Dit stond bij de NOS. Vond ik wel een aardig voorbeeld van een understatement.quote:"In principe is het een vernieling, maar wel een met een naar tintje", laat een politiewoordvoerder weten.
Kan je ook wel op de daders toepassen. In principe zijn het klootzakken, maar wel een met een tintjequote:Op zondag 4 februari 2024 15:18 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Dit stond bij de NOS. Vond ik wel een aardig voorbeeld van een understatement.
Albert Vader heeft niet zo goed opgelet bij geschiedenis, anders had hij geweten dat het enige wat we leren van de geschiedenis is dat we niets leren van de geschiedenis.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:35 schreef tong80 het volgende:
‘Wat een schande’, aldus Albert Vader, wethouder in buurgemeente Vlissingen. ‘Dat eindeloze antisemitisme, je zou denken dat men leert van de geschiedenis.
Gelukkig hebben we nog goede onderwijsinstellingen die op gedegen wijze de mensen informeren over de holocaust.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:23 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Albert Vader heeft niet zo goed opgelet bij geschiedenis, anders had hij geweten dat het enige wat we leren van de geschiedenis is dat we niets leren van de geschiedenis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog goede onderwijsinstellingen die op gedegen wijze de mensen informeren over de holocaust.Tja, dat kan niet meer vanwege de 'spanningen' die het onderwerp geeft in sommige klassen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
Misschien werd dat ook bedoeld. Dat staat voor liefde.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:18 schreef timmmmm het volgende:
Wat een slecht gezet hakenkruis. Rechte lijnen lijken me best makkelijk met een spuitbus, die lijkt eerder hindoe
quote:Op zondag 4 februari 2024 15:27 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog goede onderwijsinstellingen die op gedegen wijze de mensen informeren over de holocaust.O? Vertel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wenn ein Nazi am Tisch sitzt, und daneben 10 andere, die dasitzen und mit ihm diskutieren, dann hast du einen Tisch mit 11 Nazis."
Serieus? Misschien beter het nieuws volgen.quote:
Je bedoelt die uitgestelde collegereeks van de Hogeschool Utrecht? Daar kun je toch niet zo'n conclusie uit trekken?quote:Op zondag 4 februari 2024 15:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Serieus? Misschien beter het nieuws volgen.
Je zou ervan versteld staan welke conclusies je onderbuik allemaal kan trekkenquote:Op zondag 4 februari 2024 15:41 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Je bedoelt die uitgestelde collegereeks van de Hogeschool Utrecht? Daar kun je toch niet zo'n conclusie uit trekken?
Nee, uit jaren en jarenlang verhalen uit de onderwijswereld dat holocaustonderwijs niet lukt wel.quote:Op zondag 4 februari 2024 15:41 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Je bedoelt die uitgestelde collegereeks van de Hogeschool Utrecht? Daar kun je toch niet zo'n conclusie uit trekken?
Moslims zijn niet zo van de hakenkruizen.quote:Op zondag 4 februari 2024 16:40 schreef dikkedaniel het volgende:
We hadden die moslims in de jaren 80 ook nooit binnen moeten halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |