Boodschappen brieffiesquote:Op vrijdag 9 februari 2024 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik woon nu op 5 minuten lopen van Blaak en op een kwartiertje van Rotterdam CS.
Ik verveel mij niet snel hoor.
Wat wel wennen wordt is dat ik met mijn adhd soms drie keer per dag naar de supermarkt loop vanwege dingen die ik vergeten ben. Daar moet ik wel iets op gaan bedenken
[ link | afbeelding ]
Dit is serieus een mandje deze week met enkel vergeten boodschappen
Goeie reisquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Groetjes vanaf Faro vliegveld. Half uur vertraging. Enorme regen. Dak overal lek.
Je kan dat half uur mooi gebruiken om mij tips te geven voor Portugalquote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Groetjes vanaf Faro vliegveld. Half uur vertraging. Enorme regen. Dak overal lek.
Prettig gehad. Geen kont gedaan en toch ook wel veel ofzo. Portugees eten is niet mijn eten. Details volgen nog wel.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je kan dat half uur mooi gebruiken om mij tips te geven voor Portugal![]()
Leuk gehad?
Jullie weten nog steeds zeker dat je gaat samenwonen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prettig gehad. Geen kont gedaan en toch ook wel veel ofzo. Portugees eten is niet mijn eten. Details volgen nog wel.
Oh nooo etenquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Prettig gehad. Geen kont gedaan en toch ook wel veel ofzo. Portugees eten is niet mijn eten. Details volgen nog wel.
Ik vond het eten in Portugal ook niet zo, te rustiek en simpel en heel anders als het Spaanse, behalve de pastel del nataquote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Nee.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 10:56 schreef AnneX het volgende:
En is sigme’s Liefste al weer terug en viel het mee?
Wat naar zeg. Ik wist niet dat het weghalen van een moedervlek zo'n grote toestand is.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Nee.
Lichamelijk viel het mee al wordt het een groot litteken zegt de chirurg. Maar mentaal trekt hij dit vrij slecht.
En het litteken zit midden op z'n borst en mag uiteraard niet opengetrokken worden: 2 weken rust.
Dus hij kan twee weken niet werken (bij instappen in een vrachtwagen moet je je met 1 hand optrekken...) en die twee weken kan ie ook geen snoei/zaag/graaf etc klussen hier doen.
En als die verplichte rust voorbij is vertrekken we al bijna naar Spanje.. Dus dan werkt hij nog een maand niet. Vindt 'ie niet leuk (in Spanje zijn vindt hij wel leuk hoor, maar z'n collega's voor al zijn werk laten opdraaien stukken minder).
Probleem van de baas. Dit lijkt me een serieus probleem, zoveel mensen die zich ziek melden vanwege een snotneus. Neemt niet weg dat het fijn is dat je lover zoveel verantwoordelijkheid voelt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 12:33 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja. Nee.
Lichamelijk viel het mee al wordt het een groot litteken zegt de chirurg. Maar mentaal trekt hij dit vrij slecht.
En het litteken zit midden op z'n borst en mag uiteraard niet opengetrokken worden: 2 weken rust.
Dus hij kan twee weken niet werken (bij instappen in een vrachtwagen moet je je met 1 hand optrekken...) en die twee weken kan ie ook geen snoei/zaag/graaf etc klussen hier doen.
En als die verplichte rust voorbij is vertrekken we al bijna naar Spanje.. Dus dan werkt hij nog een maand niet. Vindt 'ie niet leuk (in Spanje zijn vindt hij wel leuk hoor, maar z'n collega's voor al zijn werk laten opdraaien stukken minder).
Nou, woahquote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:07 schreef derLudolf het volgende:
https://m.bild.de/regiona(...)2370.bildMobile.html
Die had de broek wel vol zeg, wat een lef
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kan ik nooit leren loslaten natuurlijk…/rant
Gelukkig was ik vanmorgen wel aan de slag voor mijn andere werk. En was er weer vlaai. Van een 101 jarige![]()
En straks ut pekske aan veur de vastoavendj
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 9 februari 2024 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ugh.Erg hè. Terecht rant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo kan ik nooit leren loslaten natuurlijk…/rant
Gelukkig was ik vanmorgen wel aan de slag voor mijn andere werk. En was er weer vlaai. Van een 101 jarige![]()
En straks ut pekske aan veur de vastoavendj
Veel plezier met carnaval.
@sigme lastig met zo’n wond. Goed hoor om rekening mee te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |