nu deze week wie ik het meest mag en het minst mag
1. Dilano (lieve schat, leuk bondje nog steeds vanaf het begin al met RoRo, qua spel mijn favoriete type kandidaat, ik hou wel van wat vuurwerk en om eerlijk te zijn buiten je bondjes om, kun je niet iedereen vertrouwen)
2. Ronahi (ze is wie ze is, zorgt ook wel voor wat lekkere sensatie vind ik qua gekonkel, drama, lijkt me een lieve vrouw ook wel)
3. Randy (ik vind hem top samen met Ro & Do en Tyron, tactisch soms niet de meest slimme speler, maar heeft wel potentieel om een goede kanshebber te zijn lijkt me)
4. Sabeau (leuke vriendin voor Dilano, sowieso al gewoon als vrienden, komt voor mij persoonlijk best echt over of zo, qua stem, persoonlijkheid heeft ze ook beetje weg van Loiza)
5. Basiri (kan hem nog tolereren, maar nog net)
6. Glenn (hele chille gozer, sterke speler ook lijkt me)
7. Danny (toppertje, meer zeg ik niet)
8. Alice (doet niks verkeerds om eerlijk te zijn, ook wel handig om tussen twee kampen in te zitten lijkt me)
9. Karen (netjes middle of the pack voor nu, ook een handige positie net zoals Alice zo'n beetje)
10. Tyron (hij lijkt me aardig, safety by numbers materiaal dus handig voor team dilano, ronahi, randy om erin te houden)
mijn bottom 3
11. Doriana (voordeel van de twijfel omdat safety by numbers belangrijk is, maar grijze muis vind ik nog steeds
12. Ashley (had allang eruit gemoeten als je het mij vraagt, wel mooi dat ze recht voor je raap is, maar tactisch is dat niet handig en als je dat niet snapt ben je dom, als je dan niet ziet aankomen dat je genomineerd wordt lol)
13. Jimmy (hypocriet vind ik hem, en een valse roddelqueen, Sabeau doet hem niks verkeerds maar omdat ze zijn ''man'' afpakt is hij tegen haar, jaloezie is nooit een leuke eigenschap, onzeker mannetje)
dus voor deze week, mijn nominaties naar Ashley en Jimmy
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom