quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Blijft toch vreemd.. Je zou denken dat her heuuul veuuul kennis in een 40+ forum aanwezig zou zijn...
5 Users is al minimaal 200 jaar ervaring

Misschien ligt het aan de 40- verstekelingen die hier stiekem komenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Blijft toch vreemd.. Je zou denken dat her heuuul veuuul kennis in een 40+ forum aanwezig zou zijn...
5 Users is al minimaal 200 jaar ervaring

Die kan ik niets qualik nemen, die zoeken ook wijsheidquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de 40- verstekelingen die hier stiekem komen

Wij hebben genoeg; wij delen dat graagquote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die kan ik niets qualik nemen, die zoeken ook wijsheid

De jaarlijkse paddentrek. Als mini-Domni bracht ik ze al naar de overkant.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 19:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Op de Veluwe loopt een manke wolvin, die mist haar tenen.
Nu blijkt dat de andere wolven haar voedsel brengen als de wolvin zelf niet over een hek kan klimmen ofzo.
Mooi toch die natuur
Hier ( in het enige nieuws in Nederland wat de moeite waard is ) het item :

Dat siert jequote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De jaarlijkse paddentrek. Als mini-Domni bracht ik ze al naar de overkant.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

Ik snap de verhoudingen wel , je hebt nooit genoeg saus !quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:11 schreef Domnivoor het volgende:
Macaroni a la Domnivoor
[ afbeelding ]

Herkenbaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Herken je dat?
Dan bewaar je de helft voor morgen , of om in te vriezen....
en dan loop je zo nu en dan eens langs de keuken ..en dan neem je een hap, en nog een...
Ergens voor bedtijd besluit je dat het te weinig is voor nog een keer... en vreet de rest ook op

Wat een verrassingquote:

Ja dit is heel herkenbaarquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:18 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Herken je dat?
Dan bewaar je de helft voor morgen , of om in te vriezen....
en dan loop je zo nu en dan eens langs de keuken ..en dan neem je een hap, en nog een...
Ergens voor bedtijd besluit je dat het te weinig is voor nog een keer... en vreet de rest ook op

Fittiequote:Op dinsdag 6 februari 2024 18:18 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vroeg @:Koen66 ruim twee jaar geleden naar een leuke SC. Die stelde zowel de Viva SC als deze SC voor. Eerst bij Viva gekeken, maar daar was net een fittie bezig, dus hier maar gekomen en blijven plakken

En daar hield ze niet van en kwam hier terecht.quote:

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight

Ik ben nieuwsgierig naar het popcornmomentquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En daar hield ze niet van en kwam hier terecht.
GoA noteerd: Aiobin > conflict vermijdend gedrag.

quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het is weer druk met F16's hier in de lucht al de hele avond..
Hebben we nu nog niet al die dingen weggegeven? XWe hebben hier die nieuwe dingen al, en ze vliegen over de verkeerde kant van de stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea

Die heb ik nog steeds niet duidelijk hier voorbij zien komen ... maarja, wij zitten dan ook lager, hier is de laatste F16 basis ergens ( GoA houd locatie geheimquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:47 schreef drakin het volgende:
[..]
We hebben hier die nieuwe dingen al, en ze vliegen over de verkeerde kant van de stad
 )
  )

Volkel?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik nog steeds niet duidelijk hier voorbij zien komen ... maarja, wij zitten dan ook lager, hier is de laatste F16 basis ergens ( GoA houd locatie geheim)

O sorry, maar dat is toch wel een beetje bekend? Ook wat ze er stiekem allemaal doen?quote:

Ja joh, ik zit maar wat te bazelenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:57 schreef drakin het volgende:
[..]
O sorry, maar dat is toch wel een beetje bekend? Ook wat ze er stiekem allemaal doen?

quote:Op dinsdag 6 februari 2024 20:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja joh, ik zit maar wat te bazelen

Levende cartoonquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die ogen, wow!
Ogen zijn toch echt wel een van de topstukken van de creatie!

quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Behalve als ze slapen... dan zijn ze morsdood
[ afbeelding ]

Neequote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vernauwt ogen..
Is dat wel een uil?

Fotoshop?quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Vernauwt ogen..
Is dat wel een uil?

quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef drakin het volgende:
zoek maar naar
The Potoo
Dat is deze vogel

Gevonden! En ja haha echt zo'n cartoon vogelquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:08 schreef drakin het volgende:
zoek maar naar
The Potoo
Dat is deze vogel

Slapend voor jou:quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gevonden! En ja haha echt zo'n cartoon vogel

quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:13 schreef drakin het volgende:
I like to move it move it
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |