Vroegah was FOK! zo groot dat er bij dit soort programma’s altijd wel buren, kennissen, verre familie of het hondje van de slager op het forum zaten die dit dan wisten.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 21:57 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wel een goed einde. Al twijfel ik toch wel over hun toekomst.
Vond die omslag van de man wel heel groot ondanks de tranen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 12:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Herhaling. Herkende de kast op de slaapkamer.
Zij dus ook niet! Ik vind dit inmiddels ook een programma dat net zo als "mooiste meisje van de klas" best kan verdwijnen, zo niet emanciperend dit!quote:Op maandag 15 september 2025 20:49 schreef Soury het volgende:
Als je in 2,5 jaar niet eens één ruimte af hebt heb je niet veel gedaan.
Zij is dan ook niet de klusser van dit stel.quote:Op maandag 15 september 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zij dus ook niet! Ik vind dit inmiddels ook een programma dat net zo als "mooiste meisje van de klas" best kan verdwijnen, zo niet emanciperend dit!
Het is ook onzin dat zij naar haar moeder ging, ze wonen daar gewoon. Ze sturen wel aan dat ze meer meehelpt.quote:Op maandag 15 september 2025 21:23 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zij dus ook niet! Ik vind dit inmiddels ook een programma dat net zo als "mooiste meisje van de klas" best kan verdwijnen, zo niet emanciperend dit!
Zij is voor het mislukken net zo goed verantwoordelijk.quote:Op maandag 15 september 2025 21:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zij is dan ook niet de klusser van dit stel.
Vraag me ook echt af waar die ton dan aan is opgegaan. Er is niks gedaan behalve slopen.quote:Op maandag 15 september 2025 21:26 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zij is voor het mislukken net zo goed verantwoordelijk.
Precies! Op zijn minst had ze hem kunnen helpen financieel overzicht te houden.quote:Op maandag 15 september 2025 21:29 schreef Stepperoller het volgende:
Ook als je niet de klusser bent is een grote verbouwing die je samen aan gaat.
Samen een plan maken en helpen grip op de planning en financiën houden kan zonder zelf iets te klussen.
Omdat het kan.quote:Op maandag 15 september 2025 21:35 schreef Soury het volgende:
Waarom is er geld uitgegeven aan hekwerk?
Ik had wel iets meer AF verwacht, maar moeders schiet wel weer wat voor.quote:
Ja jammer die broer van Ruud was altijd wel lekker fel, maar die was verleden jaar al weg. Die neus is nieuwquote:Op maandag 15 september 2025 22:39 schreef W00fer het volgende:
Misschien mag ik het niet zeggen maar we hadden een prima klusteam en nu is het alweer bijna totaal vervangen.
Is dit ook weer onderdeel van de RTL drift naar nog meer verjonging?
Ik snap jou niet? Je bedoelt die tweelingbroertjes? Die waren vorig seizoen al vervangen door een vrouw oa.quote:Op maandag 15 september 2025 22:39 schreef W00fer het volgende:
Misschien mag ik het niet zeggen maar we hadden een prima klusteam en nu is het alweer bijna totaal vervangen.
Is dit ook weer onderdeel van de RTL drift naar nog meer verjonging?
Inderdaad. John had terug moeten gaan +- 1 week voordat de container weg moest.quote:Op dinsdag 16 september 2025 09:47 schreef nietzman het volgende:
Lame. Hebben ze de kans bijna een jaar later terug te komen voor de update, doen ze 't niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |