abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212520275
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 18:48 schreef lily het volgende:

[..]
Ik vind dus van niet.
Dit was een jong stel; we willen veel, alles is zo duur, we kunnen het eigenlijk niet betalen wat we willen dus help ons.

Iedereen dus tegenwoordig.

Disclaimer; ik heb de aflevering niet afgekeken dus wellicht is mijn mening niet juist.
Doet me denken aan die aflevering van een paar jaar terug waar een jonge meid een zielig verhaal dat haar vriend een klushuis had gekocht, maar niks gebeurde qua verbouwing maar alles was wel gesloopt. In de aflevering zelf bleek dat ze het programma hadden misbruikt voor een gratis verbouwing.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_212522238
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 08:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]

Er staat daar ook voor een ton aan instrumenten binnen welke allemaal onderhoud en afschrijving nodig hebben...
Ja, daar verdient hij zijn geld mee. Daar op bezuinigen is op lange termijn waarschijnlijk niet zo heel gezond voor de financiën van het gezin.

Je gaat tegen een klusjesman ook niet zeggen dat hij wel wat kan bezuinigen op zijn bus vol duur gereedschap.
pi_212522296
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 08:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:

[..]
Er staat daar ook voor een ton aan instrumenten binnen die allemaal onderhoud en afschrijving nodig hebben maar dan nog zegt die budgetcoach dat de financieel gezond zijn ondanks de top hypotheek + 150.000 schuld, nee dat is totaal ongeloofwaardig.
Een ton aan instrumenten? Ik zag een piano, een vrij simpel instrument, zo te zien. Geen Steinway of iets dergelijks. En een drumstel, een gitaar, en nog een contrabas. Ik weet uiteraard niet of hij deze allemaal nieuw heeft gekocht of tweedehands, en wat de merken zijn (aangezien hij les geeft zal het wel redelijk goede kwaliteit zijn, maar ook weer geen absolute topklasse), maar ik denk niet dat de totale waarde ook maar in de buurt komt van die ton die jij noemt.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_212522784
Ik zag geen Roland tr 808 of achterlijk dure polysynth staan. Gewoon huis en tuin instrumenten, niks gek. Al ben ik het er wel mee eens dat ze deze verbouwing makkelijk zelf af hadden kunnen maken.

En dat bedoel ik met dat de insteek tegenwoordig is help ik heb een zielig verhaal ipv vrouwen bij wie de man alle muren eruit gesloopt heeft en toen een hernia is gaan faken. En vervolgens geen hulp wil. :')
pi_212523011
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 08:50 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Doet me denken aan die aflevering van een paar jaar terug waar een jonge meid een zielig verhaal dat haar vriend een klushuis had gekocht, maar niks gebeurde qua verbouwing maar alles was wel gesloopt. In de aflevering zelf bleek dat ze het programma hadden misbruikt voor een gratis verbouwing.
Een paar jaar geleden opnieuw? Ik ken alleen dit voorbeeld: https://www.rtl.nl/rubrie(...)elp-mijn-man-klusser
Maar dat is alweer 12 jaar geleden.
pi_212523429
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 februari 2024 18:50 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Kom op, zeg, alsof het om de financieen nooit ging bij vorige afleveringen. Smoesjes van de vrouw, mijn man doet helemaal niks meer, bladibla, er was gewoon geen geld meer.
Precies. Genoeg voorbeelden waarbij eerst roekeloos gesloopt is, maar voor opbouwen blijken ook materialen nodig te zijn en daar is dan geen geld voor. Of ze zijn toevallig na het (grootschalig) inkopen van de materialen ineens ziek, zwak en misselijk, maar dan is er geen geld meer om vaklui in te huren.
Vervolgens overzien ze ook gewoon niet meer wat ze zelf nog wel kunnen en waar ze dan moeten beginnen.

Dat lijkt hier ook het geval te zijn, want financieel stonden ze er blijkbaar nog goed genoeg voor om het gefaseerd zelf aan te pakken. Naast het gewoon doorgaan van het afbetalen van de schulden overigens (wat de tokkies op Twitter duidelijk was ontgaan). Maar door alle tegenslagen durfden ze ook niet meer goed planmatig te werk te gaan en met mijlpalen te werken.

Tja, van mij mogen jonge naïeve domme mensen ook gewoon een keer geholpen worden ipv alleen maar koppige domme oude mensen. In principe zijn het allemaal klusprojecten van mensen die zichzelf hebben overschat en meer wilden dan ze blijkbaar aan konden, maar dat wordt alleen jonge mensen aangerekend blijkbaar.
pi_212529585
Hoe kan je zelf niet bedenken wanneer je zo’n enorme verbouwing wil doen bovenop je bestaande uitbouw, dat het misschien te zwaar word voor de fundering?!

Dat hun familie en vrienden lief zijn is wel duidelijk. Ik had ze persoonlijk geen cent geleend. Dan nog in verwachting raken van een 2e kind en maar janken dat je ze een mooie kamer gunt.
pi_212529695
quote:
0s.gif Op woensdag 21 februari 2024 21:24 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Hoe kan je zelf niet bedenken wanneer je zo’n enorme verbouwing wil doen bovenop je bestaande uitbouw, dat het misschien te zwaar word voor de fundering?!

Dat hun familie en vrienden lief zijn is wel duidelijk. Ik had ze persoonlijk geen cent geleend. Dan nog in verwachting raken van een 2e kind en maar janken dat je ze een mooie kamer gunt.
Ik wel en niet lenen maar geven, maar alleen als het enig kind is. Anders gezeik met de anderen.
  woensdag 21 februari 2024 @ 22:59:05 #84
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_212530979
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_212531064
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  woensdag 21 februari 2024 @ 23:16:46 #86
277627 Seven.
We are Borg.
pi_212531168
Gisteren zag ik op mijn facebook een bericht voorbij komen: schijnbaar zit er volgende week iemand in waarmee ik op de middelbare school heb gezeten. Verder al jaren geen echt contact, soms een like over en weer op klusfoto's.

Dus ik post even voor de comments volgende week, ik ben niet van plan om zelf te gaan kijken want we hebben alleen Netflix.
Resistance is futile.
  maandag 26 februari 2024 @ 20:37:36 #87
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_212601717
4,5 graden in de woonkamer 🥶🥶
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 26 februari 2024 @ 20:45:52 #88
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_212601820
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:37 schreef monkyyy het volgende:
4,5 graden in de woonkamer 🥶🥶
Dat is wel heel koud.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  maandag 26 februari 2024 @ 20:48:34 #89
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_212601866
Ik schakel net te laat in. Wat is er mis met deze kerel? Iets met zijn gezondheid ofzo?
  maandag 26 februari 2024 @ 20:49:01 #90
344884 monkyyy
pi_212601873
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:48 schreef bleiblei het volgende:
Ik schakel net te laat in. Wat is er mis met deze kerel? Iets met zijn gezondheid ofzo?
Getransplanteerde nier, zwakke gezondheid
  maandag 26 februari 2024 @ 20:49:50 #91
36431 bleiblei
pi_212601881
quote:
0s.gif Op maandag 26 februari 2024 20:49 schreef monkyyy het volgende:

[..]
Getransplanteerde nier, zwakke gezondheid
Oh, das wel klote ja.
pi_212601914
Meh weer een aflevering waar ze mensen helpen die zichzelf zowat bewust in de nesten hebben gewerkt

Echt onwijs kut om zo ziek te zijn, maar dan stap je niet zo in het diepe toch?

[ Bericht 52% gewijzigd door SnodeSnuiter op 27-02-2024 18:55:50 ]
pi_212603741
quote:
7s.gif Op woensdag 21 februari 2024 23:16 schreef Seven. het volgende:
Gisteren zag ik op mijn facebook een bericht voorbij komen: schijnbaar zit er volgende week iemand in waarmee ik op de middelbare school heb gezeten. Verder al jaren geen echt contact, soms een like over en weer op klusfoto's.

Dus ik post even voor de comments volgende week, ik ben niet van plan om zelf te gaan kijken want we hebben alleen Netflix.
remi uit zutphen, en sarah

hoe kun je zo'n huis kopen, alles strippen en dan tjah

Die 10 jaren grens is een hard nummer, dat weet je

je weet dat je of binnen een paar jaar een nieuwe nier/alvleesklier moet krijgen anders ben je dood, hoe lullig ook

je weet ook dat je energie in de jaren richting die 10 jaar grens steeds minder is en dus steeds minder kunt

en hoe kun je dan bedenken om dat huis te kopen, vol te gaan klussen er er nog een kind uit te persen?

lullig dat het zo moet lopen, maar wat een domoren
pi_212603939
Wat krijg ik inmiddels mijn vooroordeel helaas eerst bevestigd door jankende piepkuikens. Verder gekeken en daarna boos om het feit dat er niet eerder hulp is gevraagd.

Even later zit die man met zijn rug tegenover zijn vrouw weer te jammeren en krijg ik weer piepkuikensvibes, jesusmina!

"Aha, ik vind het heel lastig om te zeggen twee dagen, kortom dat maak ik zelf wel uit."

Ik volg de serie The Big Bang Theorie en manoman wat doet deze gast mij denken aan het personage van Leonard Hofstadter. Stronteigenwijs en betweterig. En natuurlijk altijd zwak ziek en misselijk.

[ Bericht 24% gewijzigd door Firuze60 op 27-02-2024 01:45:42 ]
pi_212617792
Hulde voor deze man; wetende dat je je kind niet volwassen ziet worden, maar toch vrij positief in het leven staan. Jammer dat 'ie van zijn huis zo'n puinhoop heeft gemaakt.
  woensdag 28 februari 2024 @ 12:26:52 #96
36431 bleiblei
pi_212618448
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 februari 2024 00:57 schreef Firuze60 het volgende:
Wat krijg ik inmiddels mijn vooroordeel helaas eerst bevestigd door jankende piepkuikens. Verder gekeken en daarna boos om het feit dat er niet eerder hulp is gevraagd.

Even later zit die man met zijn rug tegenover zijn vrouw weer te jammeren en krijg ik weer piepkuikensvibes, jesusmina!

"Aha, ik vind het heel lastig om te zeggen twee dagen, kortom dat maak ik zelf wel uit."

Ik volg de serie The Big Bang Theorie en manoman wat doet deze gast mij denken aan het personage van Leonard Hofstadter. Stronteigenwijs en betweterig. En natuurlijk altijd zwak ziek en misselijk.
Nah, vind ik een nogal rauw oordeel. Die gast was zo extreem positief daar ben ik jaloers op en mijn situatie is significant rooskleuriger. En ipv. dat ie piept, neemt ie juist zijn verantwoordelijkheid voor de gemaakte keuzes en geeft ie gas. Het probleem was alleen dat ie dat niet kan gezien zijn gezondheid.

Maar mooie aflevering, en ik wens jou een stukje van zijn positivisme ;) .
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 20:34:47 #97
446930 crew  ESF1Gamer
pi_212694385
:W
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 4 maart 2024 @ 20:35:07 #98
344884 monkyyy
pi_212694393
:W

Laatste van dit seizoen al
  Moderator maandag 4 maart 2024 @ 20:45:59 #99
446930 crew  ESF1Gamer
pi_212694692
wat een bouwval
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
  maandag 4 maart 2024 @ 20:46:54 #100
344884 monkyyy
pi_212694709
Verkopen en lekker gaan huren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')