hebben ze bij de jamin ook, voor 20 euro ofzoquote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef CherryLips het volgende:
Had in Japan en Singapore allemaal KitKat met smaakjes. Aardbei, banaan, matcha.
Omg ik wist niet dat dit bestond.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Had laatste deze, waren erg lekker
Ik had van de vakantie Kitkat met mintquote:Op maandag 5 februari 2024 21:28 schreef CherryLips het volgende:
Zin in KitKat nu. Lang niet meer gehad. Met pindakaas
oh echt, ik vond die echt lekkerquote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou die vond ik eigenlijk wel weer een beetje tegenvallen eerlijk gezegd.
vorig jaar ook een zakje van die hete chips gekocht daar, man dat was duurquote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hebben ze bij de jamin ook, voor 20 euro ofzo
Ik zou meteen genezen zijn van mijn KitKat verslaving.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had van de vakantie Kitkat met mint
het is redelijk nieuwquote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Omg ik wist niet dat dit bestond.
yuckquote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
en, was het lekker?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb vanmiddag voor het eerst een doosje van die croissant tompoucen gekocht bij de Appie. Beide heb ik al op
Nee Kinder Bueno is echt het beste wat er is.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, ik vond die echt lekker
bijna even lekker als kinderbueno
Lion is het lekkerstquote:Op maandag 5 februari 2024 21:30 schreef Ama het volgende:
Maar ik vind KitKat wel 1 van de beste candybars.
quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vorig jaar ook een zakje van die hete chips gekocht daar, man dat was duur
eens, en m&msquote:Op maandag 5 februari 2024 21:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee Kinder Bueno is echt het beste wat er is.
Belgiëquote:
Zwijg.quote:Op maandag 5 februari 2024 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja af en toe een keertje maar ik koop het zelf niet. Snickers en Bounty mogen ze van mij per direct uit het assortiment halen.quote:
Is dat nieuw?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Had laatste deze, waren erg lekker
ik zie niet wat dit is, chocola? Wat voor?quote:Op maandag 5 februari 2024 21:34 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had deze in Boedje. Erg lekker
[ afbeelding ]
Bountyquote:Op maandag 5 februari 2024 21:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja af en toe een keertje maar ik koop het zelf niet. Snickers en Bounty mogen ze van mij per direct uit het assortiment halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |