Het gaat echt deze kant op met Nederland, helaas!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:00 schreef suijkerbuijk het volgende:
Gaat een zooitje worden.
Maar goed dat word expres gedaan.
En nee het gaat niet om pvv.
Maar om de rest van de zooi in de wereld wat er nu aan de hand is.
Niemand wilt zijn handen aan branden.
Een minderheids kabinet is ook geen optie.
Pvv is geen optie .
Timmersman is geen optie dan kan je beter
Koning er aftrappen.
De schatkist en pensioen gelijk aan de Eu geven.
En gelijk aansluiten bij Duitsland als provincie.
En helemaal geen leiders meer te hebben.
De partij tegen de burgerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Welke partijen zouden nu in een coalitie de volle rit uitzitten?
Met een beetje pech pakken PVV, BBB en VVD dan wel genoeg zetels.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Welke partijen zouden nu in een coalitie de volle rit uitzitten?
Volgens mij was dit standpunt ingenomen om de formatie niet verder te frustreren en een eerlijk kans te geven....quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Eigen risico moet er af tegen Timmermans, die vrouw moet direct geholpen worden, arm Nederland stemt op Geert en voordat de formatie rond is is het eigen risico geen issue meer, dat vind ik spelletjes ten koste van de burger/stemmer
Dat was dan ook echt een schandalig filmpje van de SP.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:28 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Hebben ook niet zo´n fijne geschiedenis met elkaar dankzij dat filmpje van Ron Meyer.
Ten koste van kiezerquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:47 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Volgens mij was dit standpunt ingenomen om de formatie niet verder te frustreren en een eerlijk kans te geven....
Jetten lijkt mij heel capabel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het demissionaire kabinet blijft voorlopig zitten en als Mark Rutte naar de NAVO vertrekt krijgen we Rob jetten als premier omdat D'66 in het huidige (demissionaire) kabinet de tweede grootste partij is en Sigrid Kaag het vice premierschap heeft overgedragen aan Rob Jetten.
Wen er maar alvast aan lieve PVV-stemmers.
Eén partij met de absolute meerderheid, dat is gewoon een nachtmerrie, welke partij het ook is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:45 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Jawel hoor een 1-partij kabinet ook goed voor mij.
Lijkt mij ook.quote:
Jetten mijn god. Deze gemaakte speelpopje loopt daar ook nog rond jaquote:
Hoezo, kan je tenminste echt wat voor elkaar krijgen. Zoals een 3e wereldoorlog starten...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:53 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Eén partij met de absolute meerderheid, dat is gewoon een nachtmerrie, welke partij het ook is.
NSC wilt alleen gedogenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:21 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
GL/PVDA, VVD, D66, NSC zou kunnen...
Deze speelpopje?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:55 schreef cabe0002 het volgende:
[..]
Jetten mijn god. Deze gemaakte speelpopje loopt daar ook nog rond ja
Droom lekker verderquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:51 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Het demissionaire kabinet blijft voorlopig zitten en als Mark Rutte naar de NAVO vertrekt krijgen we Rob jetten als premier omdat D'66 in het huidige (demissionaire) kabinet de tweede grootste partij is en Sigrid Kaag het vice premierschap heeft overgedragen aan Rob Jetten.
Wen er maar alvast aan lieve PVV-stemmers.
Of die partijen imploderen weer, want juist de rechtse kiezer is nogal wispelturigquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:56 schreef Oud_student het volgende:
Wat gaat er nu gebeuren,? Zou er serieus geprobeerd worden om een kabinet Timmerfrans in elkaar te timmeren?
Ondertussen regeert het demissionaire kabinet gewoon verder met de klimaatonzin, stikstoffabeltjes en open grenzen voor gelukszoeket´rs, die nu ook door het hele land versreid gaan worden,
Hoe ondemocratisch! Heel snel nieuwe verkiezingen en dan de PVV naar 60 zetels , BB naar 15+ en dan snel een kabinet
Buitenlanders hebben moeite met de aanwijzende voornaamwoorden, het is dan ook erg lastigquote:
Hallo? Het gaat om de Overheidsfinanciën. Dan komt Omtzigt met Frenske van de regen in de drup.quote:
Dat zijn toch de mensen waar de PVV vanaf wil?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:58 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Buitenlanders hebben moeite met de aanwijzende voornaamwoorden, het is dan ook erg lastig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |