ik schrik hiervanquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ontbijt: banaan
Tussendoor: liga of Sultana
Lunch: 4 boterhammen met pindakaas, kaas of vleeswaren
Avondeten: wat de pot schaft
zondequote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb je zuipfestijnen hier niet meegemaakt tho.
Ik denk dat jij het energie probleem hebt opgelostquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:37 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ontbijt: banaan
Tussendoor: liga of Sultana
Lunch: 4 boterhammen met pindakaas, kaas of vleeswaren
Avondeten: wat de pot schaft
Gefeliciteerd @Mazikeen! Goed gedaan, DTS winnen is niet makkelijk.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:41 schreef Bezsen het volgende:
We feliciteren @:Mazikeen met haar 1e plek in dts
Gratuliere!
Felicidades!
Congratulations!
Heb nu whey poeder (aardbei) besteldquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het energie probleem hebt opgelost
Heel vreemd dat je daar niet van aankomt
Is altijd lekker, de eerste paar keer daarna is het jakkes. Zorg wel dat je geen whey koopt dat stijf staat van de zware metalen.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb nu whey poeder (aardbei) besteld
Je kunt tussen lunch en avondeten nog twee kano's of een zakje chips en twee kleintjes Snickers stoppen, en na je avondeten een schaal hopjesvla en nog twee stroopwafels.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toch leuke tijden doen jij nog centrist was en ik rechtsquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zonde
inso dronken in DM is wel goed
Bedankt voor de tips maat. Zal jullie op de hoogte houden met nieuwe progress pics of video clipsquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:50 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Je kunt tussen lunch en avondeten nog twee kano's of een zakje chips en twee kleintjes Snickers stoppen, en na je avondeten een schaal hopjesvla en nog twee stroopwafels.
waarom niet eerst normaal eten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
doenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch leuke tijden doen jij nog centrist was en ik rechts
Ben nie Jolink.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:52 schreef aTypisch het volgende:
[..]
waarom niet eerst normaal eten?
Slaap lekker vriendquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
doen
Trusten linkse maat. Blijf schoppen.
politieke spectrum is een leugenquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:51 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Toch leuke tijden doen jij nog centrist was en ik rechts
ik ga zo taco's halenquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
Bruine bonensoep is de waarheidquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
politieke spectrum is een leugen
lig zequote:Op donderdag 1 februari 2024 17:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bruine bonensoep is de waarheid
Nu echt legge,
Kun je niet zeggen dat je hoofdpijn hebtquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:03 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ga zo naar huis om met moeders de vrouw uit eten te gaan
Ik vermoed baby maken daarna
Krijg je geen baby van maatquote:Op donderdag 1 februari 2024 17:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Kun je niet zeggen dat je hoofdpijn hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |