abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212330793
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wellicht. Ik ga er dan ook vanuit dat Carlson zich aan de hand daarvan voorbereid en de juiste vragen zal stellen.
Hij zal zeker de juiste vragen stellen. Juist voor Poetin welteverstaan.
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:33:24 #77
345631 Scjvb
Genieten op z'n Haarlems!
pi_212330794
Carlson zal logischerwijs vast pro-Trump zijn, anders lijkt dit onmogelijk zonder enig gevolg voor deze mijnheer te kunnen blijven. ;) Poetin-'pijpers'.
-Het leven is goed in het beschaafde en welgestelde milieu op Haarlemse bodem, waar wij met volle teugen van het leven genieten! :Y)
pi_212330799
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:33 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Hij zal zeker de juiste vragen stellen. Juist voor Poetin welteverstaan.
Knap dat jij dat nu al weet, we zullen het zien.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212330816
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Wellicht. Ik ga er dan ook vanuit dat Carlson zich aan de hand daarvan voorbereid en de juiste vragen zal stellen.
Net zoals hij ook veel kritische vragen aan Trump stelde over de beweringen dat er met stemcomputers gefraudeerd zou zijn.. _O-

Het vertrouwen in een bewezen propaganda man blijft wel heel hoog bij sommige mensen.
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:36:34 #80
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212330826
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:26 schreef Speklap3000 het volgende:

[..]
Ik zal op jouw manier antwoorden:

Ja maar de NOS ;(
Mooi he, dat terwijl de Russen propaganda tot een kunst hebben verheven. Maar dan ineens mag je er niets van zeggen omdat de NOS ook wel eens een fout maakt. De 'nieuwsbronnen' die ze zelf volgen zijn uiteraard foutloos. Verschil is wel dat de meeste media rectificeert bij gemaakte fouten. Als je al oppositie voert tegen Putin is de kans groot dat je uit een raam valt. In totaal niets te vergelijken met de NOS, maar NOS = Fake news is een veel gebruikte term in namen op Twitter, gevolgd door een Russisch vlaggetje. Ja, dan snapt zo iemand het niet helemaal.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_212330836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik geef gewoon onderbouwing en argumenten, jij grossiert bij gebrek daaraan in oneliners, pseudo gevatte opmerkingen en reductio ad absurdum.
Jij lijkt niet te weten dat Carlson continu leugens verspreidt.
Цой жив
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:37:39 #82
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212330841
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat kan maar dat zou een hele domme opmerking zijn want ik hecht namelijk wel waarde aan dat interview. Het lijkt mij heel interessant om uit Poetin zijn eigen mond te horen hoe hij tegen de situatie aankijkt.
_O- _O- _O-
pi_212330846
Trust in media is so low that half of Americans now believe that news organizations deliberately mislead them

https://fortune.com/2023/(...)mocrats-poll-gallup/

Het vertrouwen in de reguliere media is zo laag, dat men het nieuws ergens anders vandaan haalt. Of Tucker een goede alternatief is daar kan je over discussiëren, maar deze trend is nauwelijks verrassend te noemen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:38:36 #84
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212330856
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Net zoals hij ook veel kritische vragen aan Trump stelde over de beweringen dat er met stemcomputers gefraudeerd zou zijn.. _O-

Het vertrouwen in een bewezen propaganda man blijft wel heel hoog bij sommige mensen.
Omdat zij eenmaal nieuws zoeken dat bij hun mening past.
pi_212330860
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat kan maar dat zou een hele domme opmerking zijn want ik hecht namelijk wel waarde aan dat interview. Het lijkt mij heel interessant om uit Poetin zijn eigen mond te horen hoe hij tegen de situatie aankijkt.
Ben jij een troll of gewoon heel naïef?
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212330877
Hij wordt betaald door de Kremlin, kan niet anders :{w
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_212330887
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Jij lijkt niet te weten dat Carlson continu leugens verspreidt.
Ik stel dat Carlson niet beter of slechter is dan onze publieke omroep en dat de selectieve verontwaardiging van de usual suspects hilarisch is.

Objectiviteit en journalistieke waarden zijn ook niet meer dan het schaamlapje om de kritiek aan op te hangen. het werkelijke probleem is dat Putin wordt geinterviewd, dat mag niet en dan ook nog door Tucker Carlson, en dat mag helemaal niet.

Dat alles waar men Carlson van beschuldigd bij onze NPO ook voorkomt is geen probleem. Een Eva Jinek die bijna van haar stoel glijdt en een verschoninkje nodig heeft als ze Clinton mag interviewen is geen probleem maar alleen al de suggestie dat Tucker Carlson Putin gaat interviewen en de schuimvlokken vliegen je om de oren.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212330888
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef Ali_boo het volgende:
Trust in media is so low that half of Americans now believe that news organizations deliberately mislead them

Het vertrouwen in de reguliere media is zo laag, dat men het nieuws ergens anders vandaan haalt. Of Tucker een goede alternatief is daar kan je over discussiëren, maar deze trend is nauwelijks verrassend te noemen
Deze trend is een gevolg van het door Trump gepushte narratief over de niet te vertrouwen reguliere media. Propaganda werkt ook in de westerse wereld nog heel goed zoals we in dit topic kunnen zien dat er een subgroep is die gelooft dat Tucker een kritisch interview met Poetin zal gaan houden. _O-
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:42:25 #89
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212330891
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik stel dat Carlson niet beter of slechter is dan onze publieke omroep
Jij bent af.
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 12:42:45 #90
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_212330895
quote:
14s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:37 schreef Ali_boo het volgende:

Ik kan me ergens wel een beetje voorstellen dat een deel van de Amerikanen weinig vertrouwen in de pers heeft. Wat ik dan alleen niet snap is dat vervolgens figuren als Jones en Carlson wel geloofd worden.

Is dat omdat ze de waarheid vertellen of omdat ze vertellen wat mensen willen horen?
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_212330899
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:38 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ben jij een troll of gewoon heel naïef?
Nee geen van beiden. Ik ben bovengemiddeld intelligent en zie het allemaal veel beter en scherper dan makkelijk te indoctrineren klootjesvolk als jij.
pi_212330904
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:42 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jij bent af.
Dat bepaal jij niet.
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 12:43:35 #93
pi_212330905
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee geen van beiden. Ik ben bovengemiddeld intelligent en zie het allemaal veel beter en scherper dan makkelijk te indoctrineren klootjesvolk als jij.
Ja maar de NOS
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 7 februari 2024 @ 12:44:42 #94
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_212330918
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Sterke oneliners heb je, zeg!
pi_212330923
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik stel dat Carlson niet beter of slechter is dan onze publieke omroep
Als je zo'n slecht beoordelingsvermogen hebt, is een normale discussie met jou bij voorbaat al kansloos.
Цой жив
pi_212330924
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:43 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja maar de NOS
Selectieve verontwaardiging.
pi_212330933
quote:

[..]
Je hebt toch wel je aluminium hoedje op terwijl je dit getypt hebt anders zouden die teksten wel eens doorgestraald kunnen zijn. :D
pi_212330937
quote:
0s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:44 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Als je zo'n slecht beoordelingsvermogen hebt, is een normale discussie met jou bij voorbaat al kansloos.
Ik ben ook niet geïnteresseerd in een discussie met mensen die die beginnen met de vraag of iemand naief is of een troll. Dan ben je niet geïnteresseerd in de argumenten.
pi_212330938
Aan de manier hoe Tucker Carlson bericht over Poetin kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat hij al een hele tijd op de loonlijst staat van het Kremlin, nooit maar dan ook echt nooit was hij op een kritische noot te betrappen als het over Poetin gaat. Hij zou zo een vaste gast kunnen zijn bij RT om samen met de Skabejeva's van deze wereld een dagelijkse circlejerk te doen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  Forum Admin woensdag 7 februari 2024 @ 12:46:43 #100
pi_212330946
quote:

[..]
Ik stel dat Carlson niet beter of slechter is dan onze publieke omroep en dat de selectieve verontwaardiging van de usual suspects hilarisch is.

Objectiviteit en journalistieke waarden zijn ook niet meer dan het schaamlapje om de kritiek aan op te hangen. het werkelijke probleem is dat Putin wordt geinterviewd, dat mag niet en dan ook nog door Tucker Carlson, en dat mag helemaal niet.

Dat alles waar men Carlson van beschuldigd bij onze NPO ook voorkomt is geen probleem. Een Eva Jinek die bijna van haar stoel glijdt en een verschoninkje nodig heeft als ze Clinton mag interviewen is geen probleem maar alleen al de suggestie dat Tucker Carlson Putin gaat interviewen en de schuimvlokken vliegen je om de oren.
Hij doet het gewoon, Clinton met Putin vergelijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')