SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-manifest:
• Gij zult open staan voor meer dan het OO paradigma.
Wees welkom!
Eerst je hypotheek afbetalen!
wat is jouw alternatief?quote:
Nice have fun.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:42 schreef MisterFox het volgende:
Hey hier een mede-developer die Laravel gebruikt! Al een jaar of zes-zeven gok ik zo...
5 en 6 februari ben ik aanwezig geweest bij Laracon EU. Interessante dagen. Weinig gaat zo hard als PHP/Laravel momenteel.
vet, wat verwacht je er uit te halen?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 11:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nice have fun.
Ik ben 29 februari en 1 maart aanwezig bij de Devworld Conference.
2 leuke dagen vooral, ga met wat collega's en een oud collega geeft een talk dat is wel leuk. Verder wat talks over micro services en architectuur die mij wel cool lijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 16:07 schreef MisterFox het volgende:
[..]
vet, wat verwacht je er uit te halen?
| 1 | "expires_at": null or "2038-12-31 23:59:59" |
Tegen die tijd is het wel grotendeels opgelost lijkt mij. Net als het millennium probleem.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 19:47 schreef MisterFox het volgende:
Bestaat er al een alternatief voor de 32-bits UNIX timestamp? Of in mijn API maar gewoon volledige datum/tijd string gebruiken?
Ik zou nu als antwoord geven:
[ code verwijderd ]
Ligt eraan wat je precies zoektquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:58 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben sinds een enkele weken aan het leren programmeren en heb bijna de CS50P cursus afgerond. Vanaf april ga ik ook op het werk in een nieuw Data Science team starten waar ze met Python programmeren dus dan ga ik sowieso veel vlieguren maken.
Om me nog wat beter daarop te kunnen voorbereiden zou ik graag nog wat opdrachten/projectjes doen. Bij de CS50P course waren er per week bepaalde opdrachten gemaakt die je moest voltooien, maar ik merk dat ik het erg lastig vind om eigen opdrachten te definiëren voor beginners. Hoe hebben jullie dit destijds aangepakt? Ik wil vooral niet in de tutorial hell belanden.
Op discord zijn er verschillende grotere groepen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 23:26 schreef MisterFox het volgende:
Iemand aan het programmeren nu?
Als iemand een plek kent om te chatten met andere programmeurs, stuur me even DM.
Waar zit jij in?quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Op discord zijn er verschillende grotere groepen.
Laraval is toch een framework op basis van PHP voor het maken van web applicaties? Dus front- en backend.quote:Op dinsdag 20 februari 2024 20:13 schreef Zoon_John het volgende:
Laravel is vooral backend toch. Ik denk dat ik meer interesse heb in frontend wat ik nu leer. Backend lijkt mij saai, maar ik weet ook niet heel erg goed wat het inhoudt.
Ik denk dat ik frontend blijf leren, ik vind het wel leuk.
Beiden jaquote:Op woensdag 21 februari 2024 15:46 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Laraval is toch een framework op basis van PHP voor het maken van web applicaties? Dus front- en backend.
quote:Op woensdag 21 februari 2024 13:50 schreef MisterFox het volgende:
Is CakePHP inmiddels al overleden? Ik hoop van wel.
Als ik me niet vergis in een heeeeel ver verleden ooit nog wat geprobeerd maar niets geworden (ik deed maar wat toen).quote:Recentste versie 5.0.5 (28 januari 2024)
Ja, same. Ik gebruikte Laravel al vanaf 2016. Toen nog CakePHP en Magento geprobeerd, maar dat was niets voor mij.quote:Op woensdag 21 februari 2024 15:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[..]
Als ik me niet vergis in een heeeeel ver verleden ooit nog wat geprobeerd maar niets geworden (ik deed maar wat toen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |