abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8497447
Gister ging ik smaen met mijn vader naar de bioscoop om naar LOTR te kijken (voor mij de 2e keer) komen er opeens na iets van 2 uur 3 jongens binnen (zonder kaartje) en die gaan me toch vervelend zitten te doen! Opeens roepen fuck en trommelen, praten, enz enz.

Na iets van 10 min gingen ze gelukkig weg...

pi_8497482
Generaliserend -3
Meisjes zijn ook vervelend in de bioscoop

pi_8497570
je vader erop af sturen dan
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_8497596
blikjes gooien doet wonderen

* edjuh18 heeft ervaring

zaterdag 15 februari 2003 @ 17:46:50 #5
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8497667
Misschien in het vervolg even een grote bek opzetten? Doe ik ook als ze vervelen en dat werkt vrij goed omdat ze dat niet verwachten.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8497687
rofl, laatst ook bij mij...alleen waren t 3 kleine blagen

Dus je roept 1 x bek dicht nu en ze zeiden niks meer

pi_8497704
dat is de reden waarom ik nooit meer bij pathe bioscopen kom. Alleen maar van dat tuig komt op pathe af (commerciele films e.d.)
Dan mara liever een achteraf gelegen bioscoop maar wel lekker rustig van de film kunnen genieten.
When a girl says "lets just be friends" what she really means is: "please fill in the gaps left by the guys I am currently fucking"
  zaterdag 15 februari 2003 @ 17:49:41 #8
27666 spy-eye
Kutless - Sea of faces
pi_8497715
ik zat laatst in de bios en toen had een groepje jongens (klein grut: 15 jr.) een stoel gemold de vulling lag over de grond. echt, je houdt het niet voor mogelijk...
  zaterdag 15 februari 2003 @ 17:51:34 #9
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_8497736
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:41 schreef edjuh18 het volgende:
blikjes gooien doet wonderen

* edjuh18 heeft ervaring

Toch wel volle blikjes he?
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 17:51:51 #10
18552 WiXX
Kijk uit maloot...
pi_8497739
Ik heb ook altijd problemen met pubers die denken dat het leuk is om hun voeten op je stoel te leggen. Ik heb niks tegen voeten op stoelen maar ik vind dat je het niet moet doen als er iemand zit of als er 1 stoel daarnaast iemand zit. Ik heb de policy van minstens 1 stoel ernaast vrij

Maarja dan gewoon ff opstaan en ze in de ogen kijken en een grote bek opzetten en hoppa ze doen niks meer en wat ook handig is, ze zijn dan na de film ook heel snel weg zodat ze niet weer met je in discussie moeten.0

zaterdag 15 februari 2003 @ 17:52:56 #11
43017 _asterix_
www.koervers.nl
pi_8497757
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:49 schreef spy-eye het volgende:
ik zat laatst in de bios en toen had een groepje jongens (klein grut: 15 jr.) een stoel gemold de vulling lag over de grond. echt, je houdt het niet voor mogelijk...
Daar kan ik me dus ook aan storen, geen gezag van thuis uit...van die ouders die alles maar goed vinden. Dat soort snotneuzen moet je gewoon een mep geven....
  zaterdag 15 februari 2003 @ 17:54:02 #12
30560 2Mini
Official Logo
pi_8497770
dat suckt!
Camera 1... 1!
  zaterdag 15 februari 2003 @ 17:54:58 #13
12893 maartenoei
<<Enzyme infected>>
pi_8497782
hier in leiden vaak problemen met irritante marokkaantjes in de bios.
techno&hardcore 4 life
pi_8497788
zo ben ik ook altijd in de bios

Ik praat, heb commentaar op de film enz, ben ook al vaak genoeg erop gewezen door het personeel, maar dat boeit me niet, de hele film bekijken zonder een woord te zeggen is te veel gevraagd voor mij en volgens mij staat er nergens een verbod op praten.

De mensen die erover zeiken moeten hun kop houden en de film bekijken, dan heb je echt niet zoveel last van pratende mensen

pi_8497876
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:38 schreef Fixxxer het volgende:
je vader erop af sturen dan
Mijn vader was coordinator van ze, daarom wou die niet echt iets doen.
pi_8498022
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:01 schreef yootje het volgende:

[..]

Mijn vader was coordinator van ze, daarom wou die niet echt iets doen.

Waaaaaaaat? Wat een mietje die pa van jou!
Alles boven de rivieren is kut.
pi_8498091
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:55 schreef Markster het volgende:
ben ook al vaak genoeg erop gewezen door het personeel, maar dat boeit me niet
Ohja, het leven draait natuurlijk alleen om jou. .

, .

pi_8498093
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:11 schreef Michaeltjuh het volgende:

[..]

Waaaaaaaat? Wat een mietje die pa van jou!

Hey, je hebt het wel over me vader ja.

Ik weet niet precies wat er aan de hand was, maar hij zal wel zijn redenen er voor hebben gehad.

pi_8498110
quote:

Ik praat, heb commentaar op de film enz, ben ook al vaak genoeg erop gewezen door het personeel, maar dat boeit me niet, de hele film bekijken zonder een woord te zeggen is te veel gevraagd voor mij en volgens mij staat er nergens een verbod op praten.

De mensen die erover zeiken moeten hun kop houden en de film bekijken, dan heb je echt niet zoveel last van pratende mensen

Kneus
  zaterdag 15 februari 2003 @ 18:48:09 #20
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_8498663
quote:

Wat ben jij stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo man ik benijd jou echt dat je dat allemaal durft. ! Echt vet van je dat je zo gaat zitten praten in de bios hoor!! Gewoon schijt aan hebben joh!!! Is toch lekker jouw leven he!! ! Lekker hard boeren en slurpen met je blikje!!!! Vet man! En schijt aan het personeel he!!!!!!!!!!!!
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_8498673
quote:

Ooit van normen en waarden gehoord?
Je gaat niet praten in de bioscoop als de film bezig is, dat hoort gewoon niet ook al is daar geen regel voor.
Er is ook geen regel om een oudere te laten zitten op jouw plaats als er nergens meer plaats is, dat doe je toch ook gewoon?
Damn zeg, vind ik asociaal gedrag. Blijf dan thuis!
pi_8499459
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:48 schreef Migwi het volgende:

[..]

Ooit van normen en waarden gehoord?
Je gaat niet praten in de bioscoop als de film bezig is, dat hoort gewoon niet ook al is daar geen regel voor.
Er is ook geen regel om een oudere te laten zitten op jouw plaats als er nergens meer plaats is, dat doe je toch ook gewoon?
Damn zeg, vind ik asociaal gedrag. Blijf dan thuis!

zucht, Jij bent typisch zo een zeikwijf die overal last van heeft, kijk de film en erger je je niet overal aan. Kijk, als ze gaan trommelen en popcorn gooien ed, ok, dan snap ik je gezeur, maar alleen praten vind ik heel normaal hoor. Het is toch cker gewoon een openbare gelegenheid, je gaat toch ook niet in een danscafe zitten zeiken dat iedereen ze bek moet houden omdat je de muziek wil horen???
pi_8499489
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 18:48 schreef TrenTs het volgende:

[..]

Wat ben jij stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo man ik benijd jou echt dat je dat allemaal durft. ! Echt vet van je dat je zo gaat zitten praten in de bios hoor!! Gewoon schijt aan hebben joh!!! Is toch lekker jouw leven he!! ! Lekker hard boeren en slurpen met je blikje!!!! Vet man! En schijt aan het personeel he!!!!!!!!!!!!

zeg ik dat ik stoer ben? nee hou je tyfusbek dan dicht man.
  zaterdag 15 februari 2003 @ 19:31:40 #24
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_8499498
jongens... ff rustig....
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_8499506
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 19:29 schreef Markster het volgende:
Het is toch cker gewoon een openbare gelegenheid,
Nee.
Why women still aren't funny.
Q.E.D: Religion replaces ignorance with stupidity.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')