Eensquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:37 schreef FreshFruit het volgende:
Op naar een leuk en gezellig weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:49 schreef Jockari het volgende:
Voor mij den deze. Geen wijn of zware bieren voor mij.Ook lekker. Alleen ik hou niet zo van bier in blikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wel. Lekker koel op 4 graden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:51 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ook lekker. Alleen ik hou niet zo van bier in blik
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:54 schreef Jockari het volgende:
@:Paul
Ik kan juist cossen als ik aan het werk ben...
[ afbeelding ]
Tom weet dat toch. Dat heeft Karen hem duidelijk gemaakt. Toen hij dat wist nam hij afstand maar heeft het deze week de banden weer wat aangehaald met als gevolg dat de boel bij Ariana wordt aangewakkert.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja maar effe serieus Ariana is ook wel een beetje onnozel en naïef als Tom maar naar haar kijkt, glijd zij al van haar stoel...
Je moet Paul niet serieus nemenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:54 schreef Jockari het volgende:
@:Paul
Ik kan juist cossen als ik aan het werk ben...
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrouw wel "nemen". Niet Paul
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:49 schreef Jockari het volgende:
Voor mij den deze. Geen wijn of zware bieren voor mij.Dat is een lekker biertje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Dat heb je goedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:58 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrouw wel "nemen". Niet Paul
En ik koffie de laatste voor vanmiddag. Vanavond nog eentje ( met een appelbol) en dan klaarquote:
Ben je vanavond niet in het blauwe BOA-pak ? (om de boel een beetje te handhaven hierquote:Op zaterdag 3 februari 2024 15:42 schreef Dotteke het volgende:
Kijk zelden ESF en WISM nooit
Kijk vanavon dubbel en Battle of the bands en op de laptop zet ik zachtjes BB aan zodat ik wel kan zien wie er vertrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |