abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212357025
Groetjes vanaf Faro vliegveld. Half uur vertraging. Enorme regen. Dak overal lek.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_212357084
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 09:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Ik woon nu op 5 minuten lopen van Blaak en op een kwartiertje van Rotterdam CS.

Ik verveel mij niet snel hoor.

Wat wel wennen wordt is dat ik met mijn adhd soms drie keer per dag naar de supermarkt loop vanwege dingen die ik vergeten ben. Daar moet ik wel iets op gaan bedenken :D

[ link | afbeelding ]

Dit is serieus een mandje deze week met enkel vergeten boodschappen :')
Boodschappen brieffies *O* en fotootje ervan met mobiel.
Zo werkt het hier.

Er is een app voor ook. Natuurlijk. 😇
Misschien dat iemand hier die heeft. Vond ik weer net té ingewikkeld.

Vanmiddag huis kijken. Die het toch niet wordt, want trap. 8)7
pi_212357093
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Groetjes vanaf Faro vliegveld. Half uur vertraging. Enorme regen. Dak overal lek.
Goeie reis :W

En is sigme’s Liefste al weer terug en viel het mee?

Mooie laatste dag @Tele6 Hartelijke groeten aan de achterblijvers :W bye bye
pi_212357119
Er vloog ook een vogel binnen
pi_212357129
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:59 schreef Lonaa het volgende:
Er vloog ook een vogel binnen
Dat is een grooooot gat dan.

Wat een leuke truc van verplaatsen van de sneeuwklokjes. 8-)
  vrijdag 9 februari 2024 @ 11:05:22 #156
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212357196
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:50 schreef Lonaa het volgende:
Je kan dat half uur mooi gebruiken om mij tips te geven voor Portugal O+

Leuk gehad?
  vrijdag 9 februari 2024 @ 11:06:27 #157
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212357209
Sneeuwklokjes, hier is het eindelijk gelukt een enkeling op te laten komen. Zie er nu 2 ofzo. Nou hopelijk worden het ooit bosjes *O*
pi_212357270
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:05 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Je kan dat half uur mooi gebruiken om mij tips te geven voor Portugal O+

Leuk gehad?
Prettig gehad. Geen kont gedaan en toch ook wel veel ofzo. Portugees eten is niet mijn eten. Details volgen nog wel.
pi_212357855
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 11:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Prettig gehad. Geen kont gedaan en toch ook wel veel ofzo. Portugees eten is niet mijn eten. Details volgen nog wel.
Jullie weten nog steeds zeker dat je gaat samenwonen?
Spoilers!
  vrijdag 9 februari 2024 @ 12:11:50 #160
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_212357922
quote:

[..]
Oh nooo eten ;(
pi_212358037
quote:

[..]
Ik vond het eten in Portugal ook niet zo, te rustiek en simpel en heel anders als het Spaanse, behalve de pastel del nata :9
pi_212358053
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:11 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Oh nooo eten ;(
Omboeken naar noord Spanje :7
pi_212358176
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 10:56 schreef AnneX het volgende:
En is sigme’s Liefste al weer terug en viel het mee?

Ja. Nee.

Lichamelijk viel het mee al wordt het een groot litteken zegt de chirurg. Maar mentaal trekt hij dit vrij slecht.
En het litteken de hechting zit midden op z'n borst en mag uiteraard niet opengetrokken worden: 2 weken rust.
Dus hij kan twee weken niet werken (bij instappen in een vrachtwagen moet je je met 1 hand optrekken...) en die twee weken kan ie ook geen snoei/zaag/graaf etc klussen hier doen.
En als die verplichte rust voorbij is vertrekken we al bijna naar Spanje.. Dus dan werkt hij nog een maand niet. Vindt 'ie niet leuk (in Spanje zijn vindt hij wel leuk hoor, maar z'n collega's voor al zijn werk laten opdraaien stukken minder).

[ Bericht 1% gewijzigd door sigme op 09-02-2024 12:42:51 (toekomstig litteken, nu nog hechting) ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_212358214
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:33 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja. Nee.

Lichamelijk viel het mee al wordt het een groot litteken zegt de chirurg. Maar mentaal trekt hij dit vrij slecht.
En het litteken zit midden op z'n borst en mag uiteraard niet opengetrokken worden: 2 weken rust.
Dus hij kan twee weken niet werken (bij instappen in een vrachtwagen moet je je met 1 hand optrekken...) en die twee weken kan ie ook geen snoei/zaag/graaf etc klussen hier doen.
En als die verplichte rust voorbij is vertrekken we al bijna naar Spanje.. Dus dan werkt hij nog een maand niet. Vindt 'ie niet leuk (in Spanje zijn vindt hij wel leuk hoor, maar z'n collega's voor al zijn werk laten opdraaien stukken minder).
Wat naar zeg. Ik wist niet dat het weghalen van een moedervlek zo'n grote toestand is.
Spoilers!
pi_212358230
quote:
7s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 12:33 schreef sigme het volgende:

[..]
Ja. Nee.

En het litteken zit midden op z'n borst en mag uiteraard niet opengetrokken worden: 2 weken rust.
Probleem van de baas. Dit lijkt me een serieus probleem, zoveel mensen die zich ziek melden vanwege een snotneus. Neemt niet weg dat het fijn is dat je lover zoveel verantwoordelijkheid voelt.
pi_212358240
Jeetje @sigme dat heeft dus best wel wat gevolgen, dat rustig aan doe nog het lastigst
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator vrijdag 9 februari 2024 @ 13:07:53 #167
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_212358552
https://m.bild.de/regiona(...)2370.bildMobile.html

Die had de broek wel vol zeg, wat een lef :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_212358832
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 13:07 schreef derLudolf het volgende:
https://m.bild.de/regiona(...)2370.bildMobile.html

Die had de broek wel vol zeg, wat een lef :o
Nou, woah _O_ Gelukkig zelf ongedeerd.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_212360322
Brrr koelbloedig heerschap
We have far more in common than that which devides us..
pi_212361014
Ik heb getuinierd *O* Het mag geen naam hebben. Tuinboonplantje geplant, 4 tuinboonzaden onder de grond gestopt en 6 keer 2 sneeuwklokjes gepoot. Het duurde nog geen kwartier maar het telt heus *O*
Spoilers!
pi_212361060
Ugh.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kan ik nooit leren loslaten natuurlijk… :') /rant

Gelukkig was ik vanmorgen wel aan de slag voor mijn andere werk. En was er weer vlaai. Van een 101 jarige _O_
En straks ut pekske aan veur de vastoavendj *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_212361142
Waarom leg jij die vragen dan voor?
Retour afzender. Niet zoals afgesproken.

Soms moet iets in de soep lopen voor mensen zelf hun verantwoordelijkheid nemen.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212361160
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 februari 2024 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ugh.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kan ik nooit leren loslaten natuurlijk… :') /rant

Gelukkig was ik vanmorgen wel aan de slag voor mijn andere werk. En was er weer vlaai. Van een 101 jarige _O_
En straks ut pekske aan veur de vastoavendj *O*
Erg hè. Terecht rant.
Veel plezier met carnaval.

@sigme lastig met zo’n wond. Goed hoor om rekening mee te houden.
SPOILER
  vrijdag 9 februari 2024 @ 17:24:06 #174
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_212361219
Ik moest bij dat Putin interview denken aan Peace in our time,
Kwam ik dit tegen op jijbuis
pi_212361222
Meh, om 14 uur op werk wéér een migraine aanval. Naar huis gegaan toen ik weer wat kon zien en nu met knalkoppijn weer uit bed.
3 in een week is niet grappig :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')