abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 13:44:39 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_212306012
Voormalig NOS-presentator Mart Smeets (77) ligt onder vuur vanwege zijn optreden in Buiten beeld, een documentaire van Coen Verbraak die maandagavond wordt uitgezonden. Smeets werd vorig jaar door voormalig NOS Sport-presentatrice Aïcha Marghadi beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag. In een fragment uit de documentaire ontkent Smeets deze aantijgingen. Zijn opmerkingen vallen bij weinig mensen in goede aarde.

Na de onthullingen in het onderzoeksrapport van de commissie Van Rijn interviewt Verbraak mensen over de werkcultuur bij een programma. Hij spreekt mensen die achter de schermen werkzaam zijn, maar ook bekende gezichten als Jeroen Pauw, Janine Abbring en Mart Smeets.

Laatstgenoemde zou zich volgens Marghadi schuldig hebben gemaakt aan grensoverschrijdend gedrag door haar ten overstaan van de gehele redactie voor schut te zetten. Ook haalde ze uit naar de presentatoren Jack van Gelder en Tom Egbers. Samen met Smeets en de hoofdredactie van de NOS zouden zij een „racistische, intimiderende en vernederende machtscultuur leiden”.

Als Verbraak Smeets hiermee confronteert, raakt hij erg geïrriteerd. „Ik kan me niet indenken dat dat gezegd is en ik vind het een non-onderwerp voor dit programma. Klaar. Klaar. Dat jij daarop verder wil gaan.” Hij vervolgt: „Ik kan het me niet herinneren. Ik kan me ook niet indenken dat ik het a) tegen een levend mens zou zeggen en b) zeker niet tegen een vrouw.” Als Verbraak daarop vraagt of het geslacht verschil maakt, stelt Smeets: „Ja, dat vind ik wel, want ik ben vrij hoffelijk tegen vrouwen.”

Het fragment zorgt voor veel ophef op sociale media. Mensen op X noemen hem „arrogant” en „de grootste kwal van Nederland”.

Het is volgens veel mensen op sociale media overduidelijk dat Smeets liegt als hij zegt zich „niks te herinneren”. Een dame stelt ooit een „minachtende ervaring” met Smeets te hebben gehad. „Hoffelijk tegen dames? Laat me niet lachen”, schrijft ze.

https://www.telegraaf.nl/(...)e-kwal-van-nederland

Ik zag het fragment gisteren. Wist gelijk dat het een staartje zou krijgen. Als Radio1 luisteraar i.d.d. veel kritiek gehoord, in diverse programma's.

Reacties (X) en video in de link.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212306072
Coen Verbraak _O_
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 13:56:58 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_212306142
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:51 schreef recursief het volgende:
Coen Verbraak _O_
Mooi hoe cool hij blijft. Zich niet laat intimideren. :)

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_212306176
Nu vind ik hem ook een kwal maar wat zegt hij hier verkeerd?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 14:01:51 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_212306188
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:00 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Nu vind ik hem ook een kwal maar wat zegt hij hier verkeerd?
Te veel om op te noemen. Plus z'n houding.

pi_212306207
Oude witte autochtone man vs bruine allochtone vrouw. Dan sta je sowieso al 0-3 achter.
pi_212306225
Ik heb het nog maandagmiddag.

quote:
vanwege zijn optreden in Buiten beeld, een documentaire van Coen Verbraak die maandagavond wordt uitgezonden.
Ah, er is beeld.

twitter

Marghadi, die kent u niet.
pi_212306240
Ik heb het programma ook gezien en ik was inderdaad 'geschokt' (niet echt, want ik weet inmiddels hoe hij is) door wat voor arrogante narcistische eikel het is.
Koel en donker bewaren
pi_212306241
Ik kan me eigenlijk best voorstellen dat wanneer je ergens 40-45 jaar in dienst bent je een wat flauwe opmerking tegen een stagiaire niet meer kan herinneren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212306288
#teamMarghadi
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 5 februari 2024 @ 14:11:42 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212306295
Oude witte man. Dat zegt genoeg.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 februari 2024 @ 14:12:05 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212306300
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:03 schreef Cilantro het volgende:
Oude witte autochtone man vs bruine allochtone vrouw. Dan sta je sowieso al 0-3 achter.
3-0 dus, eigenlijk. Want de oude witte autochtone man (in een machtspositie) staat natuurlijk met minstens drie goals voor in zo'n werksituatie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_212306310
Ah de woke-sekte heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden :O . Laat die man op leeftijd lekker met rust joh.
pi_212306331
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:13 schreef DutchPandora het volgende:
Ah de woke-sekte heeft weer een nieuw slachtoffer gevonden :O . Laat die man op leeftijd lekker met rust joh.
ach ja, Mart is het slachtoffer....
pi_212306346
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 13:44 schreef tong80 het volgende:
Het is volgens veel mensen op sociale media overduidelijk dat Smeets liegt als hij zegt zich „niks te herinneren”.
Ah ja X, Social media berichten toevoegen in journalistieke artikelen, fijn dat we toch mee gaan in de tijd en onze journalistiek nog meer verkrachten.
Ik wil altijd graag weten wat mensen die er niets van weten en 24/7 online zijn te zeggen hebben over een BN'er.

Het voegt niets toe, polariseert alleen maar en geeft aandachtshoeren alleen maar meer aandacht.
pi_212306362
#teamLekkerBoeiend

quote:
veel ophef op sociale media
oh jeej, nog meer ophef op (a)sociale media :')
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_212306370
Mart Smeets is een blanke man, geen witte.
Zonder wrijving geen glans
  maandag 5 februari 2024 @ 14:19:24 #18
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212306374
quote:
Tja. Had ie maar geen vrouwen moeten lastigvallen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 14:19:49 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_212306384
quote:
:D Alles wordt tegenwoordig woke genoemd :D

Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 14:20:28 #20
7889 tong80
Spleenheup
pi_212306395
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:16 schreef Zoddie het volgende:

[..]
Ah ja X, Social media berichten toevoegen in journalistieke artikelen, fijn dat we toch mee gaan in de tijd en onze journalistiek nog meer verkrachten.
Ik wil altijd graag weten wat mensen die er niets van weten en 24/7 online zijn te zeggen hebben over een BN'er.

Het voegt niets toe, polariseert alleen maar en geeft aandachtshoeren alleen maar meer aandacht.
Ach, onze aanstaande minister-president gebruikt het ook niet. :D

pi_212306421
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:15 schreef linebear het volgende:

[..]
ach ja, Mart is het slachtoffer....
Mart is, zoals zo velen, in ieder geval slachtoffer van een situatie waar bij het het woord van hem tegen het woord van een ander is en waartegen iemand zich amper kan verdedigen, omdat in deze tijd de sympathie meestal uitgaat naar het vermeende slachtoffer.

Ik was er niet bij en weet niet wie er gelijk heeft. Wel weet ik dat mensen voor steeds kleinere en banale dingen jaren later door het slijk worden gehaald. Zelf als die verhalen een kern van waarheid bevatten, zijn de reacties overtrokken.
pi_212306445
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:05 schreef Nober het volgende:
Ik heb het nog maandagmiddag.
[..]
Ah, er is beeld.

[ twitter ]

+1 voor de "die kent u niet" opmerking

Wat vond ik dat irritant.
pi_212306452
Mart Smeets :r
Jack van Gelder :r :r
  Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 14:27:50 #24
7889 tong80
Spleenheup
pi_212306467
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:25 schreef stalybridge het volgende:

[..]
+1 voor de "die kent u niet" opmerking

Wat vond ik dat irritant.
'Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.'

pi_212306499
Om zo goed te zijn als De Mart was, moet je ook een onuitstaanbare narcist zijn, c'est la vie.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
  Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 14:36:06 #26
7889 tong80
Spleenheup
pi_212306562
pi_212306677
Mart Smeets is gewoon een vervelende vent, dat kan toch voor niemand nieuws zijn.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212306727
Even los van dit interview is Mart Smeets echt de grootste kwal die ooit voor de Nederlandse televisie heeft gewerkt. :r

Verbaasd mij dan ook helemaal niets dat dit echt een ongelooflijke eikel is geweest op de werkvloer.
pi_212306813
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:05 schreef Nober het volgende:

Dat is nou vervelend, kunnen we gelegitimeerd roddelen over BN-ers omdat er grenzen die niemand wil trekken overschreden zouden zijn, maar dan kennen we een betrokkene helemaal niet. Zo gaat de lol er wel af.

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef maan_man het volgende:

[..]
Mart is, zoals zo velen, in ieder geval slachtoffer van een situatie waar bij het het woord van hem tegen het woord van een ander is en waartegen iemand zich amper kan verdedigen, omdat in deze tijd de sympathie meestal uitgaat naar het vermeende slachtoffer.

Ik was er niet bij en weet niet wie er gelijk heeft. Wel weet ik dat mensen voor steeds kleinere en banale dingen jaren later door het slijk worden gehaald. Zelf als die verhalen een kern van waarheid bevatten, zijn de reacties overtrokken.
En dan mag je je niet eens verweren tegen beschuldigingen van decennia eerder want dan ben je een foute seksueel misbruik goedpratende witte racistische boomer.

Van Nieuwkerk in de Telegraaf:
quote:
Niet vanwege het rapport zelf, of vanwege het vertrouwen in mijn eigen vermogen om te leren, maar wel als het gaat om wat mij nu persoonlijk wordt toegedicht aan kwalijke gebeurtenissen en eigenschappen. De commissie stelt zelf dat het onderzoek niet om personen gaat en ook niet om keiharde feiten of waarheidsvinding, maar om ervaringen. Bij Op1 zei commissielid Naomi Ellemers: ’Wij vonden het belangrijker om vast te stellen wat zo’n ervaring doet met mensen, dan om te zeggen: wat is er nou werkelijk precies gebeurd en kun je dat bewijzen. Dat heeft niet zoveel toegevoegde waarde.”
...
„Nou, die toegevoegde waarde heeft het natuurlijk voor mij wel. In het bijzonder nu mijn oud-werkgever publiekelijk en volstrekt ongefundeerd stelt dat enkele verschrikkelijke ervaringen die NPO-breed en bij DWDD zijn opgetekend op mij persoonlijk van toepassing zijn. Dat stelt zij zonder deugdelijk en feitelijk onderzoek en zonder wederhoor.
...
En het treft me zeer onaangenaam te moeten lezen dat een relatie die kennelijk destijds als wederzijds en evenwichtig werd beoordeeld nu met terugwerkende kracht op eigen moreel gezag van de BnnVara-directie als seksueel grensoverschrijdend wordt veroordeeld. En dat de kennelijke gangbare regeling die werd getroffen bij haar vertrek, nu als ’afkoop' wordt bestempeld. Ik vind het gebruik van deze ernstige termen onterecht en zeer suggestief.”
Moet ik nog even benadrukken dat ik Smeets en Van Nieuwkerk kwallen zijn en tegen seksueel misbruik van vrouwen ben voordat ik mag zeggen dat dit niet deugt, dat de mensen die met de beschuldiging aan de haal gaan en de feiten niet willen weten niet deugen en hun moreel kompas kwijt zijn?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_212306872
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:12 schreef heywoodu het volgende:

[..]
3-0 dus, eigenlijk. Want de oude witte autochtone man (in een machtspositie) staat natuurlijk met minstens drie goals voor in zo'n werksituatie.
Uiteraard gaan de progressiefjes weer helemaal mee in het slachtofferschap van een zure bruine vrouw.
  maandag 5 februari 2024 @ 14:58:44 #31
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_212306876
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:03 schreef Cilantro het volgende:
quote:
84s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:11 schreef Starhopper het volgende:
Oude witte man. Dat zegt genoeg.
Ah kijk, de racisten kruipen meteen uit hun holen. En dan doodleuk kritiek hebben op anderen.

Iets met splinter, balk, zonden en de eerste steen werpen.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 5 februari 2024 @ 14:59:12 #32
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_212306883
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Uiteraard gaan de progressiefjes weer helemaal mee in het slachtofferschap van een zure bruine vrouw.
Dat zal het zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 5 februari 2024 @ 15:03:41 #33
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_212306933
Er is een stuk uit het artikel in de OP weggelaten, namelijk dit stuk:

quote:
Smeets heeft volgens de NTR zijn excuses aangeboden aan de makers van de documentaire Buiten beeld, over de werkcultuur in Hilversum. Dat heeft de omroep maandag laten weten. „Mart Smeets heeft contact opgenomen met de makers en zich verontschuldigd”, laat een woordvoerder van de NTR weten. „Hij is geschrokken van zijn eigen reactie op de vragen van Coen.”
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_212306943
quote:
14s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:59 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat zal het zijn.
Jazeker, precies dit:

quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:23 schreef maan_man het volgende:

[..]

Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 15:07:14 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_212306987
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:58 schreef Cilantro het volgende:

[..]
Wat heeft de huidskleur er mee te maken :?

Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 15:08:31 #36
7889 tong80
Spleenheup
pi_212307007
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:03 schreef golfer het volgende:
[..]

Waarschijnlijk naar aanleiding van de reacties. Die gisterochtend al te horen waren.

pi_212307026
Vroeger was men gewoon een stuk minder genuanceerd over het algemeen.
Dat woke gezeik waarbij je iedereen maar als een snowflake moet behandelen omdat ze anders krijsend de media opzoeken is echt van de laatste 5-10 jaar.
blablablabla
pi_212307087
Heerlijk om te zien hoe rustig Verbraak blijft en heerlijk om te zien hoe wild Smeets om zich heen gaat slaan als iemand een keer niet onder de indruk is van z’n geïntimideer.

Die rode kaart :')_!
pi_212307104
Ah, meneer heeft al excuses aangeboden aan de makers van het programma:

https://www.ad.nl/show/nt(...)en-in-docu~a9a093c9/
pi_212307122
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:15 schreef Raw85 het volgende:
Ah, meneer heeft al excuses aangeboden aan de makers van het programma:

https://www.ad.nl/show/nt(...)en-in-docu~a9a093c9/
Dat staat ook in het artikel van de Telegraaf maar is weggelaten in de OP.

;)
pi_212307536

Wat weet je van..

Mart Smeets ?

----

Noorse truien
Ria Visser
Studio Sport
Basketbal
Senk joe
Grensoverschrijdend gedrag
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_212307649
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 14:07 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb het programma ook gezien en ik was inderdaad 'geschokt' (niet echt, want ik weet inmiddels hoe hij is) door wat voor arrogante narcistische eikel het is.
Het woord wat u zoekt is 'televisie-persoonlijkheid'.
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 15:56:04 #43
5428 crew  miss_sly
pi_212307659
quote:
0s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:03 schreef golfer het volgende:
[..]

Dat siert hem.

Ik kan me best voorstellen dat hij op het moment zelf wellicht niet wist hoe om te gaan met die vraag. Misschien was het voor hem een vaag voorval uit het verleden dat wel of niet zo is gegaan als wordt beweerd, en wel of niet zo is bedoeld als het werd opgevat. Hij had alleen niet zo moeten reageren als hij deed. Hij had iets moeten zeggen als "ik kan me dat echt niet meer herinneren, dus ik weet het niet. Maar er zullen best wel dingen zijn voorgevallen die eigenlijk niet oké waren, en dat had niet moeten gebeuren'.

Van de andere kant: deze man herinnert zich sportgerelateerde details met namen, nummers, plaatsen, etc., dus met zijn geheugen is op zichzelf niets mis. "Ik kan het me niet herinneren" klinkt uit zijn mond wel enigszins ongeloofwaardig.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212307684
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat siert hem.

Ik kan me best voorstellen dat hij op het moment zelf wellicht niet wist hoe om te gaan met die vraag. Misschien was het voor hem een vaag voorval uit het verleden dat wel of niet zo is gegaan als wordt beweerd, en wel of niet zo is bedoeld als het werd opgevat. Hij had alleen niet zo moeten reageren als hij deed. Hij had iets moeten zeggen als "ik kan me dat echt niet meer herinneren, dus ik weet het niet. Maar er zullen best wel dingen zijn voorgevallen die eigenlijk niet oké waren, en dat had niet moeten gebeuren'.

Van de andere kant: deze man herinnert zich sportgerelateerde details met namen, nummers, plaatsen, etc., dus met zijn geheugen is op zichzelf niets mis. "Ik kan het me niet herinneren" klinkt uit zijn mond wel enigszins ongeloofwaardig.
Mwa, als hij haar niks vond, ga je het ook niet onthouden. Dat gedeelte snap en geloof ik wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door potjecreme op 05-02-2024 16:53:06 ]
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 16:06:36 #45
5428 crew  miss_sly
pi_212307754
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Mean, als hij haar niks vond, ga je het ook niet onthouden. Dat gedeelte snap en geloof ik wel.
Mwah, kan. Hij hoort wel van zichzelf te weten dat het bepaald niet onmogelijk is dat hij iets dergelijks heeft gezegd.
  Trouwste user 2022 maandag 5 februari 2024 @ 16:22:47 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_212307937
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2024 15:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat siert hem.

Heel z'n uitstraling en dedain is walgelijk. Was niet de eerste keer.

maandag 5 februari 2024 @ 16:24:44 #47
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212307968
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Mwah, kan. Hij hoort wel van zichzelf te weten dat het bepaald niet onmogelijk is dat hij iets dergelijks heeft gezegd.
Als dit ietwat vervelende geintje het ergste is wat ze van de Martosaurus hebben kunnen vinden na al die jaren valt het me eigenlijk best wel mee. Had hem een stuk erger ingeschat
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 16:26:15 #48
5428 crew  miss_sly
pi_212307987
quote:
1s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:24 schreef Caland het volgende:

[..]
Als dit ietwat vervelende geintje het ergste is wat ze van de Martosaurus hebben kunnen vinden na al die jaren valt het me eigenlijk best wel mee. Had hem een stuk erger ingeschat
Een arrogante klojo, niet per se tegen vrouwen, maar tegen iedereen. Want niemand kan tippen aan de grote, geweldige, Mart Smeets, natuurlijk.
  maandag 5 februari 2024 @ 16:35:38 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212308124
quote:
7s.gif Op maandag 5 februari 2024 16:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een arrogante klojo, niet per se tegen vrouwen, maar tegen iedereen. Want niemand kan tippen aan de grote, geweldige, Mart Smeets, natuurlijk.
Dat was toch al lang en breed bekend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212308188
Dat hij een eikel is betekent nog niet dat hij een dader is. Door alle kerk- en epsteinschandalen vind ik de term 'grensoverschreidend' iets te zwaar voor iemand uitkafferen. Woordelijk betekent het misschien hetzelfde, deze mensen worden nu onterecht over een kam geschoren vind ik.

Seksueel grensoverschreidend: nooit oké. Van opmerking tot dickpic tot aanraken of aanranden.
Grof gebekt grensoverschreidend gedrag; heeft toch meer twee kanten vind ik. Plus, praat er met anderen over, draai je om, gooi zout in zijn koffie?

Als er sprake is van discriminatie op de werkvloer of wat dan ook is het wéér anders. Maar dat lijkt bij bijvoorbeeld Matthijs niet het geval te zijn. Bij Mart is het maar net hoe je het framet, wat deze vrouw in kwestie wel doet.
't Echte en 't ware!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')