Mooi hoe cool hij blijft. Zich niet laat intimideren.quote:
Te veel om op te noemen. Plus z'n houding.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nu vind ik hem ook een kwal maar wat zegt hij hier verkeerd?
Ah, er is beeld.quote:vanwege zijn optreden in Buiten beeld, een documentaire van Coen Verbraak die maandagavond wordt uitgezonden.
3-0 dus, eigenlijk. Want de oude witte autochtone man (in een machtspositie) staat natuurlijk met minstens drie goals voor in zo'n werksituatie.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:03 schreef Cilantro het volgende:
Oude witte autochtone man vs bruine allochtone vrouw. Dan sta je sowieso al 0-3 achter.
ach ja, Mart is het slachtoffer....quote:Op maandag 5 februari 2024 14:13 schreef DutchPandora het volgende:
Ah de woke-sekte heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden. Laat die man op leeftijd lekker met rust joh.
Ah ja X, Social media berichten toevoegen in journalistieke artikelen, fijn dat we toch mee gaan in de tijd en onze journalistiek nog meer verkrachten.quote:Op maandag 5 februari 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:
Het is volgens veel mensen op sociale media overduidelijk dat Smeets liegt als hij zegt zich „niks te herinneren”.
oh jeej, nog meer ophef op (a)sociale mediaquote:veel ophef op sociale media
Tja. Had ie maar geen vrouwen moeten lastigvallen.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:13 schreef DutchPandora het volgende:
Ah de woke-sekte heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden. Laat die man op leeftijd lekker met rust joh.
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:13 schreef DutchPandora het volgende:
Ach, onze aanstaande minister-president gebruikt het ook niet.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:16 schreef Zoddie het volgende:
[..]
Ah ja X, Social media berichten toevoegen in journalistieke artikelen, fijn dat we toch mee gaan in de tijd en onze journalistiek nog meer verkrachten.
Ik wil altijd graag weten wat mensen die er niets van weten en 24/7 online zijn te zeggen hebben over een BN'er.
Het voegt niets toe, polariseert alleen maar en geeft aandachtshoeren alleen maar meer aandacht.
Mart is, zoals zo velen, in ieder geval slachtoffer van een situatie waar bij het het woord van hem tegen het woord van een ander is en waartegen iemand zich amper kan verdedigen, omdat in deze tijd de sympathie meestal uitgaat naar het vermeende slachtoffer.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:15 schreef linebear het volgende:
[..]
ach ja, Mart is het slachtoffer....
+1 voor de "die kent u niet" opmerkingquote:Op maandag 5 februari 2024 14:05 schreef Nober het volgende:
Ik heb het nog maandagmiddag.
[..]
Ah, er is beeld.
[ twitter ]
Marghadi, die kent u niet.
'Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.'quote:Op maandag 5 februari 2024 14:25 schreef stalybridge het volgende:
[..]
+1 voor de "die kent u niet" opmerking
Wat vond ik dat irritant.
Dat is nou vervelend, kunnen we gelegitimeerd roddelen over BN-ers omdat er grenzen die niemand wil trekken overschreden zouden zijn, maar dan kennen we een betrokkene helemaal niet. Zo gaat de lol er wel af.quote:
En dan mag je je niet eens verweren tegen beschuldigingen van decennia eerder want dan ben je een foute seksueel misbruik goedpratende witte racistische boomer.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mart is, zoals zo velen, in ieder geval slachtoffer van een situatie waar bij het het woord van hem tegen het woord van een ander is en waartegen iemand zich amper kan verdedigen, omdat in deze tijd de sympathie meestal uitgaat naar het vermeende slachtoffer.
Ik was er niet bij en weet niet wie er gelijk heeft. Wel weet ik dat mensen voor steeds kleinere en banale dingen jaren later door het slijk worden gehaald. Zelf als die verhalen een kern van waarheid bevatten, zijn de reacties overtrokken.
Moet ik nog even benadrukken dat ik Smeets en Van Nieuwkerk kwallen zijn en tegen seksueel misbruik van vrouwen ben voordat ik mag zeggen dat dit niet deugt, dat de mensen die met de beschuldiging aan de haal gaan en de feiten niet willen weten niet deugen en hun moreel kompas kwijt zijn?quote:Niet vanwege het rapport zelf, of vanwege het vertrouwen in mijn eigen vermogen om te leren, maar wel als het gaat om wat mij nu persoonlijk wordt toegedicht aan kwalijke gebeurtenissen en eigenschappen. De commissie stelt zelf dat het onderzoek niet om personen gaat en ook niet om keiharde feiten of waarheidsvinding, maar om ervaringen. Bij Op1 zei commissielid Naomi Ellemers: ’Wij vonden het belangrijker om vast te stellen wat zo’n ervaring doet met mensen, dan om te zeggen: wat is er nou werkelijk precies gebeurd en kun je dat bewijzen. Dat heeft niet zoveel toegevoegde waarde.”
...
„Nou, die toegevoegde waarde heeft het natuurlijk voor mij wel. In het bijzonder nu mijn oud-werkgever publiekelijk en volstrekt ongefundeerd stelt dat enkele verschrikkelijke ervaringen die NPO-breed en bij DWDD zijn opgetekend op mij persoonlijk van toepassing zijn. Dat stelt zij zonder deugdelijk en feitelijk onderzoek en zonder wederhoor.
...
En het treft me zeer onaangenaam te moeten lezen dat een relatie die kennelijk destijds als wederzijds en evenwichtig werd beoordeeld nu met terugwerkende kracht op eigen moreel gezag van de BnnVara-directie als seksueel grensoverschrijdend wordt veroordeeld. En dat de kennelijke gangbare regeling die werd getroffen bij haar vertrek, nu als ’afkoop' wordt bestempeld. Ik vind het gebruik van deze ernstige termen onterecht en zeer suggestief.”
Uiteraard gaan de progressiefjes weer helemaal mee in het slachtofferschap van een zure bruine vrouw.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
3-0 dus, eigenlijk. Want de oude witte autochtone man (in een machtspositie) staat natuurlijk met minstens drie goals voor in zo'n werksituatie.
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:03 schreef Cilantro het volgende:
Oude witte autochtone man vs bruine allochtone vrouw. Dan sta je sowieso al 0-3 achter.
Ah kijk, de racisten kruipen meteen uit hun holen. En dan doodleuk kritiek hebben op anderen.quote:
Dat zal het zijn.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Uiteraard gaan de progressiefjes weer helemaal mee in het slachtofferschap van een zure bruine vrouw.
quote:Smeets heeft volgens de NTR zijn excuses aangeboden aan de makers van de documentaire Buiten beeld, over de werkcultuur in Hilversum. Dat heeft de omroep maandag laten weten. „Mart Smeets heeft contact opgenomen met de makers en zich verontschuldigd”, laat een woordvoerder van de NTR weten. „Hij is geschrokken van zijn eigen reactie op de vragen van Coen.”
Jazeker, precies dit:quote:
quote:Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef maan_man het volgende:
[..]
Mart is, zoals zo velen, in ieder geval slachtoffer van een situatie waar bij het het woord van hem tegen het woord van een ander is en waartegen iemand zich amper kan verdedigen, omdat in deze tijd de sympathie meestal uitgaat naar het vermeende slachtoffer.
Ik was er niet bij en weet niet wie er gelijk heeft. Wel weet ik dat mensen voor steeds kleinere en banale dingen jaren later door het slijk worden gehaald. Zelf als die verhalen een kern van waarheid bevatten, zijn de reacties overtrokken.
Wat heeft de huidskleur er mee te makenquote:Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Cilantro het volgende:
[..]
Uiteraard gaan de progressiefjes weer helemaal mee in het slachtofferschap van een zure bruine vrouw.
Waarschijnlijk naar aanleiding van de reacties. Die gisterochtend al te horen waren.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:03 schreef golfer het volgende:
Er is een stuk uit het artikel in de OP weggelaten, namelijk dit stuk:
[..]
Dat staat ook in het artikel van de Telegraaf maar is weggelaten in de OP.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:15 schreef Raw85 het volgende:
Ah, meneer heeft al excuses aangeboden aan de makers van het programma:
https://www.ad.nl/show/nt(...)en-in-docu~a9a093c9/
Het woord wat u zoekt is 'televisie-persoonlijkheid'.quote:Op maandag 5 februari 2024 14:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het programma ook gezien en ik was inderdaad 'geschokt' (niet echt, want ik weet inmiddels hoe hij is) door wat voor arrogante narcistische eikel het is.
Dat siert hem.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:03 schreef golfer het volgende:
Er is een stuk uit het artikel in de OP weggelaten, namelijk dit stuk:
[..]
Mwa, als hij haar niks vond, ga je het ook niet onthouden. Dat gedeelte snap en geloof ik wel.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat siert hem.
Ik kan me best voorstellen dat hij op het moment zelf wellicht niet wist hoe om te gaan met die vraag. Misschien was het voor hem een vaag voorval uit het verleden dat wel of niet zo is gegaan als wordt beweerd, en wel of niet zo is bedoeld als het werd opgevat. Hij had alleen niet zo moeten reageren als hij deed. Hij had iets moeten zeggen als "ik kan me dat echt niet meer herinneren, dus ik weet het niet. Maar er zullen best wel dingen zijn voorgevallen die eigenlijk niet oké waren, en dat had niet moeten gebeuren'.
Van de andere kant: deze man herinnert zich sportgerelateerde details met namen, nummers, plaatsen, etc., dus met zijn geheugen is op zichzelf niets mis. "Ik kan het me niet herinneren" klinkt uit zijn mond wel enigszins ongeloofwaardig.
Mwah, kan. Hij hoort wel van zichzelf te weten dat het bepaald niet onmogelijk is dat hij iets dergelijks heeft gezegd.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mean, als hij haar niks vond, ga je het ook niet onthouden. Dat gedeelte snap en geloof ik wel.
Heel z'n uitstraling en dedain is walgelijk. Was niet de eerste keer.quote:Op maandag 5 februari 2024 15:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat siert hem.
Ik kan me best voorstellen dat hij op het moment zelf wellicht niet wist hoe om te gaan met die vraag. Misschien was het voor hem een vaag voorval uit het verleden dat wel of niet zo is gegaan als wordt beweerd, en wel of niet zo is bedoeld als het werd opgevat. Hij had alleen niet zo moeten reageren als hij deed. Hij had iets moeten zeggen als "ik kan me dat echt niet meer herinneren, dus ik weet het niet. Maar er zullen best wel dingen zijn voorgevallen die eigenlijk niet oké waren, en dat had niet moeten gebeuren'.
Van de andere kant: deze man herinnert zich sportgerelateerde details met namen, nummers, plaatsen, etc., dus met zijn geheugen is op zichzelf niets mis. "Ik kan het me niet herinneren" klinkt uit zijn mond wel enigszins ongeloofwaardig.
Als dit ietwat vervelende geintje het ergste is wat ze van de Martosaurus hebben kunnen vinden na al die jaren valt het me eigenlijk best wel mee. Had hem een stuk erger ingeschatquote:Op maandag 5 februari 2024 16:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mwah, kan. Hij hoort wel van zichzelf te weten dat het bepaald niet onmogelijk is dat hij iets dergelijks heeft gezegd.
Een arrogante klojo, niet per se tegen vrouwen, maar tegen iedereen. Want niemand kan tippen aan de grote, geweldige, Mart Smeets, natuurlijk.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Als dit ietwat vervelende geintje het ergste is wat ze van de Martosaurus hebben kunnen vinden na al die jaren valt het me eigenlijk best wel mee. Had hem een stuk erger ingeschat
Dat was toch al lang en breed bekend.quote:Op maandag 5 februari 2024 16:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een arrogante klojo, niet per se tegen vrouwen, maar tegen iedereen. Want niemand kan tippen aan de grote, geweldige, Mart Smeets, natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |