95% is expat...quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:18 schreef Metalfreak het volgende:
Ow ja, ramadan ook nog, dan valt een maand inkomsten ook nog weg of hoe lang duurt die onzin?
Da's blijkbaar normaal daar, heb ik daar eens in een hotel ook gehad.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:19 schreef derLudolf het volgende:
Dubai, Superdeluxe zou dat moeten zijn en zo, maar wel een wasmachine in de keuken
Vierkante meters zijn natuurlijk ook kneiterduur.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:19 schreef derLudolf het volgende:
Dubai, Superdeluxe zou dat moeten zijn en zo, maar wel een wasmachine in de keuken
150 grote stroopwafeltjes per dag.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's blijkbaar normaal daar, heb ik daar eens in een hotel ook gehad.
Maar die luxe is echt alleen maar uiterlijke schijn.
WTH: 900 euro omzet per dag, dat is een uitdaging...
Zo hoort dat bij een patisseriequote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:21 schreef Halcon het volgende:
Moet die stroopwafel nu echt in zo'n tasje meegegeven worden?
Sfeer en beleving zou Peter Gillis zeggenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:21 schreef Halcon het volgende:
Moet die stroopwafel nu echt in zo'n tasje meegegeven worden?
En zo te zien moeten ze het in elf maanden verdienen i.p.v. twaalf.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dat zeker elke dag van de maand zonder weekenden...
Maar Peter Gillis zou ook zeggen: Vertrouwen is goed, controleren is beter en dat hadden ze nu net bij die nanny moeten doenquote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sfeer en beleving zou Peter Gillis zeggen
Ik zou in het begin dan toch voor extra marge gaan i.p.v. zo'n tasje.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:23 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sfeer en beleving zou Peter Gillis zeggen
Zeker, en dat zie je daaraan dus. In Nederland zie je daar alleen bij sociale huur volgens mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:20 schreef Metalfreak het volgende:
Maar die luxe is echt alleen maar uiterlijke schijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |