abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212314701
Plaatje!
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
  dinsdag 6 februari 2024 @ 09:57:58 #2
71048 Tokay
makes your day!
pi_212316096
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 07:27 schreef pyl het volgende:
Plaatje!
Komt ‘ie:

"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_212316128
Zij doet me denken aan mijn eertijdse gymlerares (fijne uren waren dat), maar het zal wel een hoogleraar in een minuscuul takje geneeskunde zijn. Of zoiets.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 10:27:37 #4
71048 Tokay
makes your day!
pi_212316342
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 10:03 schreef pyl het volgende:
Zij doet me denken aan mijn eertijdse gymlerares (fijne uren waren dat), maar het zal wel een hoogleraar in een minuscuul takje geneeskunde zijn. Of zoiets.
Nou, het is in ieder geval fijn dat mevrouws voorkomen prettige jeugdherinneringen bij je oproept.

Ze is geen hoogleraar in de geneeskunde, of zoiets. Wel afgestudeerd aan een van de Ivy League-universiteiten.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 februari 2024 @ 10:28:14 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_212316353
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 10:03 schreef pyl het volgende:
De kans dat het zoiets is, i.p.v. een hoogleraar in een miniscuul takje geneeskunde, lijkt me groot.

Wat een miniscuul takje dan ook moge zijn.

Kut, nu ga ik al net zo semi-intellectueel praten als de rest. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212316827
In de hoop niet al te semi-intellectueel te klinken: is zij op enigerlei wijze betrokken bij het Amerikaanse presidentsverkiezingenpandemonium?
  dinsdag 6 februari 2024 @ 11:47:12 #7
71048 Tokay
makes your day!
pi_212317411
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 11:03 schreef pyl het volgende:
In de hoop niet al te semi-intellectueel te klinken: is zij op enigerlei wijze betrokken bij het Amerikaanse presidentsverkiezingenpandemonium?
Nee, op geen enkele wijze.
  Trouwste user 2022 dinsdag 6 februari 2024 @ 12:16:11 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_212317796
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef Tokay het volgende:

[..]
Nee, op geen enkele wijze.
Hier word je niet wijzer van.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 6 februari 2024 @ 13:06:17 #9
71048 Tokay
makes your day!
pi_212318269
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 12:16 schreef tong80 het volgende:
Hier word je niet wijzer van.

Okee, dan help ik je een beetje op weg. Ze is componiste.
pi_212319294
Poh. Nu al weer een nieuw topic. Wat gaan we snel.
Aldus.
pi_212319883
Veel te snel inderdaad. En dan wordt er nog voorgezegd ook. Die gymlerares is natuurlijk Caroline Shaw.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 16:16:53 #12
71048 Tokay
makes your day!
pi_212320325
quote:
11s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 15:39 schreef pyl het volgende:
Veel te snel inderdaad. En dan wordt er nog voorgezegd ook. Die gymlerares is natuurlijk Caroline Shaw.
Ja, zonde! Véél te snel weggegeven … De schuld van Tong!

Caroline Shaw, uiteraard. O+
Die vind ik weergaloos goed!

quote:
Caroline Adelaide Shaw is a New York-based musician—vocalist, violinist, composer, and producer—who performs in solo and collaborative projects. She is the youngest recipient of the Pulitzer Prize for Music, for Partita for 8 Voices, written for the Grammy-winning Roomful of Teeth, of which she is a member. Recent commissions include new works for the Dover Quartet, the Calidore Quartet, the Aizuri Quartet, FLUX Quartet, Brooklyn Rider, Anne Sofie von Otter, The Crossing, Roomful of Teeth, yMusic, ACME, ICE, A Far Cry, Philharmonia Baroque, the Baltimore Symphony, and Carnegie Hall’s Ensemble Connect. In the 2017–18 season, Caroline’s new works will be premiered by Renée Fleming with Inon Barnatan, Dawn Upshaw with Sō Percussion and Gil Kalish, the Orchestra of St. Luke’s with John Lithgow, the Britten Sinfonietta, TENET with the Metropolis Ensemble, the Mendelssohn Club of Philadelphia, the Netherlands Chamber Choir, and Luciana Souza with A Far Cry. Future seasons will include a new piano concerto for Jonathan Biss with the St. Paul Chamber Orchestra and a new work for the LA Phil. Caroline’s scoring of visual work includes the soundtrack for the feature film To Keep the Light as well as collaborations with Kanye West. She studied at Yale, Rice, and Princeton, and she has held residencies at Dumbarton Oaks, the Banff Centre, Music on Main, and the Vail Dance Festival. Caroline loves the color yellow, otters, Beethoven opus 74, Mozart opera, Kinhaven, the smell of rosemary, and the sound of a janky mandolin.
  dinsdag 6 februari 2024 @ 16:18:57 #13
505599 Speklap3000
#AllSpekIsBeautiful
pi_212320340
Aangezien er niet echt een OP is met regels en uitleg enzo, wat is wel en niet toegestaan? Want met een reverse image search heb je binnen 3 tellen alle info van de dame :T
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
pi_212322018
In dit topic wordt de zinloosheid van het bestaan gevierd - en daardoor opgeheven - door het raden van een identiteit aan de hand van semi-intellectualistische hints gegeven door de plaatjesmaker.
Hoe cryptischer de hints, en hoe langer het raden duurt, des te beter. Traagheid wordt gezien als een positieve factor in dit proces.

In vervlogen tijden bestond dan nog het 'plaatje tussendoor' wanneer de plaatjesmaker langdurig afwezig was door overlijden of ander lichamelijk ongemak.
Archaïsch taalgebruik en pedanterieën worden door sommigen oogluikend toegejuicht.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  Trouwste user 2022 woensdag 7 februari 2024 @ 12:07:51 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_212330540
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 18:54 schreef OllieA het volgende:
In dit topic wordt de zinloosheid van het bestaan gevierd - en daardoor opgeheven - door het raden van een identiteit aan de hand van semi-intellectualistische hints gegeven door de plaatjesmaker.
Hoe cryptischer de hints, en hoe langer het raden duurt, des te beter. Traagheid wordt gezien als een positieve factor in dit proces.

In vervlogen tijden bestond dan nog het 'plaatje tussendoor' wanneer de plaatjesmaker langdurig afwezig was door overlijden of ander lichamelijk ongemak.
Archaïsch taalgebruik en pedanterieën worden door sommigen oogluikend toegejuicht.
Nu in begrijpend Nederlands.

pi_212330767
Begrijpend Nederlands.
Aldus.
  Trouwste user 2022 woensdag 7 februari 2024 @ 12:37:10 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_212330835
quote:
2s.gif Op woensdag 7 februari 2024 12:30 schreef Z het volgende:
Begrijpend Nederlands.
:?

pi_212348435
Een obscuur plaatje.

And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_212348489
Nietzsche ?
pi_212348899
Het is niet Nietzsche. Deze meneer was wat romantischer.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 8 februari 2024 @ 21:57:50 #21
71048 Tokay
makes your day!
pi_212353494
Het lijkt mij dat we hier naar een tekening kijken van de Engelse acteur David Suchet, die de fictieve Belgische speurneus Hercule Poirot vertolkt, toch @OllieA?
pi_212354316
quote:
3s.gif Op donderdag 8 februari 2024 21:57 schreef Tokay het volgende:
Het lijkt mij dat we hier naar een tekening kijken van de Engelse acteur David Suchet, die de fictieve Belgische speurneus Hercule Poirot vertolkt, toch @:OllieA?
Het is inderdaad een tekening. Maar zeker niet van David Suchet, die overigens niet zo zou worden afgebeeld want: ijverig katholiek.
Deze meneer hield zich daarentegen ver van speurneuzerij en dat soort stadse fratsen. Hij was meer van het doorvorsen van de mens, wat van Poirot of Marple, laat staan Christie niet gezegd kan worden.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  vrijdag 9 februari 2024 @ 12:00:34 #23
71048 Tokay
makes your day!
pi_212357786
M’neer was een bekende antropoloog?
(Zat ik met de nationaliteit wel goed?)
pi_212358935
Ik dacht aan een 19e-eeuwse Hollandse god-is-dood-theoloog. Iemand als C.P. Tiele zou kunnen.
pi_212360506
Tokay had de nationaliteit goed gezien: meneer was een Engelsman. Maar noch antropoloog, noch theoloog. Wat betreft de pose op de grafsteen: meneer worstelde nogal met het traditionele christelijke godsbeeld, wat hem niet in dank werd afgenomen.
En 19e eeuws: jazeker.
And it's only the giving
That makes you
What you are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')