Ik heb een andere stalkster. en daar gaat de moderatie wel heel prima mee om.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:17 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee joh gewoon niet op reageren. Ik negeer aloa ook. Hij valt mij last via dm, maar hij achtervolgt mij wel![]()
Zulke personen zijn je aandacht niet waard
Negeer, blokkeer en gewoon gezellig posten
Hmmm.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het lastig vallen in DM kan je melden bij een FA
ik kijk alleen op tv, ook de streams heb k geen tijd voorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:17 schreef Hznootje het volgende:
Hoe kijken jullie eigenlijk naar BB? Ik vind mezelf iedere keer weer aan de keukentafel met de streams aan op de ipad..het zou een stuk comfortabeler zijn als ik de streams via tv zou gaan kijken..weet eigenlijk niet waarom ik dat niet doe
Ik vind je wel heel erg flauw dit . Ik heb het bij de FA's neergelegd meer dan dat kan ik niet doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een andere stalkster. en daar gaat de moderatie wel heel prima mee om.
Gemeld uiteraard. Ze hebben er niks mee gedaan.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor het lastig vallen in DM kan je melden bij een FA
Ow ik weet wie denk ikquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een andere stalkster. en daar gaat de moderatie wel heel prima mee om.
Ga je ook de live kijken vanavond?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:21 schreef Paul het volgende:
[..]
ik kijk alleen op tv, ook de streams heb k geen tijd voor
Nou dat, precies zoals ik ook doequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een ipad naasr mij op tafel staan waar ik de streams op aan heb en ik zit op Fok! met de klaptop
Hij zegt toch dat jullie er prima mee omgaanquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel erg flauw dit . Ik heb het bij de FA's neergelegd meer dan dat kan ik niet doen.
Misschien moet even gaan slapen en niet de grens opzoeken
Hoeft ook niet gelijk he, kan altijd even duren een FA is er niet altijdquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gemeld uiteraard. Ze hebben er niks mee gedaan.
Maar gelukkig is het bij die 3 berichtjes gebleven
[..]
Ow ik weet wie denk ik![]()
Arme jij.
Ja modjes doen het hier niet slecht vind ik
Staat het er verkeerd? Ik wil juist zeggen dat jullie het goed op hebben gepakt.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind je wel heel erg flauw dit . Ik heb het bij de FA's neergelegd meer dan dat kan ik niet doen.
Misschien moet even gaan slapen en niet de grens opzoeken
Ik b en laatst een hele nacht bezig geweest om idie persoon die FF lastig valt aan te spreken ne berichten te verwijderenquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Gemeld uiteraard. Ze hebben er niks mee gedaan.
Maar gelukkig is het bij die 3 berichtjes gebleven
[..]
Ow ik weet wie denk ik![]()
Arme jij.
Ja modjes doen het hier niet slecht vind ik
Ik zie nu net dat ik klaptop heb getiktquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:22 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nou dat, precies zoals ik ook doe
Nou ze zijn al online geweest daarna. Maar goedquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft ook niet gelijk he, kan altijd even duren een FA is er niet altijd
Sorry dat is mijn fout. Ik lees het verkeerd mijn excuus hiervoorquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Staat het er verkeerd? Ik wil juist zeggen dat jullie het goed op hebben gepakt.
Klopt wel enigszins toch?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat ik klaptop heb getikt
Ja dat weten we. Maar hij vind de moderatie juist goed hier, denk dat je het verkeerd heb gelezen mutsquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik b en laatst een hele nacht bezig geweest om idie persoon die FF lastig valt aan te spreken ne berichten te verwijderen
EEn biertjequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:25 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nou ze zijn al online geweest daarna. Maar goed
Komt goed![]()
Weet je wat ik wel mis op deze regenachtige zaterdag
Dat is ook weer waar, er wordt aardig op gekloptquote:
Wat let jequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee bier genoeg op![]()
Een lekker rood wijntje
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:28 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Nee bier genoeg op![]()
Een lekker rood wijntje
Ik wil 7 weken niet drinken.quote:
Zo lekkerquote:
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik wil 7 weken niet drinken.