Ja, en dit soort rodellol enzo, dat is toch helemaal fantastischquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt de komende dagen 's nachts -20 en overdag -10
Ik denk dat ze op tijd naar Calgary reizen. Maar dan zit je daar 3 weken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af of iedereen in SLC is gebleven. Dat betekent dat je een dikke maand van huis bent.
Slechts een maandje van huis, lijkt me dat je daar als sporter gedurende het seizoen voor tekent?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vraag me af of iedereen in SLC is gebleven. Dat betekent dat je een dikke maand van huis bent.
Kan nog wel kouder daar.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het wordt de komende dagen 's nachts -20 en overdag -10
Laat aanreizen!quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren aangekomen na een lange rit
Hoe in godsnaam reizen ze dan. Huifkar?
Ik heb wel het idee dat het tegenwoordig allemaal luxe paarden zijn.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:54 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Slechts een maandje van huis, lijkt me dat je daar als sporter gedurende het seizoen voor tekent?
Stel dat het van hotel SLC tot hotel Quebec een uur of 12 is (gokje)....dan kom je toch op z'n laatst dinsdag aan?quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gisteren aangekomen na een lange rit
Hoe in godsnaam reizen ze dan. Huifkar?
Dat is wel een Anema-dingetje ja. Hopelijk reizen ze niet ook pas donderdag voor WK naar Calgaryquote:
Nee want je wilt zo lang mogelijk op hoogte blijven.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Stel dat het van hotel SLC tot hotel Quebec een uur of 12 is (gokje)....dan kom je toch op z'n laatst dinsdag aan?
Nederlandse schaatsers? Dat denk ik vaak ook wel jaquote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:57 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik heb wel het idee dat het tegenwoordig allemaal luxe paarden zijn.
Eerst nog even naar Tenerief.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel een Anema-dingetje ja. Hopelijk reizen ze niet ook pas donderdag voor WK naar Calgary
Ja en nu werkt ook niet alles wat ze bedenken. Dat overslaan van de eerste world cup in Japan heeft Schouten heel wat lastige 3km ritten in b groepen of vroeg in het programma opgeleverd.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is wel een Anema-dingetje ja. Hopelijk reizen ze niet ook pas donderdag voor WK naar Calgary
Daar heeft Schouten het zichzelf lastig gemaakt ja. Ik had toen indruk dat Irene wel wou gaan naar Obihiro maar Jillert niet. En Jillert bepaalt.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 21:01 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja en nu werkt ook niet alles wat ze bedenken. Dat overslaan van de eerste world cup in Japan heeft Schouten heel wat lastige 3km ritten in b groepen of vroeg in het programma opgeleverd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |