Japan werd om financiële redenen teruggetrokken.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Singapore in vredesnaam op dit WK
@heywoodu vindt dit vast leukquote:Op donderdag 8 februari 2024 14:07 schreef NY_Giant het volgende:
Brazilië - Nederland nu:
https://nos.nl/livestream(...)and-brazilie-vrouwen
Aangezien de wedkantoren de lijn op ongeveer 20+ goals verschil hadden liggen heb ik maar niet echt de moeite genomen er een stream bij te pakken.quote:
Ja, die hebben hun platform na jaren prima gedraaid te hebben overhoop gegooid naar wat het nu is, waardoor veel dingen inderdaad nog even gefixt moeten worden, dingen als casten en simpele zaken als hotkeys functioneren zijn kennelijk even kapot sinds de overgangquote:Op dinsdag 6 februari 2024 16:23 schreef NY_Giant het volgende:
Via https://eurovisionsport.com/ zijn trouwens ook veel wedstrijden gratis live te zien. Ook via de app. Helaas nog geen casten of apps voor smart tv. Maar ook daar wordt aan gewerkt:
- EBU launches Eurovision Sport streaming platform boosting free public access to live sport across Europe
- Europese publieke omroepen introduceren streamingdienst voor sportwedstrijden
Verdient misschien wel een eigen topic.
Dat platform was afschuwelijk, blij dat het vervangen is.quote:Op donderdag 8 februari 2024 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, die hebben hun platform na jaren prima gedraaid te hebben overhoop gegooid naar wat het nu is, waardoor veel dingen inderdaad nog even gefixt moeten worden, dingen als casten en simpele zaken als hotkeys functioneren zijn kennelijk even kapot sinds de overgang
Ik denk dat wij twee platforms door elkaar halenquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat platform was afschuwelijk, blij dat het vervangen is.
Ah. Die site kende ik niet eensquote:Op donderdag 8 februari 2024 15:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik denk dat wij twee platforms door elkaar halen
De watersporten zijn er wel op vooruit gegaan inderdaad, maar dit nieuwe gebeuren heeft ook eurovisionsports.tv vervangen, waar niks mis mee was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op donderdag 8 februari 2024 20:58 schreef heywoodu het volgende:
Singapore plaatste zich door vorig jaar vierde te worden op de Asian Games, met onder meer een 24-1 zege op Zuid-Korea....Maar wel mooi op een WK gespeeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Wil jij even niet te vroeg juichenquote:Op zaterdag 10 februari 2024 10:55 schreef heywoodu het volgende:
Ja, nu is het echt wel gespeeld inderdaad
Je kan beter je matige wedstrijd van het toernooi tegen China hebben dan tegen een Hongarije dat nog voor een Olympisch ticket speelt.quote:
Hongarije favoriet lijkt me?quote:Op zaterdag 10 februari 2024 11:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan beter je matige wedstrijd van het toernooi tegen China hebben dan tegen een Hongarije dat nog voor een Olympisch ticket speelt.
Zou ik m'n geld op in zetten ja. Nederland neemt dit toernooi helemaal niet zo heel serieus.quote:
Jammerquote:Op maandag 12 februari 2024 16:01 schreef Szura het volgende:
VS sjookt bijna een enorme voorsprong weg maar wint nog nipt van Australië met 10-9
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |