Na iets van 10 min gingen ze gelukkig weg...
Dus je roept 1 x bek dicht nu en ze zeiden niks meer
Maarja dan gewoon ff opstaan en ze in de ogen kijken en een grote bek opzetten en hoppa ze doen niks meer en wat ook handig is, ze zijn dan na de film ook heel snel weg zodat ze niet weer met je in discussie moeten.0
quote:Daar kan ik me dus ook aan storen, geen gezag van thuis uit...van die ouders die alles maar goed vinden. Dat soort snotneuzen moet je gewoon een mep geven....
Op zaterdag 15 februari 2003 17:49 schreef spy-eye het volgende:
ik zat laatst in de bios en toen had een groepje jongens (klein grut: 15 jr.) een stoel gemoldde vulling lag over de grond. echt, je houdt het niet voor mogelijk...
Ik praat, heb commentaar op de film enz, ben ook al vaak genoeg erop gewezen door het personeel, maar dat boeit me niet, de hele film bekijken zonder een woord te zeggen is te veel gevraagd voor mij en volgens mij staat er nergens een verbod op praten.
De mensen die erover zeiken moeten hun kop houden en de film bekijken, dan heb je echt niet zoveel last van pratende mensen
quote:Mijn vader was coordinator van ze, daarom wou die niet echt iets doen.
Op zaterdag 15 februari 2003 17:38 schreef Fixxxer het volgende:
je vader erop af sturen dan
quote:Waaaaaaaat? Wat een mietje die pa van jou!
Op zaterdag 15 februari 2003 18:01 schreef yootje het volgende:[..]
Mijn vader was coordinator van ze, daarom wou die niet echt iets doen.
quote:Ohja, het leven draait natuurlijk alleen om jou.
Op zaterdag 15 februari 2003 17:55 schreef Markster het volgende:
ben ook al vaak genoeg erop gewezen door het personeel, maar dat boeit me niet
,
.
quote:Hey, je hebt het wel over me vader ja.
Op zaterdag 15 februari 2003 18:11 schreef Michaeltjuh het volgende:[..]
Waaaaaaaat? Wat een mietje die pa van jou!
Ik weet niet precies wat er aan de hand was, maar hij zal wel zijn redenen er voor hebben gehad.
quote:Kneus
zo ben ik ook altijd in de biosIk praat, heb commentaar op de film enz, ben ook al vaak genoeg erop gewezen door het personeel, maar dat boeit me niet, de hele film bekijken zonder een woord te zeggen is te veel gevraagd voor mij en volgens mij staat er nergens een verbod op praten.
De mensen die erover zeiken moeten hun kop houden en de film bekijken, dan heb je echt niet zoveel last van pratende mensen
quote:Wat ben jij stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
zo ben ik ook altijd in de biosIk praat, heb commentaar op de film enz, ben ook al vaak genoeg erop gewezen door het personeel, maar dat boeit me niet, de hele film bekijken zonder een woord te zeggen is te veel gevraagd voor mij en volgens mij staat er nergens een verbod op praten.
quote:Ooit van normen en waarden gehoord?
quote:zucht, Jij bent typisch zo een zeikwijf die overal last van heeft, kijk de film en erger je je niet overal aan. Kijk, als ze gaan trommelen en popcorn gooien ed, ok, dan snap ik je gezeur, maar alleen praten vind ik heel normaal hoor. Het is toch cker gewoon een openbare gelegenheid, je gaat toch ook niet in een danscafe zitten zeiken dat iedereen ze bek moet houden omdat je de muziek wil horen???
Op zaterdag 15 februari 2003 18:48 schreef Migwi het volgende:[..]
Ooit van normen en waarden gehoord?
Je gaat niet praten in de bioscoop als de film bezig is, dat hoort gewoon niet ook al is daar geen regel voor.
Er is ook geen regel om een oudere te laten zitten op jouw plaats als er nergens meer plaats is, dat doe je toch ook gewoon?
Damn zeg, vind ik asociaal gedrag. Blijf dan thuis!
quote:zeg ik dat ik stoer ben? nee hou je tyfusbek dan dicht man.
Op zaterdag 15 februari 2003 18:48 schreef TrenTs het volgende:[..]
Wat ben jij stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo man ik benijd jou echt dat je dat allemaal durft.! Echt vet van je dat je zo gaat zitten praten in de bios hoor!! Gewoon schijt aan hebben joh!!! Is toch lekker jouw leven he!!
! Lekker hard boeren en slurpen met je blikje!!!! Vet man! En schijt aan het personeel he!!!!!!!!!!!!
quote:Nee.
Op zaterdag 15 februari 2003 19:29 schreef Markster het volgende:
Het is toch cker gewoon een openbare gelegenheid,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |