Tot wanneer heb je de tijd om te beslissen. Fiets er langs op verschillende momenten enzo om te kijken hoe het is. Ken je er mensen in de buurt?quote:Op woensdag 2 oktober 2024 10:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet, maar het is wel lastig hoor. Er zijn tussen de 10 en 20 gezinswoningen per jaar beschikbaar, echter staat 90% daarvan in straten waar ik echt NIET wil wonen.
De plekken waar ik wel zou willen wonen zijn maar een paar huizen vrij per jaar. En dit huis is wel in een goede straat. Lastig hoor. Met zo weinig opties is een jaar zo voorbij.
Nou, dan is de buurt in ieder geval al stukken beter. Volgens mij weet je dan al wel wat je wilt tochquote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:22 schreef Donna het volgende:
Mijn broer woont om de hoek en ik ken enkele mensen in de buurt. Mijn moeder haar vriendin woont er recht tegenover.
Ben er vanochtend geweest en ga zo weer even kijken.
Ja, ik hoop wel dat ze daar rekening mee gaan houden (en er ook eerlijk in zijn…..).quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:11 schreef MaJo het volgende:
Wat een goed nieuws Donna! Eindelijk weg bij de creep.
Ik ben dan wel benieuwd wie er in jouw huis komt wonen, hopelijk geen gezin
In elk geval mensen die eerlijk zijn over de buurt neem ik aan. Fijn!quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:22 schreef Donna het volgende:
Mijn broer woont om de hoek en ik ken enkele mensen in de buurt. Mijn moeder haar vriendin woont er recht tegenover.
Ben er vanochtend geweest en ga zo weer even kijken.
Als het goed is gaan ze als er een gezin reageert, afraden om er te gaan wonen.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 15:17 schreef arvensis het volgende:
[..]
Ja, ik hoop wel dat ze daar rekening mee gaan houden (en er ook eerlijk in zijn…..).
Op wat schilderwerk na wel!quote:Op vrijdag 4 oktober 2024 11:58 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Wat fijn!! Wanneer kun je over? En is het huis verder helemaal naar je wens?
Gefeliciteerd! Fijn dat het balletje zo snel is gaan rollenquote:Op vrijdag 4 oktober 2024 12:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Op wat schilderwerk na wel!
De woningbouw gaat er nog in voor het opknappen van de keuken en/of badkamer, dus er is nog geen datum. Maar dat maakt niet uit. Ik ben blij!
Wat fijn! Gefeliciteerdquote:
Ja afgelopen jaar was echt ronduit kut. Ik heb ook lichamelijke problemen door de stress en het mentale aspect wil ik niet eens over beginnen, wat een ellende. Maar nu echt op naar een nieuw begin.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 11:17 schreef oh-oh het volgende:
Wat onwijs fijn, en dat geeft ook wel aan hoe heftig de situatie is zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |