Nee. Beetje bang dat ik daar nooit meer vanaf kom als ik niet op tijd opzeg.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:12 schreef Evangelion het volgende:
Heb je NPO plus een maand gratis proberen al gedaan?
Heb er zelf ook geen ervaring mee maar dat moet wel goed gaan als je het meteen opzegt na het bingen.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:23 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Nee. Beetje bang dat ik daar nooit meer vanaf kom als ik niet op tijd opzeg.
Kan ik dat gewoon een weekendje (midweekje) uittesten en dan weer opzeggen? Ik wil echt geen Plus.
Dat vraag ik me af, ja. Of ik na een weekje gratis proef (al) kan opzeggen. Want ik wil echt niet over drie maanden ineens denken "oh cr*p, vergeten op te zeggen" en dan niet snappen hoe ik er onderuit kan.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:27 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Heb er zelf ook geen ervaring mee maar dat moet wel goed gaan als je het meteen opzegt na het bingen.
Maar misschien dat iemand anders daar ervaring mee heeft.
Je kunt een proefabonnement nemen en het meteen gemakkelijk diezelfde dag nog opzeggen. Die gratis maand blijft staan, dus je kan dan een maand naar NPO Plus kijken.quote:Op zondag 4 februari 2024 20:49 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Dat vraag ik me af, ja. Of ik na een weekje gratis proef (al) kan opzeggen. Want ik wil echt niet over drie maanden ineens denken "oh cr*p, vergeten op te zeggen" en dan niet snappen hoe ik er onderuit kan.
En terecht, dan ook niet zeuren.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:22 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Sommigen van ons zijn geen fan van onnodige abbo's..
Je wil graag die serie bingen dus helemaal onnodig is dat abo niet he.quote:Op maandag 5 februari 2024 19:22 schreef bloempjuh het volgende:
[..]
Sommigen van ons zijn geen fan van onnodige abbo's..
Op Pathe thuis kun je een film huren voor een thuisavondje kijken, kost je nondedju wel 3 euro voor eenmalig kijken, joh!quote:
Het gaat niet om vooruit kijken, maar terug. Swanenburg seizoen 2, aflevering 1 was rond de kerst op tv. Eerste seizoen staat op reguliere NPO-app, laatste aflevering seizoen twee ook.quote:Op maandag 5 februari 2024 23:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Op Pathe thuis kun je een film huren voor een thuisavondje kijken, kost je nondedju wel 3 euro voor eenmalig kijken, joh!
Dus geen gemekker over rude, ik vind dat jij mekkert, als je die serie vooruit wilt zien neem je een abbo op npo-plus voor 3 euro p/m.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |