Dat had ik toen ze 8x in een week Kronenburg Park draaiden op 3fm anderhalve maand terugquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:28 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Heb nu alweer genoeg Drank gehoord voor de komende maanden
Jaarlijks stemplaatgenot v T2000quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had ik toen ze 8x in een week Kronenburg Park draaiden op 3fm anderhalve maand terug
Quelle horreurquote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had ik toen ze 8x in een week Kronenburg Park draaiden op 3fm anderhalve maand terug
Dan hebben we maar 36 nummers nog te gaan dus. Dan is 3 wel optimistisch. Maar ik zet in op minimaal 1.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:25 schreef Tussle266 het volgende:
Heel verhaal getypt, deel dicht. Lekker dan.
Opnieuw: 472/18.
Wat voor werk verwacht je dan? Meer Henk & Henk en andere Goldband-voorvaderen?
Oh, ach. Ik vond het al raar.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:33 schreef Tussle266 het volgende:
Hoort deze in de lijst?
Edit: oh, Ruud-humor.
Ruud aan de knoppen, heel Fok in paniek.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik als een gek drukken, dacht dat stream raar deed want nr klopte niet
Bart vergat een nummer te draaien en Ruud gooit er een artiest in die nog moet komen, met een nummer dat (bijna) niemand kent.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:34 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Ik als een gek drukken, dacht dat stream raar deed want nr klopte niet
Eind dit jaar ongetwijfeld weer op 2188.quote:
Stemplaatgenot voor de deze eeuwlijst (als 3FM daar mee verder blijft gaan)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb liever Nelly (niet die van Kelly)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |