abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 3 februari 2024 @ 22:35:49 #1
419487 Wertha
Te midden van het moeras
pi_212285522

Transfers 2023/2024
Uit: Jurrien Timber (Arsenal), Edson Álvarez (West Ham United), Calvin Bassey (Fulham), Mohamed Daramy (Stade Reims), Youri Regeer (Twente), Florian Grillitsch (TSG Hoffenheim), Dusan Tadic (Fenerbahce), Kik Pierie (Excelsior), Naci Ünüvar (Twente, verhuur), Youri Baas (NEC, verhuur), Maarten Stekelenburg (einde carrière), Lorenzo Lucca (Pisa, einde verhuur)

In: Josip Sutalo (Dinamo Zagreb), Carlos Forbs (Machester City), Chuba Akpom (Middlesbrough), Benjamin Tahirovic (AS Roma), Diant Ramaj (Eintracht Frankfurt), Anton Gaaei (Viborg FF), Jakov Medic (FC St. Pauli), Branco van den Boomen (Toulouse), Gaston Avila (Antwerp), Borna Sosa (Stuttgart), Sivert Mannsverk (Molde FK) Jordan Henderson (Al-Ettifaq)

Selectie 2023/2024
Keepers: Gerónimo Rulli, Jay Gorter, Diant Ramaj, Remko Pasveer

Verdedigers: Josip Sutalo, Jorrel Hato, Ahmetcan Kaplan, Jakov Medic, Anass Salah-Eddine, Devyne Rensch, Anton Gaaei, Gaston Avila, Borna Sosa, Ar'Jany Martha

Middenvelders: Silvano Vos, Kenneth Taylor, Branco van den Boomen, Benjamin Tahirovic, Steven Berghuis, Kristian Hlynsson, Sivert Mannsverk, Jordan Henderson

Aanvallers: Steven Bergwijn, Carlos Forbs, Amourricho van Axel Dongen, Brian Brobbey, Chuba Akpom, Mika Godts, Georges Mikautadze

SPOILER: Wedstrijdschema Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_212285633
twitter

Valentijn heeft geen percentage gekregen bij de aankoop van Henderson? :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_212285677
Echt he. Hoeveel azijn heeft ie op.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_212285706
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:40 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Waarom posts van dat jankertje blijven plaatsen?
stupidity has become as common as common sense was before
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 3 februari 2024 @ 22:44:10 #5
408813 crew  trein2000
pi_212285737
quote:
[ twitter ]

zie email 27 oktober
pi_212285738
quote:
[ twitter ]

Zo sneu. :')
pi_212285920
Best tevreden, gelijkwaardig aan PSV konden we voor winterstop niet zeggen
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_212285931
John van 't Schip is zeer blij met het spel van Jordan Henderson. De coach van Ajax vond de ervaren Engelsman in de kraker tegen PSV precies doen waar hij voor gehaald was.

Bij ESPN werd Van 't Schip na het 1-1 gelijkspel gevraagd naar zijn oordeel over de veelbesproken winteraankoop van Ajax. 'Hij is gewend dit soort wedstrijden op het allerhoogste niveau te spelen. En ik denk dat dit in Nederland het allerhoogste niveau is; de toppers. Daarin heeft hij laten zien dat hij fit is en belangrijk voor het elftal', aldus de Ajax-coach, die zijn ervaren pion het duel zag uitspelen.

'Hij helpt en coacht de jongens, voor de wedstrijd, in de rust en op het veld', zo gaf Van 't Schip een inkijkje in de rol van het voormalige Liverpool-boegbeeld. 'Hij probeert ook de rust te houden wanneer het kan. Soms moet je even wat langer balbezit houden, dat vertelde hij ook tegen Sosa op een gegeven moment. Dat zijn kleine dingen, maar je hoopt dat het elftal dat steeds meer gaat oppakken.'

Dat Henderson nauwelijks opviel, zegt Van 't Schip niet zoveel. 'Het is ook zijn rol niet dat hij vier man voorbij dribbelt en op doel schiet. Hij moet anderen neerzetten en aan de bal is het een betrouwbare speler. Het was bovendien zijn eerste wedstrijd in tijden. Als je dat allemaal in ogenschouw neemt, heeft hij een goede wedstrijd gespeeld.'

Dat lijkt mij meer in de lijn van de verwachtingen
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_212286003
Valentijn is zo’n slechte verliezer.
pi_212286053
Ik weet niet wat je nog meer van Henderson moet verwachten? Een flikflak gevolgd door een driedubbele salto?

Hij heeft continu de spelers goed neergezet en altijd goed en rustig aan de bal. Meer is het ook niet.
pi_212286213
Henderson brengt meer lijn in het spel
pi_212286223
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet wat je nog meer van Henderson moet verwachten? Een flikflak gevolgd door een driedubbele salto?

Hij heeft continu de spelers goed neergezet en altijd goed en rustig aan de bal. Meer is het ook niet.
Ja precies dat. Doet precies wat die moet doen.
No bitch to me
pi_212286534
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:

Dit, hij was vanavond gewoon prima bezig met waarvoor hij gehaald is. Het was balen dat Rensch er geblesseerd af moest (die heeft toch ook vaak wel wat). Vond Sosa er bij die tegengoal niet lekker uit zien.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212286568
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 22:54 schreef Scorpie het volgende:
Valentijn is zo’n slechte verliezer.
Henderson heeft er geen 3 gemaakt dus kan er geen kut van, groetjes Valentijn
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_212286577
Het stond verdedigend beter dan in zo'n beetje elke andere wedstrijd in dit seizoen. En dat tegen een ploeg die gemiddeld meer dan drie goals per wedstrijd scoort.

Aanvallend was het echter wel matig. Bergwijn voegt echt niets toe en Brobbey speelde goed, maar werd weinig bereikt.
pi_212286731
Bergwijn is echt matig idd.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 23:30:12 #17
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212286797
quote:
[ twitter ]

Falentijn zat met zijn rug naar het veld?
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zaterdag 3 februari 2024 @ 23:40:00 #18
131800 Tarado
capô de fusca
pi_212287006
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:26 schreef Scorpie het volgende:
Bergwijn is echt matig idd.
Daar had hij Forbs wel een kwartier of wat meer voor kunnen laten meedoen denk ik, sowieso wat conservatief in z'n wissels maar niet geheel onbegrijpelijk.
pi_212288021
quote:
[ twitter ]

Laat ze maar lullen.
  zondag 4 februari 2024 @ 00:43:40 #20
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_212288097
Prima wedstrijd en dito resultaat. Morgen kan az-Feyenoord alleen maar gunstig uitpakken voor ons. En als we zo tegen psv voor de dag komen, dan kunnen we het alle ploegen weer moeilijk maken.
Life is what you make it.
  FOK!fotograaf zondag 4 februari 2024 @ 00:49:50 #21
364681 over_hedge
pi_212288159
1-1 kan ik prima mee leven. Je had zomaar nog kunnen winnen. En had ook net zo goed andere kant op kunnen vallen. Maar van te voren verwachte iedereen zo ongeveer dat Psv het wel even zou winnen met de gatenkaas achterin bij Ajax. Dus viel me alles mee
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_212288854
Er zijn zoveel dingen die Bergwijn verkeerd doet. Als hij die bal die Hlynsson laat lopen voor Berghuis één stap eerder geeft, krijgt Hlynsson hem precies voor z'n voeten. Maar nee, Bergwijn moet natuurlijk nog iets verder doorlopen en dreigen met naar binnen kappen, waardoor Hlynsson de bal moet laten lopen en Berghuis niet vrij kan inschieten.

Idem dito met die bal in de diepte die hij veel te ingewikkeld wil raken, terwijl een balletje binnenkant voet had volstaan.

Zucht.
  zondag 4 februari 2024 @ 07:52:40 #23
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_212288916
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 februari 2024 23:30 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Falentijn zat met zijn rug naar het veld?
Dat artikel had hij al getypt voor de wedstrijd. De pijlen van de Telegraaf zijn nu gericht op het neerhalen van Henderson. Zo'n sneue krant.
pi_212289284
quote:
:') nou dat rijmpje heeft geholpen hé?
U MAD?
pi_212289589
quote:
[ twitter ]

Hij was niet slecht
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo