abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 11:27:22 #1
382129 crew  Donna
pi_212290899
Hoe denken jullie over 2 kinderen op 1 slaapkamer?

OUDE OP:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na heel veel vechten voor m'n kinderen krijg ik begin november de sleutels van mijn nieuwe woning. Met 4 slaapkamers. O+

[ Bericht 3% gewijzigd door Donna op 25-10-2024 09:03:49 ]
pi_212290932
Ik denk dat als je het hebt over onveiligheid dit allemaal geen issues zijn. Kinderen in die leeftijd beginnen met spelen en vriendjes mee naar huis nemen dus dat kan een beetje onpraktisch zijn. Volgens mij is dat nog prima op te lossen met de ene kant van de kamer voor de één en de andere kant voor de ander.

Als je op termijn een muurtje erin kunt laten zetten zit je sowieso de komende 6 jaar oid wel prima. Er voor gaan dus!
  Spellchecker zondag 4 februari 2024 @ 11:34:01 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_212290981
Doen!

Soms hebben kinderen een eigen slaapkamer en soms niet.
Geen drama van maken.

En op de eigen kamer spelen met vriendjes/vriendinnetjes is op die leeftijd ook geen must.

Hopelijk kun je snel verhuizen! ^O^
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 11:36:31 #4
382129 crew  Donna
pi_212291027
Mijn oudste heeft elke week wel iemand te spelen, maar ze spelen eigenlijk nooit op de slaapkamer. Beneden genoeg ruimte om te spelen.

De woonkamers in het nieuwbouwproject zijn ook behoorlijk groot. :Y
En gasloos en met zonnepanelen dus ik ben eigenlijk wel erg enthousiast.

En mocht het een issue worden dan sta ik tegen die tijd ook alweer 4+ jaar ingeschreven en kan ik misschien weer verhuizen naar een plekje met 3 of 4 slaapkamers.
Ik denk te moeilijk denk ik. :X
pi_212291037
Eigen ervaring als kind. Wij gingen verhuizen toen ik 6 en mijn zusje 4 was en wij hebben er zelf voor gekozen om samen op 1 grote kamer te gaan slapen ipv ieder apart in een kleinere kamer., dat vonden we veel gezelliger. Toen ik een jaar of 10 of 11 was zijn we alsnog naar ieder een eigen kamertje gegaan. Maar ik kende genoeg klasgenoten die met grote gezinnen altijd met minimaal 2 kinderen op 1 slaapkamer sliepen, net als later bij mijn grote oppasgezin. Het is zoals het is, toch?
Mijn zusje en ik gingen eerst altijd op hetzelfde tijdstip naar bed, en later ging ik doordeweeks iets later maar daar werd mijn zusje eigenlijk nooit wakker van.

Voor later wandjes ertussen zijn er echt heel creatieve oplossingen.
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 11:41:09 #6
382129 crew  Donna
pi_212291130
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Eigen ervaring als kind. Wij gingen verhuizen toen ik 6 en mijn zusje 4 was en wij hebben er zelf voor gekozen om samen op 1 grote kamer te gaan slapen ipv ieder apart in een kleinere kamer., dat vonden we veel gezelliger. Toen ik een jaar of 10 of 11 was zijn we alsnog naar ieder een eigen kamertje gegaan. Maar ik kende genoeg klasgenoten die met grote gezinnen altijd met minimaal 2 kinderen op 1 slaapkamer sliepen, net als later bij mijn grote oppasgezin. Het is zoals het is, toch?
Mijn zusje en ik gingen eerst altijd op hetzelfde tijdstip naar bed, en later ging ik doordeweeks iets later maar daar werd mijn zusje eigenlijk nooit wakker van.

Voor later wandjes ertussen zijn er echt heel creatieve oplossingen.
Ja je hebt natuurlijk ook hele leuke room divider achtige oplossingen om er wat meer '2 kamers' van te maken. :Y
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 11:43:33 #7
382129 crew  Donna
pi_212291177
De woningbouw weet natuurlijk van de situatie en ik laat een mooie grote woning achter dus ik heb de mevrouw die mij geholpen heeft met deze woning (helaas hebben alle vorige bewoners niet geklaagd over deze buurman terwijl ze wel om hem verhuist zijn :r ) een mail gestuurd en die heeft zij weer doorgestuurd aan het team dat de toewijzing doet voor dit nieuwbouwproject. Duimen dan maar.
^O^
pi_212291380
Ik heb ook jaren met mijn broertje op 1 kamer geslapen. Tuurlijk hadden wij wel eens ruzie e.d.
Toen ik bijna 12 werd zijn we verhuisd en kregen we elk een eigen kamer zodat ik ruimte had om bijv. huiswerk te maken.

Wel jammer dat je huis niet bevalt om deze reden ;(
  zondag 4 februari 2024 @ 12:04:45 #9
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212291539
Ik heb tot mijn 12e met mijn zusje op één kamer geslapen, was best gezellig :D Denk alleen niet dat het met broertje en zusje op één kamer ook zou werken tot die leeftijd.
pi_212291681
Wat vervelend dat een persoon het woongenot zo kan verknallen. Alle volgende bewoners gaan waarschijnlijk ook last van hem hebben.

Ik denk dat samen op een slaapkamer wel gaat, als ze niet anders gewend zijn dan is dat gewoon zo natuurlijk. En met wat creativiteit kun je de slaapkamer natuurlijk ook wel opdelen zodat ze wel beiden hun eigen plekje hebben in de slaapkamer.

Hier hebben de kinderen alleen tijdelijk samen geslapen ivm verbouwen van de slaapkamer van dochter en dat ging eigenlijk best goed, terwijl ze overdag niet heel blij worden van elkaar om het zo maar te zeggen ;)
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 13:03:52 #11
382129 crew  Donna
pi_212292235
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 12:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb tot mijn 12e met mijn zusje op één kamer geslapen, was best gezellig :D Denk alleen niet dat het met broertje en zusje op één kamer ook zou werken tot die leeftijd.
Nee waarschijnlijk niet idd. Ik heb 2 meiden dus dat scheelt. :P
pi_212292325
Beste oplossing zou natuurlijk zijn: de buurman verkast. Maar das uiteraard te simpel :') Meerdere huurders die om die reden uit de woning wilden en het volgende gezin is de dupe :{

En je was zo blij met deze woning ;(

Geen ervaring met meerdere kids op één kamer maar als deze woning voor jou niet goed voelt, dan moet je het zeker doen. Je zit gelukkig niet in een regio met een wachttijd tot je dochters volwassen zijn ;)

Succes iig :*
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 13:13:46 #13
382129 crew  Donna
pi_212292394
De woningbouw en politie hebben wel gedreigd hem eruit te zetten als hij weer te ver gaat en dat was dus ook de eerste keer dat hij op de vingers getikt is. Of de volgende bewoners er echt last van zullen hebben is de vraag. Misschien is hij wel echt geschrokken.

Maar ik heb er zoveel stress van. Gordijnen doe ik boven niet open. Raam snel snel open in de hoop dat hij niet buiten is. En in de zomer zit hij hele dagen buiten en dan ga ik me alles behalve vrij voelen in m'n eigen achtertuin. Met de kinderen in een badje? No way.

Dusja dit is voor mij niet uit te houden. Helaas. Want de woning is verder heel fijn en alle andere buren en de buurt ook. |:)
pi_212292534
Als er nu gedreigd is hem eruit te zetten als ie nog eens over de schreef gaat, dan moet het uitzetproces nog beginnen en dat kan lang duren.

Als je je nu zó naar voelt, dan idd verhuizen. Rust en geen stress weegt mi beslist op tegen aparte kamers. En tzt kan je alsnog verhuizen of de kamer splitsen.
Vind het alleen zo kut voor je, kan je weer opnieuw beginnen }:|
If they say
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 13:30:22 #15
382129 crew  Donna
pi_212292636
Ja dat maakt voor mij niks meer uit idd!
pi_212292703
Mazzel wel dat je twee meiden hebt en geen groot leeftijdsverschil dus dat moet goed te doen zijn :)

Wanneer hoor je iets over de nieuwe woning?
If they say
pi_212293865
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 11:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja je hebt natuurlijk ook hele leuke room divider achtige oplossingen om er wat meer '2 kamers' van te maken. :Y
Leuk tot ze een jaar of 12 zijn en ze zichzelf willen ontdekken of een paar jaar later een vriend(innet)je krijgen

En je weet niet wat je langs je krijgt, toen de woningbouwvereniging hier huizen gingen slopen kwamen de grootste asos in de nieuwe huizen te zitten omdat die net waren opgeleverd en ze allemaal voorrang kregen
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 15:30:19 #18
382129 crew  Donna
pi_212294624
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef BiftekiMetFeta het volgende:

[..]
Leuk tot ze een jaar of 12 zijn en ze zichzelf willen ontdekken of een paar jaar later een vriend(innet)je krijgen

En je weet niet wat je langs je krijgt, toen de woningbouwvereniging hier huizen gingen slopen kwamen de grootste asos in de nieuwe huizen te zitten omdat die net waren opgeleverd en ze allemaal voorrang kregen
Dat duurt nog een jaar of 6. Dan kan ik altijd weer verhuizen. Room divider manier bedoelde ik echt voor nu.
En bij hun vader hebben ze sowieso eigen kamers.

Waarom kregen die aso's precies voorrang?
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 15:32:36 #19
382129 crew  Donna
pi_212294664
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 13:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Mazzel wel dat je twee meiden hebt en geen groot leeftijdsverschil dus dat moet goed te doen zijn :)

Wanneer hoor je iets over de nieuwe woning?
Deze hele maand kan er nog gereageerd worden dus dat duurt nog even. :P
pi_212294751
Ik wist niet dat dit en issue was voor sommigen?
Ik kom uit een arbeidsgezin met 6 kinderen. Uiteraard onmogelijk om ieder een eigen slaapkamer te hebben. We hadden een doodnormaal huis met 3 slaapkamers, grote woonkamer en voor en achtertuin.
5!meiden sliepen op 1 kamer met 2 stapelbedden en 1 eenpersoonsbed. Mijn broer had wel een eigen kamer en uiteraard mijn ouders de andere kamer.

Nooit last van gehad. We hebben het allemaal prima overleefd.
pi_212295069
Wij sliepen vroeger met 3 en 2 op een slaapkamer. Tot de pubertijd ging dat prima. Vanaf toen stonden er twee kledingkasten als afscheiding midden in de kamer, en was het ondanks dat alsnog vaak bonje tussen die twee zussen. Mijn meiden delen ook een kamer, maar dat is een andere situatie en die zijn nooit anders gewend. Dat gaat heel goed.

Kortom, ik zou goed kijken naar de afmetingen van de kamer in hoeverre deze deelbaar is in de toekomst, en als hij ruim genoeg is er gewoon voor gaan. Woongenot is echt heel belangrijk, ook om je kinderen veilig buiten te kunnen laten spelen! Jammer dat je zo’n vervelende buur hebt.
pi_212295532
Ik heb er ook 2 op één kamer. 8 en 12 zijn ze nu. Ze willen het zelf en vriendjes komen niet boven. Al het speelgoed is beneden dus boven komen ze amper.
Dus als ze samen goed door een deur kunnen lekker doen!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_212296222
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef Donna het volgende:

[..]
Deze hele maand kan er nog gereageerd worden dus dat duurt nog even. :P
Maar goed dan dat februari een korte maand is ;)

Maar, ik ga voor je duimen!
If they say
pi_212296316
Tot de tiener tijd kan dat prima, ken meerdere mensen die dat zo doen en dat gaat hartstikke goed.

Je hebt nog vele jaren voordat ze tieners worden, dus ik zou het zeker doen.
Het gaat veel meer rust opleveren dan gedoe. Het is wel even aanpassen, maar dat is het gewoon waard in deze omstandigheden.

Wel natuurlijk zorgen dat je ingeschreven blijft en rustig aan blijven kijken naar iets dat beter past.
Maar voor nu lijkt het me vooral belangrijk om al die stress en onveilig gevoel van jullie schouders af te halen.

Zo woon ik zelf ook nog niet ideaal,maar de stress van tijdelijk wonen en steeds hopen dat je op tijd wat anders kon vinden vrat best wel aan me. Hier is het netjes en voldoende. Maar kan ik vooral blijven zitten tot ik aan de beurt ben voor een gewone woning.
Dat heeft me veel rust gegeven en het is ronduit de moeite waard!

Jouw situatie is nog nijpender, je onveilig voelen vreet zoveel aan je. Gun jezelf en je kinderen een gevoel van veiligheid in je huis.
Van een veilige plek iets moeten maken is zoveel beter dan je niet ok voelen in je eigen huis.
Sterker nog, het kan zelfs wel leuk zijn er iets van te maken met wat moeite of buiten de box denken.

Met een kamerscherm of iets in de geest kan je al veel doen, of de kamer visueel opdelen.
Maar zo samen zijn heeft ook hele leuke kanten, de band tussen de kinderen zal sterker worden erdoor.
Het zal best ook de koppen weleens tegen elkaar laten slaan, maar dat oplossen samen is best waardevol.

Ga iig voor je veilig voelen en vrij kunnen bewegen in je eigen huis. Dat zal op zichzelf een zucht van verlichting zijn.
De rest van de dingetjes waar je tegen aan loopt zijn oplossingen voor en het is maar voor een paar jaar.
  zondag 4 februari 2024 @ 18:25:15 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_212297332
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 16:45 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Maar goed dan dat februari een korte maand is ;)

Maar, ik ga voor je duimen!
Dit jaar toch net wat langer dan meestal :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_212297842
Lijkt mij ook geen probleem eigenlijk, vooral rond deze leeftijd niet. Wat vinden ze er zelf van, of heb je dat nog niet gevraagd? Ik zie het nog best weleens gebeuren dat de meiden hier straks vrijwillig op één kamer terechtkomen :D.
pi_212297979
Vervelend zeg, dat je om een buurman 'moet' verhuizen.
Ik zou dat gevoel ook boven aantal kamers laten gaan inderdaad!

Ik denk dat het net is wat ze gewend zijn. Hier zijn ze 6 en 3 en willen ze wel eens samen slapen (in 1 bed). Dat is nog nooit succesvol geweest. Ook op vakantie in de vouwwagen niet helaas.
Ik denk dat als het structureel op dezelfde kamer zou zijn de lol er wel een keer vanaf gaat zeg maar.
Maar ik heb dan ook (de oudste) een exemplaar dat al haar hele leven moeite heeft met inslapen.
  zondag 4 februari 2024 @ 19:10:43 #28
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212298017
Doen!
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 4 februari 2024 @ 19:24:09 #29
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_212298167
Wij hadden vroeger thuis drie hele grote slaapkamers, mijn zusje en ik sliepen samen op 1 van die kamers. Toen ik 11 was maakte mijn vader van de derde kamer een roze paleis voor me maar toen raakte mijn moeder per ongeluk nog eens zwanger en zo kreeg mijn broertje een knalroze kamer.
Ik ging uit huis toen hij 6 of zo was, toen ging hij bij mijn zusje slapen in mijn oude bed.
Ik had een bureau op de slaapkamer van mijn ouders om huiswerk te maken ( as if :') ) , mijn zusje studeerde op onze slaapkamer aan haar bureau en mn broertje nam al zijn vriendjes altijd mee op zijn roze kamer *O* .
Echt nooit een probleem geweest.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_212298297
Op welke termijn kun je eigenlijk terecht in het nieuwbouwproject? Hou je er rekening mee dat deze projecten ook vaak vertraging oplopen? Is dat wel handig als je snel weg wilt vanwege je buurman?
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 21:08:19 #31
382129 crew  Donna
pi_212299628
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 19:36 schreef XanderH het volgende:
Op welke termijn kun je eigenlijk terecht in het nieuwbouwproject? Hou je er rekening mee dat deze projecten ook vaak vertraging oplopen? Is dat wel handig als je snel weg wilt vanwege je buurman?
Deze zomer, voor de bouwvak waarschijnlijk. En als dat uitloopt tot de winter dan is dat zo.
Door voorrangsregels heb ik hier goede kans op.
De andere optie is nog minstens 3-4 jaar ingeschreven staan en gewoon wachten op een woning op basis van inschrijftijd.

Dus snel weg van de buurman is er sowieso niet bij. Helaas.
pi_212299643
Mn buren hebben een jongetje van 4 en meisje van 6 en die liggen samen op een kamer in een stapelbed. Er is wel nog een slaapkamer, daar heeft de jongste tot half jaartje geleden gelegen, maar ze wilden zelf graag samen op een kamer want gezellig, en voor zover ik hoor gaat dat heel goed!
  Moderator zondag 4 februari 2024 @ 21:11:36 #33
382129 crew  Donna
pi_212299661
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 18:55 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt mij ook geen probleem eigenlijk, vooral rond deze leeftijd niet. Wat vinden ze er zelf van, of heb je dat nog niet gevraagd? Ik zie het nog best weleens gebeuren dat de meiden hier straks vrijwillig op één kamer terechtkomen :D.
Ze willen heel graag samen op 1 kamer. Het liefst hadden ze nu al aan stapelbed gehad. _O-
pi_212299735
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Ze willen heel graag samen op 1 kamer. Het liefst hadden ze nu al aan stapelbed gehad. _O-
Dan gewoon iets positiefs er van maken, we gaan verhuizen en dan mogen jullie samen op 1 kamer slapen (in een stapelbed). Dan gaat het vast en zeker goed komen. Het belangrijkste is dat ze in een veilige omgeving opgroeien!
pi_212300271
quote:
0s.gif Op zondag 4 februari 2024 21:11 schreef Donna het volgende:

[..]
Oh dat is toch super! O+
pi_212300414
Door omstandigheden gaan wij ook verhuizen naar een kleinere woning.

Mijn 4 jarige en 1 jarige hebben nu allebei een eigen kamer en gaan straks na de verhuizing een kamer delen. Tegen die tijd zijn ze 5 en 2 jaar. Ik heb me ook afgevraagd of een kamer delen wenselijk is, maar ik denk dat het geen probleem zal zijn en waarschijnlijk juist heel gezellig gaat zijn.

Ik denk dat ze pas behoefte gaan hebben aan een eigen kamer als ze pubers zijn.
  maandag 5 februari 2024 @ 11:07:27 #37
35189 Troel
scherp en bot
pi_212304151
Er zijn tal van kinderen die opgroeien in een situatie waarin ze een kamer delen. Ik zou het zeker doen (zeker als er nog de mogelijkheid is voor een tussenwandje).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 februari 2024 @ 11:11:36 #38
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_212304212
ik heb tot ik 12 was en de oudste broer uit huis ging een kamer gedeeld met mijn broertje. Daarna zou ik het misschien kut gevonden hebben, toen ging ik ook naar de middelbare en wilde ik wat meer een eigen plek. Maar nooit een issue gehad met delen, heeft geholpen onze band hechter te maken.
  Moderator maandag 5 februari 2024 @ 12:25:17 #39
382129 crew  Donna
pi_212305110
Fijne reacties allemaal. Hopelijk hoor ik in Maart meer!
pi_212305225
Doen! Veiligheid voor alles. En nieuwbouw is ook gewoon top.
Daarbij is het denk ik voor je eigen idee ook beter, zodat je weer rust hebt.

Ik lees dat je kinderen het zelf ook zien zitten om samen op een kamer te gaan.

Verder: blijven melden als je gekke dingen ziet bij die knakker naast je. Ook al ga je verhuizen.

Misschien dat politie en handhaving ook vaker kunnen surveilleren rondom / in de wijk. Als ze bij jullie jeugd agenten en jeugdboa’s hebben is dat misschien helemaal top.

Ik hoop dat jullie gauw een fijne plek hebben en het veiligheidsgevoel terug komt.
Born to Lose, but Built to Win.
pi_212311605
quote:
1s.gif Op zondag 4 februari 2024 11:27 schreef Donna het volgende:
Hoe denken jullie over 2 kinderen op 1 slaapkamer?

Ik woon sinds de zomer in een huis met 4 slaapkamers, met 2 kinderen. Zonder al teveel in detail te treden wil ik graag verhuizen. Mijn buurman is een viespeuk, politie en woningbouw zijn er al bij geweest, maar het is voor mij behoorlijk besmet. Ik wil zelf niet naast hem wonen, laat staan met kinderen. Ik voel me hier gewoon niet prettig.

Nu is er een nieuwbouwproject waar ik door verschillende voorrangsregels goede kans maak om er terecht te komen. Maar ze zijn allemaal maar met 2 slaapkamers. Wel grote slaapkamers en er zou later misschien een wandje tussen gezet kunnen worden in de grootste.

Mijn kinderen zijn tegen die tijd 6 en bijna 4. Wat is jullie ervaring met kinderen die samen slapen op 1 kamer?
Voor een andere woning moet ik nog zeker 3 of 4 jaar wachten.
Dat kan op zich best op die leeftijd.
pi_212311742
Ik heb jaren met m'n broer op een kamer geslapen, zelfs met m'n zusje toen ik nog veel jonger was (jonger dan 8) en dat is altijd met plezier geweest... Voor mijn 13e zijn we verhuisd waardoor iedereen een eigen kamer kon krijgen en dat was natuurlijk wel super fijn maar miste toch wel een beetje het onderlinge contact (zeker met m'n broer).

Je kunt ze niet altijd alles geven wat ze willen maar soms is het gewoon maar zoals het is... dan maar met z'n 2tjes op 1 kamer...

Liever dat dan wonen in een huis waarin je je niet veilig voelt... zelfs als dat zou betekenen dat je dan met z'n allen op 1 kamer moet slapen... een veilige omgeving moet op nr 1 staan! :Y
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  Moderator dinsdag 23 april 2024 @ 19:38:32 #43
382129 crew  Donna
pi_213305356
Heb helaas geen woning gekregen. :R
pi_213305657
Ah dat is wel balen :{

Hoe gaat het nu met de buurman? Nog steeds veel last van of is het wel rustiger geworden sinds de politie en woningbouw met hem gesproken hebben?
pi_213307308
Wat balen zeg ;(

Over de kamer, mijn meiden (14 en 13) delen ook een kamer. Ik heb er met de inrichting wel voor gezorgd dat ze beiden een eigen hoek hebben en ze hebben beiden een eigen bureau.
Gaat eigenlijk prima. Ze vinden het wel eens jammer maar dat is het dan ook. Ze hebben eigenlijk nooit ruzie.
:)
  Moderator vrijdag 26 april 2024 @ 15:37:21 #46
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_213333949
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2024 19:38 schreef Donna het volgende:
Heb helaas geen woning gekregen. :R
Wat balen Donna ;( Maar wat heeft de buurman nou precies gedaan? Dat wordt me niet helemaal duidelijk. Sowieso vervelend dat je ergens zit waar je je niet fijn voelt met de kinderen -O-
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  Moderator zondag 28 april 2024 @ 11:41:26 #47
382129 crew  Donna
pi_213351578
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 april 2024 15:37 schreef MaJo het volgende:

[..]
Wat balen Donna ;( Maar wat heeft de buurman nou precies gedaan? Dat wordt me niet helemaal duidelijk. Sowieso vervelend dat je ergens zit waar je je niet fijn voelt met de kinderen -O-
Het is een beetje ingewikkeld. Een gedeelte hearsay van de vorige bewoner en een gedeelte eigen ervaring.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De politie en maatschappelijk werk zijn er geweest voor een goed gesprek, maar vorige week deed hij het weer. Dus weer de politie en woningbouw ingeschakeld. En mijn nieuwe liefde heeft hem er stevig op aangesproken, misschien helpt dat ook nog.

Maar al met al voelt het dus niet prettig. Maar de woning is verder super en deze mensen zijn oud en hulpbehoevend. Eigenlijk moeten ze naar een woning met slaapkamer beneden.
pi_213351927
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2024 11:41 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is een beetje ingewikkeld. Een gedeelte hearsay van de vorige bewoner en een gedeelte eigen ervaring.
SPOILER
De politie en maatschappelijk werk zijn er geweest voor een goed gesprek, maar vorige week deed hij het weer. Dus weer de politie en woningbouw ingeschakeld. En mijn nieuwe liefde heeft hem er stevig op aangesproken, misschien helpt dat ook nog.

Maar al met al voelt het dus niet prettig. Maar de woning is verder super en deze mensen zijn oud en hulpbehoevend. Eigenlijk moeten ze naar een woning met slaapkamer beneden.
Oh bah wat een rot situatie zit je in! Ik hoop dat het dossier snel dik genoeg is voor ingrijpen.

Echt zinnige tips heb ik niet... sorry...
pi_213371498
quote:

[..]
SPOILER

Wat een klote situatie zeg. Maar: nieuwe liefde O+.
  Moderator woensdag 1 mei 2024 @ 11:40:53 #50
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_213380710
quote:

[..]
SPOILER

Jeetje wat een verhaal -O- Ik snap dat laatste stuk alleen niet, is deze man oud en verward?

Ik hoop dat je snel iets anders vindt :*
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')