Wat heeft ie er voor over om jou te laten blijven? Meer geld? Betere voorwaarden? Thuiswerken?quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:23 schreef MisterFox het volgende:
De grote baas belde me net. Die is echt pislink op z'n compagnon dat hij dit voor elkaar heeft gekregen. Komt er op neer dat hij me kostte wat het kost bij hem wil houden en of ik er niet nog over na wil denken.
Ik heb er een hard hoofd in want nu krijg je spanningen/politiek op persoonlijk niveau, zelfs al zegt de baas van niet. De persoonlijke band is nogal verziekt en ik weet niet of ik niet liever weg ren naar een normaal bedrijf.
Klinkt alsof het al een tikje aan de late kant is idd.quote:Op donderdag 6 juni 2024 19:23 schreef MisterFox het volgende:
De grote baas belde me net. Die is echt pislink op z'n compagnon dat hij dit voor elkaar heeft gekregen. Komt er op neer dat hij me kostte wat het kost bij hem wil houden en of ik er niet nog over na wil denken.
Ik heb er een hard hoofd in want nu krijg je spanningen/politiek op persoonlijk niveau, zelfs al zegt de baas van niet. De persoonlijke band is nogal verziekt en ik weet niet of ik niet liever weg ren naar een normaal bedrijf.
Uitdaging, flexibiliteit, fijne samenwerking en een fijne werkplek. Maar die behoeftes veranderen vermoedelijk voor een deel ook met je senioriteit.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:32 schreef MisterFox het volgende:
Wat hebben jullie zelf nodig om je prettig te voelen bij een 40-urige werkweek?
Ze beseffen dat ze een probleem hebben en maandag gaan we het er over hebben. Ze zeggen dat ze me perfect bij het team vinden passen.
Ik zal even iets moeten opstellen en dan kunnen we denk ik weer verder.
Ja uitdaging, een interessante klus, en omringd door mensen waar ik wat van kan leren. Goede beloning is ook mooi meegenomen natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Uitdaging, flexibiliteit, fijne samenwerking en een fijne werkplek. Maar die behoeftes veranderen vermoedelijk voor een deel ook met je senioriteit.
En benaderbare mensen met meer kennis/ervaring vind ik ook wel belangrijk voor mij.
Ja zeker tegenwoordig kan je om een minimaal redelijke beloning niet heen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja uitdaging, een interessante klus, en omringd door mensen waar ik wat van kan leren. Goede belonong is ook mooi meegenomen natuurlijk.
Rust en dan niet de programmeertaalquote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:32 schreef MisterFox het volgende:
Ze beseffen dat ze een probleem hebben en maandag gaan we het er over hebben. Ze zeggen dat ze me perfect bij het team vinden passen.
Rust, niet te veel meetings, autonomie, inspraak, betrokkenheid, en de juiste hoeveelheid uitdaging.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 15:32 schreef MisterFox het volgende:
JUIST DE PROGRAMMEERTAAL!!!!quote:
Ja goede punten inderdaad.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 17:15 schreef Farenji het volgende:
[..]
Rust, niet te veel meetings, autonomie, inspraak, betrokkenheid, en de juiste hoeveelheid uitdaging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
quote:Op maandag 10 juni 2024 18:25 schreef MisterFox het volgende:
Ah oke, nouja mooi dat dit nu uitgesproken is dan met alle betrokkenen. Ik hoop dat ze dan ook wel wat chiller doen tegen je teamgenoten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Maar waarom?quote:Op vrijdag 14 juni 2024 13:25 schreef MisterFox het volgende:
vergeet ElasticSearch, TypeSense is helemaal de bom
Veel gebruiksvriendelijker en het voldoet voor 99% van de cases... Analytics zijn prima zelf bij te bouwen maar het hangt er natuurlijk volledig vanaf.quote:
Intens wel, maar wel verschillende pull requests gesloten.quote:Op zaterdag 22 juni 2024 16:01 schreef MisterFox het volgende:
Hoe was de week voor iedereen? Ik ben verder gegaan met TypeSense. Het is echt top en ben helemaal verliefd op deze software.
POC gemaakt en gisteren bezig geweest met het parsen van de URL want die kan best complex zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
quote:Op woensdag 3 juli 2024 16:40 schreef MisterFox het volgende:
Cool, open source?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Er zit al dik drie weken aan werk in, dus je mag wel wat verwachtenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |