Je weet het nooit.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:41 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het was een zoontje ja, zal wel niet veranderd zijn.
Qishi Li was wel goed bezig aan het begin van het seizoen. Maar die is ineens nergens meer te bekennen. Altijd mysterieus wanneer die Chinezen wel en niet meedoenquote:Op zondag 4 februari 2024 20:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
China is het ook al jaren net niet bij de vrouwen he
Qishi Li is een enigma. Maar ook nooit echt wereldtop geweest. De tijd van Yu en Zhang lijkt ver weg.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Qishi Li was wel goed bezig aan het begin van het seizoen. Maar die is ineens nergens meer te bekennen. Altijd mysterieus wanneer die Chinezen wel en niet meedoen
Vooral Beixing Wang was topquote:Op zondag 4 februari 2024 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Qishi Li is een enigma. Maar ook nooit echt wereldtop geweest. De tijd van Yu en Zhang lijkt ver weg.
Onder de twee minuten, maar daar is alles mee gezegd.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een viestrage start van Kiel
Altijd tweedesquote:Op zondag 4 februari 2024 20:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vooral Beixing Wang was top
Mooie strijd altijd met Jenny Wolf en later Sang-Hwa Lee
Je wordt gewoon ouderquote:Op zondag 4 februari 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar schaatsen was in mijn beleving 'vroeger' ook een stuk leuker. Sinds die OS van Sochi is het echt bergafwaarts gegaan.
Ik heb dat met de meeste sporten niet hoorquote:
Ziek toch?quote:Op zondag 4 februari 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wiklund is echt nergens meer laatste weken.
Heel lang ziek geweest. Wereldkampioenschap is net ver genoeg weg denk ik.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wiklund is echt nergens meer laatste weken.
De Nederlandse overheersing is voor m'n gevoel (vooral bij de vrouwen) te groot geworden, dat helpt niet. Maar misschien is dat ook meer gevoel dan waarheid.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar schaatsen was in mijn beleving 'vroeger' ook een stuk leuker. Sinds die OS van Sochi is het echt bergafwaarts gegaan.
Het was voor mijn gevoel wat internationaler, en een Emese Hunyady die ging kunstrijden na de finish ging doen dat zie je ook niet meer.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is wel echt in die tijd geweest, bij de mannen is het gelukkig wat hersteld maar bij de vrouwen kan ik me niet heugen dat er iemand is geweest die de Nederlanders consistent versloeg buiten de 500 meters. De laatste waren denk ik Sablikova en Nesbitt, dat is veelzeggend.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Nederlandse overheersing is voor m'n gevoel (vooral bij de vrouwen) te groot geworden, dat helpt niet. Maar misschien is dat ook meer gevoel dan waarheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |