Veghel)
HVCH (Heesch) - De Treffers (Groesbeek)
ACV (Assen) - USV Hercules (Utrecht)
Ik ben nog niet jarig hoor!quote:
Wie zegt datquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nog niet jarig hoor!
Wat fijn dat je dit even toelichtquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar bedankt. Nu kan ik mijn "Cambuur-act" weer ophouden.
Ter info: Gewoon een leuke club, leuker dan de rest, en ik hoop ze weer snel in de eredivisie te zien, maar ik blijf natuurlijk PSV-supporter.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar bedankt. Nu kan ik mijn "Cambuur-act" weer ophouden.
Ter info: Gewoon een leuke club, leuker dan de rest, en ik hoop ze weer snel in de eredivisie te zien, maar ik blijf natuurlijk PSV-supporter.
Heeft zoals verwacht bijzonder weinig laten zien bij Feyenoord. Niveautje Heerenveen.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:18 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb het niet zo op jongens met shitlocks la Stengs.
Ja, dan kan daar geen verwarring meer over ontstaan! Ik help jullie graag een handje.quote:
Deze zin loopt niet zo lekker.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet of ik voor Feyenoord moet zijn die in de Beker alles thuis spelen maar wel leuker voetbal spelen of voor AZ zodat een finale tegen NEC nog spannend wordt en maar met hun kleurloze kut elftal
Loop liever niet het risico dat NEC europees gaat spelen. Enige reden om voor Feyenoord te zijn vandaag.quote:Op woensdag 7 februari 2024 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik weet niet of ik voor Feyenoord moet zijn die in de Beker alles thuis spelen maar wel leuker voetbal spelen of voor AZ zodat een finale tegen NEC nog spannend wordt en maar met hun kleurloze kut elftal
Kijk je wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |