Van streams gebruik ik gyazo.. en als ik een random foto of plaatje wil uploaden gebruik ik https://postimages.org/nl/quote:
Ik ben zo een digibeetquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet achter een foto .png zeggen en dan het tussen de img code zetten
Je kan ook de url blauw maken en dan op dat icoontje klikken, dat doe ik altijquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:03 schreef Lovely het volgende:
Je moet eerst even op de camera icoontje klikken in het venster die je ziet staan
En dan de link daar in plakken of [ [url=url link ]afbeelding[/url] ]
Kan ook idd. Maar mobiel werkt dat weer niet zo goed..quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan ook de url blauw maken en dan op dat icoontje klikken, dat doe ik altij
Leuke foto Tutiequote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Nu weten jullie met wie je kletst 😉
Ook voor mij is er een eerste keer geweest en wist ik het niet, maar al doende leert menquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
O dat is een foto van jezelf, leuke vrouw Maar weet je zeker dat je die hier wil hebben staan?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
Ik dacht is mss fijner maar kan toch weer weghalenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is een foto van jezelf, leuke vrouw Maar weet je zeker dat je die hier wil hebben staan?
Meestal is het niet zo verstandig een foto van jezelf neer te zetten op het internet
Ja kan als je dat wil moet je het zeggen dan haal ik het voorbeeld wat ik je heb gegeven ook weg en de link in de quotesquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:10 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik dacht is mss fijner maar kan toch weer weghalen
Laten we dat dan maar doenquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan als je dat wil moet je het zeggen dan haal ik het voorbeeld wat ik je heb gegeven ook weg en de link in de quotes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |