Nog beter, z`n panda aan het inruilen, of 7 kleuren stront aan het schijtenquote:Op woensdag 24 november 2004 15:22 schreef yup het volgende:
Waar blijft die mafketel BHFH eigenlijk, zeker GTi's aan het zoekrijden nu :')
een panda is gewoon supertof en ook leuk om over te praten. het is een hardstikke leuk auto'tje om te rijden!! Ik krijg allemaal complimenten en iedereen wil hem ff zien en aanraken! pandarijders zijn HIP !quote:Op woensdag 24 november 2004 16:25 schreef Elvander het volgende:
Je kunt er lang of kort over lullen zo'n panda is gewoon een inspiratieloos ontwerp, suffe auto voor suffe mensen![]()
Voor dat geld koop ik liever een paar jaar oude wel mooie auto.
Wat een gedrochtquote:Op zondag 28 november 2004 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
mja ik had het spa-flesje al gespotquote:Op zondag 28 november 2004 16:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ja dat gat vanzelf, hoed je niet aan te wennen. nu kunnen er mooi handige bekerhouders op de grond!
Yep, maar tis een fijn auto'tje hoor! Morgen moet ik naar Utrecht rijden, ik verheug me er nu alweer op!quote:Op zondag 28 november 2004 16:11 schreef HPoi het volgende:
[..]
mja ik had het spa-flesje al gespot![]()
Bult af, windkracht 10 meequote:Op zondag 28 november 2004 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
bij het inrijden van een nw. auto mag je de eerste 1000km helemaal niet over de 2500-3000 toeren pm.quote:Op zondag 28 november 2004 18:10 schreef yup het volgende:
[..]
Bult af, windkracht 10 mee
Zo krijg ik me Daihatsu Charade 0.9 ook over de 180
Raar die toerenteller gaat tot 7000 rpm, heb je wel een dieselOF is die multijet een opplak-pimp-plaatje
nee hoor, het was zo goed als vlak en er was geen wind mee, purr natuur en als kenner zou je natuurlijk ook wel moeten zien dat ik met 180+ op de teller maar net meer dan 4000 toeren draai. Een gemiddelde benzinemotor draait dat al bij 120. Bij de panda zijn de klokken van de benzine en diesel gelijk.quote:Op zondag 28 november 2004 18:10 schreef yup het volgende:
[..]
Bult af, windkracht 10 mee
Zo krijg ik me Daihatsu Charade 0.9 ook over de 180
Raar die toerenteller gaat tot 7000 rpm, heb je wel een dieselOF is die multijet een opplak-pimp-plaatje
dat lijkt ,me overdreven, gezien de reacies van de kenners ,maar ik heb wel redelijk rustig gereden. Maar ik heb inmiddels meer dan 1000 km erop staan, dus de motor zou al redelijk los moeten zijn..quote:Op zondag 28 november 2004 19:16 schreef HPoi het volgende:
[..]
bij het inrijden van een nw. auto mag je de eerste 1000km helemaal niet over de 2500-3000 toeren pm.
Is niet echt overdreven zeker niet met een diesel! Maar je vertelde dat je eerst ook 180 had gereden en toen had je denk ik nog geen 1k op de teller staan.. Maargoed het is jou auto.quote:Op zondag 28 november 2004 23:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
dat lijkt ,me overdreven, gezien de reacies van de kenners ,maar ik heb wel redelijk rustig gereden. Maar ik heb inmiddels meer dan 1000 km erop staan, dus de motor zou al redelijk los moeten zijn..
Ding heeft zelfs airco en dan zijn die gasten te gierig om een eigen dieselklokkie in te bouwen. Ik hoef al niet meer te weten hoe precies zo een klokkie is, want dat is ie niet denk ikquote:Op zondag 28 november 2004 23:33 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
nee hoor, het was zo goed als vlak en er was geen wind mee, purr natuur en als kenner zou je natuurlijk ook wel moeten zien dat ik met 180+ op de teller maar net meer dan 4000 toeren draai. Een gemiddelde benzinemotor draait dat al bij 120. Bij de panda zijn de klokken van de benzine en diesel gelijk.
ik rij normaal nooit te hard, dit was ff om te testen. Verder is het klokje aardig precies, dit weet ik door een radar met snelheidsaanduiding die hier in de buurt staat (met zon lachend en boos kijkend gezichtje) Verbruik bij 180 is trouwens zo'n 1:12 volgens de boordcomputer dus hij zuipt dan wel.quote:Op zondag 28 november 2004 23:39 schreef Catch22- het volgende:
bhfh, ik heb liever niet dat je zo hard rijdt oke?
Das nog goed zuinig hoor. Als ik met mijn diesel 170 rij bij meer dan 4000 toeren wil ik niet eens schatten wat het verbruik isquote:Op zondag 28 november 2004 23:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik rij normaal nooit te hard, dit was ff om te testen. Verder is het klokje aardig precies, dit weet ik door een radar met snelheidsaanduiding die hier in de buurt staat (met zon lachend en boos kijkend gezichtje) Verbruik bij 180 is trouwens zo'n 1:12 volgens de boordcomputer dus hij zuipt dan wel.
1:12 bij 180 km/uquote:Op zondag 28 november 2004 23:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ik rij normaal nooit te hard, dit was ff om te testen. Verder is het klokje aardig precies, dit weet ik door een radar met snelheidsaanduiding die hier in de buurt staat (met zon lachend en boos kijkend gezichtje) Verbruik bij 180 is trouwens zo'n 1:12 volgens de boordcomputer dus hij zuipt dan wel.
gemiddeld totaal verbruik is nu 1:19 en verbetert nu de motor meer ingelopen raakt.. bij 120 gebruikt hij ongeveer 1:18 en bij 90 1:26quote:Op zondag 28 november 2004 23:55 schreef yup het volgende:
[..]
1:12 bij 180 km/u
Dat noem jij zuipen
Test van autoweek met onze bak (deze test is van een model uit 1994, maar alles is volgens mij hetzelfde).quote:Op zondag 28 november 2004 23:58 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
gemiddeld totaal verbruik is nu 1:19 en verbetert nu de motor meer ingelopen raakt.. bij 120 gebruikt hij ongeveer 1:18 en bij 90 1:26
http://www.autoweek.nl/autotestrapport.php?id=78quote:Na driehonderd kilometers met de snelheidsmeter op minimaal 140 km/h scoorde de Space Wagon 1 op 8,6. Een "normale" rit leverde 1 op 11,4 op. Een keurig cijfer voor zo"n auto.
De puntjes op de i vergeten is sooooooo Fiatquote:Op zondag 28 november 2004 15:36 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik denk dat ze de teller hebben gechippedquote:Op woensdag 1 december 2004 07:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dan is er iets mis met je water!
Je gaat wel bergafwaerdtsquote:Op woensdag 1 december 2004 07:15 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
dan is er iets mis met je water!
Nou, die snelheidsaanduidingen langs de weg heb ik eens getest... 55km/h en kwaad gezichtje was 50km/h op mijn gps... en niet 1 bepaalde keer, neen, meerdere keren op verschillende plaatsen. Dat is gewoon 10% afwijking... en komt exact overeen met mijn eigen autoteller in m'n (oud type) pinda.quote:Op zondag 28 november 2004 23:46 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik rij normaal nooit te hard, dit was ff om te testen. Verder is het klokje aardig precies, dit weet ik door een radar met snelheidsaanduiding die hier in de buurt staat (met zon lachend en boos kijkend gezichtje)
Vergelijk hier de skoda superb ( 4 sterren veiligheid, 0 sterren voetgangers) met de vw passat. ( 4 veiligheid, 2 sterren voetgangers)quote:Op maandag 6 december 2004 22:57 schreef 1299 het volgende:
Haha iemand tros radar gezien? Was een crashtest met auto's. En raad eens hoe je doodskist presteerde:
http://www.euroncap.com/content/safety_ratings/ratings.php?id1=6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |