Barcelona is voor mij nog steeds een aanduiding voor de absolute top vandaar. Alhoewel dat tegenwoordig wat tegenvalt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 12:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is ook geen ramp om niet bij Barca te eindigen dat zou betekenen dat je het niveau van Suarez zou hebben. De enige reden dat luuk daar mocht spelen is vanwege de coach anders had die daar natuurlijk nooit terecht gekomen. Gimenez kan een prima spits worden bij een Atletico of Dortmund dat is Luuk nooit gelukt.
Als eredivisieclub moet je dan ook al het geluk hebben dat een subtopper aanklopt. Welke spelers hebben het nou de laatste 10 jaar vanaf hier echt meteen gered in de absolute top.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:16 schreef Wotte het volgende:
[..]
Barcelona is voor mij nog steeds een aanduiding voor de absolute top vandaar. Alhoewel dat tegenwoordig wat tegenvalt.
Gimenez heeft zeker kwaliteiten maar ik denk dat hij op te veel facetten net teveel tekortschiet om echt de nummer negen van een topclub uit een topcompetitie.
Het verschil is ook groter dan 10 jaar geleden. Als je nu naar de top van de PL kijkt, dan heb je misschien nog een club of 4 er buiten die dat niveau hebben maar dan houdt het wel op.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als eredivisieclub moet je dan ook al het geluk hebben dat een subtopper aanklopt. Welke spelers hebben het nou de laatste 10 jaar vanaf hier echt meteen gered in de absolute top.
Bedoel als je alleen al naar die wedstrijd kijkt tegen Ajax. Die goal valt ineens, een voorzet en zeer knappe goal. Ze winnen die wedstrijd ook bijna door een kopbal op de lat van Luuk. PSV zonder Luuk had die wedstrijd verloren.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij PSV is de diepgang via de vleugels ook beter, bij Ajax komt de diepgang van Brobbey, van Berghuis kan je dat ook niet verwachten maar Bergwijn zou veel vaker ruimte moeten creeren door diep te gaan dan hij doet.
Dat vind ik ook weer onzin want Brobbey gaf de assist op Berghuis, dus zonder Brobbey hadden we ook verloren?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Bedoel als je alleen al naar die wedstrijd kijkt tegen Ajax. Die goal valt ineens, een voorzet en zeer knappe goal. Ze winnen die wedstrijd ook bijna door een kopbal op de lat van Luuk. PSV zonder Luuk had die wedstrijd verloren.
Dat idee heb je veel minder met Brobbey en Gimenez.
Die stap is ook te groot vaak. Maar goed daar werd die jongen wel naar toegeschreven in het begin van het seizoen. Real Madrid dit en dat.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Als eredivisieclub moet je dan ook al het geluk hebben dat een subtopper aanklopt. Welke spelers hebben het nou de laatste 10 jaar vanaf hier echt meteen gered in de absolute top.
Bij Real heb je het wel makkelijker dan bij Man City, in de competitie dan.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die stap is ook te groot vaak. Maar goed daar werd die jongen wel naar toegeschreven in het begin van het seizoen. Real Madrid dit en dat.
Ik heb daar mijn twijfels wat bij :-)
Daar werd hij aan gelinkt door Spaanse media. Dat is wat anders dan toegeschreven naar. Transfergeruchten moet je vaak toch met een kilo zout nemen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die stap is ook te groot vaak. Maar goed daar werd die jongen wel naar toegeschreven in het begin van het seizoen. Real Madrid dit en dat.
Ik heb daar mijn twijfels wat bij :-)
Er zijn meer spelers die dezelfde assist kunnen geven maar PSV heeft geen enkele andere speler die A) die goal maakt en B) die bal zo tegen de lat kopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat vind ik ook weer onzin want Brobbey gaf de assist op Berghuis, dus zonder Brobbey hadden we ook verloren?
Hij is goed in positie kiezen en qua kop timing zijn er maar weinig beter maar we moeten ook weer niet gaan overdrijven.
Met Luuk hebben ze ook niet gewonnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er zijn meer spelers die dezelfde assist kunnen geven maar PSV heeft geen enkele andere speler die A) die goal maakt en B) die bal zo tegen de lat kopt.
Dus ja ik denk dat ze zonder Luuk niet hadden gewonnen. Maar goed dat is een eindeloze discussie
Ik denk dat je vooral mazzel had dat zowel Veerman als Schouten er niet waren of doodziek op het veld liepen. Die maken daar toch vooral het verschil.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Er zijn meer spelers die dezelfde assist kunnen geven maar PSV heeft geen enkele andere speler die A) die goal maakt en B) die bal zo tegen de lat kopt.
Dus ja ik denk dat ze zonder Luuk niet hadden gewonnen. Maar goed dat is een eindeloze discussie
Als tandem zeker, dat scheelt wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral mazzel had dat zowel Veerman als Schouten er niet waren of doodziek op het veld liepen. Die maken daar toch vooral het verschil.
Je snapt wat ik bedoel lijkt me.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Met Luuk hebben ze ook niet gewonnen.
allebei goed vervangbaar voor PSV. Luuk niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat je vooral mazzel had dat zowel Veerman als Schouten er niet waren of doodziek op het veld liepen. Die maken daar toch vooral het verschil.
Dan heb je dit seizoen geen voetbal gekeken.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:39 schreef Wotte het volgende:
[..]
allebei goed vervangbaar voor PSV. Luuk niet.
Maar het is niet uit.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Jade Anna het niet had uitgemaakt was die van Taylor er ook ingegaan.
Over ondergewaardeerde spelers gesproken ;-)quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Jade Anna het niet had uitgemaakt was die van Taylor er ook ingegaan.
Jade Anna? Taylor was niet slecht maar zulke kansen moeten er wel in.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:51 schreef Wotte het volgende:
[..]
Over ondergewaardeerde spelers gesproken ;-)
Nee, Taylor natuurlijk de Nederlandse reďncarnatie van Iniesta.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jade Anna? Taylor was niet slecht maar zulke kansen moeten er wel in.
Best kans dat hij nog wat beter gaat spelen met Hendo erbij maar het wordt druk op het middenveld als iedereen fit is.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:54 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, Taylor natuurlijk de Nederlandse reďncarnatie van Iniesta.
2-7-1 spelen.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Best kans dat hij nog wat beter gaat spelen met Hendo erbij maar het wordt druk op het middenveld als iedereen fit is.
ja zoiets maar ik hoop wel dat je dit seizoen nog een beetje kan zien met wie je verder kan/wil volgend seizoen.quote:
met Henderson en een wat legere ziekenboeg komt dat wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 14:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja zoiets maar ik hoop wel dat je dit seizoen nog een beetje kan zien met wie je verder kan/wil volgend seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |