Dat is toch waarom je met elkaar aan tafel zit? Om te praten over wat wel en niet realistisch is? Of heeft hij alleen maar lopen emmeren over de rechtsstaat al die tijd?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de wilde plannetjes van pvv en bbb ook onwerkbaar zijn.
klopt, maar ze zullen wel leiden tot een (her) definitie van de kant die wij werkelijk op willen als landquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de wilde plannetjes van pvv en bbb ook onwerkbaar zijn.
Dat gaat vuurwerk gevenquote:
Wilders naar 70 zetelsquote:
Wilders mogelijk een paar erbij van verzuurde VVD'ers, puntje bij paaltje zal rechts ongeveer even groot blijven, hou je hetzelfde probleem.quote:
Denk dat nsc compleet instort nu, geen daadkracht, en hij was al een twijfelende octopusquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Wilders mogelijk een paar erbij van verzuurde VVD'ers, puntje bij paaltje zal rechts ongeveer even groot blijven, hou je hetzelfde probleem.
Zeer heftigquote:
Ik denk dat Omtzigt het helemaal niet erg vindt als hij bij nieuwe verkiezingen de helft van het aantal zetels haalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk dat nsc compleet instort nu, geen daadkracht, en hij was al een twijfelende octopus
Klein maar niet onmogelijk. Eerst zal Geert nog even mogen doorkloten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:03 schreef ISVV het volgende:
Hoe groot is de kans op Timmermans I in jullie ogen?
Maar die zetels gaan wel naar PVV verwacht ik, of die daar blij mee is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat Omtzigt het helemaal niet erg vindt als hij bij nieuwe verkiezingen de helft van het aantal zetels haalt.
Geen daadkracht vind ik trouwens een rare conclusie. Het is al tijden duidelijk dat het lastig wordt met valse tweets van Wilders en Yesilgoz op haar partijcongres.
Er is maar één met de daadkracht geweest om gewoon de conclusie te trekken die al tijden in de lucht hing
Beter word de PVV gereduceerd met de BBB sprookjespartijenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:11 schreef klipper het volgende:
Hopelijk is volk slimmer bij de volgende verkiezingen en wordt nsc gereduceerd
En die stemmen gaan dan naar...?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:14 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Beter word de PVV gereduceerd met de BBB sprookjespartijen
Denk dat dat weinig uitmaakt. Omtzigt doet gewoon wat hij het beste vindt. Stem je daarop, dan stem je daarop en zo niet ook best.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:14 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar die zetels gaan wel naar PVV verwacht ik, of die daar blij mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |