Dan verlies je nog. Al weet ik niet hoe je 3/4 goal maaktquote:
Je mag blij zijn als je de schade tot 1-1 kan beperken, zeker met deze scheids. Want Dortmund mag naar hartelust schoppen.quote:
5-1 noteer maar.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je de schade tot 1-1 kan beperken, zeker met deze scheids. Want Dortmund mag naar hartelust schoppen.
Trap er niet inquote:Op dinsdag 20 februari 2024 21:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je de schade tot 1-1 kan beperken, zeker met deze scheids. Want Dortmund mag naar hartelust schoppen.
En nu?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 22:38 schreef CR7 het volgende:
[..]
Genieten van het Eindhovens kwartiertje.
Na een uur was de batterij ook wel leeg maar hij zorgde wel voor dreiging, dat was aan de andere kant een stuk minder, al scheelt het aanvallend wel met Dest achter je.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:16 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
De plaat blijft vastlopen maar wat was Lozano weer mensonterend slecht. Over vastlopen gesproken.
Dreiging, vechtlust ; je hebt er echt helemaal niks aan als de desbetreffende speler letterlijk alles tegen een tegenstander aanspeelt of zich continu vastloopt.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na een uur was de batterij ook wel leeg maar hij zorgde wel voor dreiging, dat was aan de andere kant een stuk minder, al scheelt het aanvallend wel met Dest achter je.
Idd. Lozano in notendop. Heel veel dreiging en speelt zich telkens goed vrij aan de zijkant maar gaat dan toch weer de bal verliezen of zeer matige voorzet. Zelfs Dest geeft betere voorzetten. Echt zo jammer van lozano. Zou niet rouwig zijn als die in de zomer alweer gaat.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dreiging, vechtlust ; je hebt er echt helemaal niks aan als de desbetreffende speler letterlijk alles tegen een tegenstander aanspeelt of zich continu vastloopt.
Dortmund wisselde ook verdedigend als je dan niks meer kunt brengen is 1-1 logisch. Ook wel terecht vrees ik, in Duitsland verliezen we waarschijnlijk gewoon 3-0quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:18 schreef tompsv18 het volgende:
Zonde, hier zat echt veel meer in. In de eerste helft had je er een paar moeten maken. In de tweede helft uiteindelijk te weinig gecreëerd. Er zijn te weinig fatsoenlijke aanvallende wisselmogelijkheden en als dan zowel Lozano, Bakayoko en Tillman niet in goede doen zijn, dan wordt het lastig om te winnen. Dortmund amper een kans gehad en vielen me erg tegen.
Niet helemaal eens omdat hij daarmee ruimte creeert voor anderen maar van hem had ik ook wel meer verwacht, is nog geen geweldige aankoop gebleken.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 23:34 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Dreiging, vechtlust ; je hebt er echt helemaal niks aan als de desbetreffende speler letterlijk alles tegen een tegenstander aanspeelt of zich continu vastloopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |