Radler vind ik echt niks. Als ik limonade wil drink ik liever wat cola of .. eh .. limonade. Alcoholvrije IPA's zijn imho wel goed eigenlijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb nog geen 0.0 biertje gedronken (zonder smaakjes of andere zooi) dat ook maar enigszins in de buurt van lekker kwam.
Die mixdrankjes, want dat zijn het, zoals Radler zijn wel oke.
Dat komt omdat je toch de alcohol mist. Na een half jaar geen alcohol smaken 0,0 biertjes mij echt net zo goed als bier met alcohol eerst.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik heb nog geen 0.0 biertje gedronken (zonder smaakjes of andere zooi) dat ook maar enigszins in de buurt van lekker kwam.
Die zijn niet alcoholvrij.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef Perrin het volgende:
Mijn favo alcoholvrije biertjes:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heb je de la Trappe nillis weleens geprobeerd?quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
We willen ons iedere dag betaalbaar laveloos kunnen drinken, maar dat vinden de altijd nuchtere mensen niet goed..quote:
van de streek is enige die zich van de alcoholarm/losen een biertje mag noemenquote:Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef Perrin het volgende:
Mijn favo alcoholvrije biertjes:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Met Rum zeker?quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:30 schreef Harvest89 het volgende:
Alcoholvrij bier heb ik niets aan.
Dan drink ik liever een glas cola.
Onjuist, want dan zou het in de coronatijd < 2 euro hebben gekost. Zelfs tijdens carnaval van 2020 (het befaamde carnaval vlak voor de lockdown) lagen de bierprijzen al rond ¤ 2,75 - 3,00.quote:Op woensdag 7 februari 2024 14:54 schreef Cheeseburgert het volgende:
Breaking nieuws. Mensen drinken minder bier wanneer het 2x zoveel kost als 3 jaar geleden
Geprobeerd om 0.0 radler van amstel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Misschien weer eens omdraaien dan weet je wat mist namelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat komt omdat je toch de alcohol mist. Na een half jaar geen alcohol smaken 0,0 biertjes mij echt net zo goed als bier met alcohol eerst.
Dat vond ik ook altijd. Niet te zuipen die 0.0quote:Op woensdag 7 februari 2024 12:19 schreef Straatcommando. het volgende:
Goed bezig vriend.quote:Op woensdag 7 februari 2024 16:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat vond ik ook altijd. Niet te zuipen die 0.0
Nu ik al weken geen alcohol meer drink kan ik ze beter waarderen.
Al heb ik na 2 ook wel genoeg gehad
Nee, dat is wel een goede om te proberen. Ik hoor vaker dat alcohol vrij pils niet zo geslaagd is, maar ipa's en andere specialiare bieren wel.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:50 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Heb je de la Trappe nillis weleens geprobeerd?
Die vind ik persoonlijk echt goed gelukt.
Die vind ik wel zo smerig.quote:Op woensdag 7 februari 2024 13:50 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Heb je de la Trappe nillis weleens geprobeerd?
Die vind ik persoonlijk echt goed gelukt.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |