Vind het mooi, maar ook verdrietigquote:
Klopt, lang leve AIquote:
Achteruitgang natuurlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:57 schreef drakin het volgende:
Het zorgt momenteel voor meer en meer burn outs en men is de verbinding met elkaar kwijt.
Is dat vooruitgang of juist achteruitgang?
Grill lekker!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:58 schreef drakin het volgende:
En ik vergeet helemaal te eten![]()
Enkel een paar koppen thee gehad en een handvol wortels.
Ik ga eens zien wat er nog te maken is
Ik denk een soepje ofzo, of een maaltijdsalade.quote:
Succes en smakelijk!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:58 schreef drakin het volgende:
En ik vergeet helemaal te eten![]()
Enkel een paar koppen thee gehad en een handvol wortels.
Ik ga eens zien wat er nog te maken is
Is communisme de oplossing ja? Voor welk probleem?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Achteruitgang natuurlijk
Schaalverkleining met handel en communicatie is de oplossing voor alles
Waar zie jij in die tekst communisme?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is communisme de oplossing ja? Voor welk probleem?
Leer typen manquote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar zie jij in die tekst communisme?
Zelfbeschikking, met vredelievende handel, daar heb ik het over.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 22:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijd voor je medicijnen
Lul.quote:
Pilletjesssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:
Als het maar een paar minuten duurt om zo'n plaatje te laten genereren, dan ga je er ook minder waarde aan hechten. Veel van die AI plaatjes lijken ook allemaal een beetje op elkaar, het wordt dus meer een eenheidsworst.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:49 schreef drakin het volgende:
Dat is snel
Gaan we er wel op voorruit als alles zo snel/gehaast wordt?
Het was lekker.quote:
En ik wou eigenlijk zo naar bed gaanquote:Op woensdag 7 februari 2024 00:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Het was lekker.
Gevulde verse pasta in tomatensaus/pastasaus met kaaspesto en lekkere kruiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |