quote:Het besluit komt op de dag die eigenlijk in het teken moest staan van een nieuw, ambitieuzer klimaatdoel – 90 procent CO2-reductie voor 2040 – dat de Europese Commissie later deze dinsdag presenteert. Nu al is duidelijk dat in dat voorstel elke verwijzing naar vermindering van landbouwemissies op het laatste moment is geschrapt. Dat is eveneens een reactie op de boerenprotesten.
Je kent de definitie van terrorisme dus gewoon niet. Duidelijkquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:27 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Dit is nog ver weg van terrorisme. Boeren zjin asociaal en achterlijk bezig, maar verspreiden geen terreur door een snelweg af te sluiten en er een hoop afval te verbranden. Het is ongezond, en daarmee gaan ze een grens over. Maar ze proberen niet de bevolking te gijzelen met angst en terreur. Je wordt niet gelyncht als je er niet mee eens bent en een middelvinger naar ze opsteekt.
En daarbij helpt het de discussie ook niet door het met terrorisme te vergelijken
Nu mag het Nederlandse volk dus ook fikkie steken op de snelweg uit protest tegen dit besluit!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:39 schreef Aberkullie het volgende:
[..]___!!
Drammende kleuters hun zin geven, what could go wrong.
Ik sta met een uurtje op de A28 klaar in mijn Mini Cooper.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:42 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nu mag het Nederlandse volk dus ook fikkie steken op de snelweg uit protest tegen dit besluit!
Ga ik alvast mijn drugsafval klaarzetten.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik sta met een uurtje op de A28 klaar in mijn Mini Cooper.
Moet je wel de Mini Cooper Defence Force meenemen voor het geval er een anti Mini Cooper demonstratie gaande is 😱quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik had je meer voor iemand met een Fiat 500 aangezien.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:43 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Met een Fiat 500 blokkeer je geen snelweg, sufferd.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik had je meer voor iemand met een Fiat 500 aangezien.
Zie ik je op de A28 ter hoogte van de afrit Woudenberg??quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik ben ook boos. Ik weet nog niet waarom, maar ik verzin wel wat.
1 keer niezen en die staat 2 knooppunten verderopquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:46 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Met een Fiat 500 blokkeer je geen snelweg, sufferd.
Zeker, 6 cilinders voor de extra uitstoot.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zie ik je op de A28 ter hoogte van de afrit Woudenberg??
Opruiing!! Waar zijn de modjes???quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:47 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Zie ik je op de A28 ter hoogte van de afrit Woudenberg??
Snitches get stitches, @Straatcommando. graag ban voor deze idiootquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Opruiing!! Waar zijn de modjes???
Wat voor een waggie?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:49 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zeker, 6 cilinders voor de extra uitstoot.
Banaanvraag, banquote:Op dinsdag 6 februari 2024 11:50 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Snitches get stitches, @:straatcommando. graag ban voor deze idioot
E92 335quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |