SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na heel veel vechten voor m'n kinderen krijg ik begin november de sleutels van mijn nieuwe woning. Met 4 slaapkamers.
[ Bericht 3% gewijzigd door Donna op 25-10-2024 09:03:49 ]
Ja je hebt natuurlijk ook hele leuke room divider achtige oplossingen om er wat meer '2 kamers' van te maken.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:36 schreef Doedezemaar het volgende:
Eigen ervaring als kind. Wij gingen verhuizen toen ik 6 en mijn zusje 4 was en wij hebben er zelf voor gekozen om samen op 1 grote kamer te gaan slapen ipv ieder apart in een kleinere kamer., dat vonden we veel gezelliger. Toen ik een jaar of 10 of 11 was zijn we alsnog naar ieder een eigen kamertje gegaan. Maar ik kende genoeg klasgenoten die met grote gezinnen altijd met minimaal 2 kinderen op 1 slaapkamer sliepen, net als later bij mijn grote oppasgezin. Het is zoals het is, toch?
Mijn zusje en ik gingen eerst altijd op hetzelfde tijdstip naar bed, en later ging ik doordeweeks iets later maar daar werd mijn zusje eigenlijk nooit wakker van.
Voor later wandjes ertussen zijn er echt heel creatieve oplossingen.
Nee waarschijnlijk niet idd. Ik heb 2 meiden dus dat scheelt.quote:Op zondag 4 februari 2024 12:04 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb tot mijn 12e met mijn zusje op één kamer geslapen, was best gezelligDenk alleen niet dat het met broertje en zusje op één kamer ook zou werken tot die leeftijd.
Leuk tot ze een jaar of 12 zijn en ze zichzelf willen ontdekken of een paar jaar later een vriend(innet)je krijgenquote:Op zondag 4 februari 2024 11:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja je hebt natuurlijk ook hele leuke room divider achtige oplossingen om er wat meer '2 kamers' van te maken.
Dat duurt nog een jaar of 6. Dan kan ik altijd weer verhuizen. Room divider manier bedoelde ik echt voor nu.quote:Op zondag 4 februari 2024 14:49 schreef BiftekiMetFeta het volgende:
[..]
Leuk tot ze een jaar of 12 zijn en ze zichzelf willen ontdekken of een paar jaar later een vriend(innet)je krijgen
En je weet niet wat je langs je krijgt, toen de woningbouwvereniging hier huizen gingen slopen kwamen de grootste asos in de nieuwe huizen te zitten omdat die net waren opgeleverd en ze allemaal voorrang kregen
Deze hele maand kan er nog gereageerd worden dus dat duurt nog even.quote:Op zondag 4 februari 2024 13:34 schreef Mushanga71 het volgende:
Mazzel wel dat je twee meiden hebt en geen groot leeftijdsverschil dus dat moet goed te doen zijn![]()
Wanneer hoor je iets over de nieuwe woning?
Maar goed dan dat februari een korte maand isquote:Op zondag 4 februari 2024 15:32 schreef Donna het volgende:
[..]
Deze hele maand kan er nog gereageerd worden dus dat duurt nog even.
Dit jaar toch net wat langer dan meestalquote:Op zondag 4 februari 2024 16:45 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Maar goed dan dat februari een korte maand is![]()
Maar, ik ga voor je duimen!
Deze zomer, voor de bouwvak waarschijnlijk. En als dat uitloopt tot de winter dan is dat zo.quote:Op zondag 4 februari 2024 19:36 schreef XanderH het volgende:
Op welke termijn kun je eigenlijk terecht in het nieuwbouwproject? Hou je er rekening mee dat deze projecten ook vaak vertraging oplopen? Is dat wel handig als je snel weg wilt vanwege je buurman?
Ze willen heel graag samen op 1 kamer. Het liefst hadden ze nu al aan stapelbed gehad.quote:Op zondag 4 februari 2024 18:55 schreef Smart_ass het volgende:
Lijkt mij ook geen probleem eigenlijk, vooral rond deze leeftijd niet. Wat vinden ze er zelf van, of heb je dat nog niet gevraagd? Ik zie het nog best weleens gebeuren dat de meiden hier straks vrijwillig op één kamer terechtkomen.
Dan gewoon iets positiefs er van maken, we gaan verhuizen en dan mogen jullie samen op 1 kamer slapen (in een stapelbed). Dan gaat het vast en zeker goed komen. Het belangrijkste is dat ze in een veilige omgeving opgroeien!quote:Op zondag 4 februari 2024 21:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze willen heel graag samen op 1 kamer. Het liefst hadden ze nu al aan stapelbed gehad.
Oh dat is toch super!quote:Op zondag 4 februari 2024 21:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Ze willen heel graag samen op 1 kamer. Het liefst hadden ze nu al aan stapelbed gehad.
Dat kan op zich best op die leeftijd.quote:Op zondag 4 februari 2024 11:27 schreef Donna het volgende:
Hoe denken jullie over 2 kinderen op 1 slaapkamer?
Ik woon sinds de zomer in een huis met 4 slaapkamers, met 2 kinderen. Zonder al teveel in detail te treden wil ik graag verhuizen. Mijn buurman is een viespeuk, politie en woningbouw zijn er al bij geweest, maar het is voor mij behoorlijk besmet. Ik wil zelf niet naast hem wonen, laat staan met kinderen. Ik voel me hier gewoon niet prettig.
Nu is er een nieuwbouwproject waar ik door verschillende voorrangsregels goede kans maak om er terecht te komen. Maar ze zijn allemaal maar met 2 slaapkamers. Wel grote slaapkamers en er zou later misschien een wandje tussen gezet kunnen worden in de grootste.
Mijn kinderen zijn tegen die tijd 6 en bijna 4. Wat is jullie ervaring met kinderen die samen slapen op 1 kamer?
Voor een andere woning moet ik nog zeker 3 of 4 jaar wachten.
Wat balen Donnaquote:
Het is een beetje ingewikkeld. Een gedeelte hearsay van de vorige bewoner en een gedeelte eigen ervaring.quote:Op vrijdag 26 april 2024 15:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat balen DonnaMaar wat heeft de buurman nou precies gedaan? Dat wordt me niet helemaal duidelijk. Sowieso vervelend dat je ergens zit waar je je niet fijn voelt met de kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De politie en maatschappelijk werk zijn er geweest voor een goed gesprek, maar vorige week deed hij het weer. Dus weer de politie en woningbouw ingeschakeld. En mijn nieuwe liefde heeft hem er stevig op aangesproken, misschien helpt dat ook nog.
Maar al met al voelt het dus niet prettig. Maar de woning is verder super en deze mensen zijn oud en hulpbehoevend. Eigenlijk moeten ze naar een woning met slaapkamer beneden.
quote:Op zondag 28 april 2024 11:41 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is een beetje ingewikkeld. Een gedeelte hearsay van de vorige bewoner en een gedeelte eigen ervaring.Oh bah wat een rot situatie zit je in! Ik hoop dat het dossier snel dik genoeg is voor ingrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De politie en maatschappelijk werk zijn er geweest voor een goed gesprek, maar vorige week deed hij het weer. Dus weer de politie en woningbouw ingeschakeld. En mijn nieuwe liefde heeft hem er stevig op aangesproken, misschien helpt dat ook nog.
Maar al met al voelt het dus niet prettig. Maar de woning is verder super en deze mensen zijn oud en hulpbehoevend. Eigenlijk moeten ze naar een woning met slaapkamer beneden.
Echt zinnige tips heb ik niet... sorry...
[..]
Het is een beetje ingewikkeld. Een gedeelte hearsay van de vorige bewoner en een gedeelte eigen ervaring.Wat een klote situatie zeg. Maar: nieuwe liefdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De politie en maatschappelijk werk zijn er geweest voor een goed gesprek, maar vorige week deed hij het weer. Dus weer de politie en woningbouw ingeschakeld. En mijn nieuwe liefde heeft hem er stevig op aangesproken, misschien helpt dat ook nog.
Maar al met al voelt het dus niet prettig. Maar de woning is verder super en deze mensen zijn oud en hulpbehoevend. Eigenlijk moeten ze naar een woning met slaapkamer beneden..
[..]
Het is een beetje ingewikkeld. Een gedeelte hearsay van de vorige bewoner en een gedeelte eigen ervaring.Jeetje wat een verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De politie en maatschappelijk werk zijn er geweest voor een goed gesprek, maar vorige week deed hij het weer. Dus weer de politie en woningbouw ingeschakeld. En mijn nieuwe liefde heeft hem er stevig op aangesproken, misschien helpt dat ook nog.
Maar al met al voelt het dus niet prettig. Maar de woning is verder super en deze mensen zijn oud en hulpbehoevend. Eigenlijk moeten ze naar een woning met slaapkamer beneden.Ik snap dat laatste stuk alleen niet, is deze man oud en verward?
Ik hoop dat je snel iets anders vindt
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |