Groningen wint van Fortuna maar verder wordt het zoiets ja.quote:Op donderdag 8 februari 2024 12:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Feyenoord - NEC 1-0
Cambuur - Fortuna 1-1 (Cam w.n.s.)
Finale:
Feyenoord - Cambuur 6-0
Zaterdagquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:07 schreef Idisrom het volgende:
Het was gisteravond geweldig in ons mooie oude stadion.
Ik hoop dat Feyenoord straks uit loot en Cambuur thuis loot.
Ja. In de zomer gaan er een paar weg en dan vliegen ze er meteen uit tegen een club uit Kazachstan of zo.quote:Op donderdag 8 februari 2024 13:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Niet mee eens, NEC staat zevende in de competitie en speelt al weken prima voetbal
Mwa die Pandaboer wil er nog weleens extra geld tegenaan gooien als ze Europa in mogen.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. In de zomer gaan er een paar weg en dan vliegen ze er meteen uit tegen een club uit Kazachstan of zo.
Bekerwinst is meteen groepsfase tochquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja. In de zomer gaan er een paar weg en dan vliegen ze er meteen uit tegen een club uit Kazachstan of zo.
Volgens mij ookquote:Op donderdag 8 februari 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekerwinst is meteen groepsfase toch
Dat is feitelijk juist.quote:Op donderdag 8 februari 2024 17:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Bekerwinst is meteen groepsfase toch
User @GGMM is gewoon zenuwachtig wat zijn vriendje hem straks geeft voor Valentijnsdag. Slapeloze nachten.quote:Op donderdag 8 februari 2024 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vroeg vandaag wat er aan de hand was met @:zipportal en toen reageerde je bijdehand, en nu doe je dit.
Hetzelfde als anders, hij hoeft één avondje niet de ontvangende partij te zijn.quote:Op donderdag 8 februari 2024 18:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
User @:GGMM is gewoon zenuwachtig wat zijn vriendje hem straks geeft voor Valentijnsdag. Slapeloze nachten.
Voor wie juichen we?quote:Op donderdag 8 februari 2024 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig gaan we zo voetballen
Goede programmering wel, zo’n wedstrijd die niemand boeit als enige op donderdagquote:Op donderdag 8 februari 2024 19:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gelukkig gaan we zo voetballen
Saaiste commentator van NL die Telling.quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:01 schreef TweedeKlum het volgende:
De commentator zit in een bezemkast?
Ik hoopte gewoon dat iemand dit gifje zou postenquote:Op donderdag 8 februari 2024 00:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vroeg vandaag wat er aan de hand was met @:zipportal en toen reageerde je bijdehand, en nu doe je dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |