quote:Ik heb Scribbly aan het begin proberen te volgen, maar toen ben ik bijna een jaar lang vrijwel niet meer met de trein geweest en kon ik 't stripje niet meer lezen. En ik ga geen moeite doen om het te snappen, rottig getekend nl.
Op zaterdag 15 februari 2003 17:18 schreef Maja het volgende:Ik ken mensen die Scribbly fantastisch vinden, maar ik snap er ook helemaal niets van.
Mevrouw de heks, pakje bakmeel, eugene, max enz. vind ik trouwens wel super!
En Peer is af en toe wel grappig, maar meestal vind ik het gewoon vunzig.
quote:Nee, gratis af te halen bij het station.
Op zaterdag 15 februari 2003 20:40 schreef Gueston het volgende:
moet je daarvoor dokken voor die krantjes?
quote:Het is gewoon een handige samenvatting van het nieuws. Maar ik moet er niet aan denken dat ik alleen de Metro of de Spits zou moeten lezen. Een echte krant is toch wel erg handig, omdat daar de boel wat uitgebreider instaat en ook achtergronden e.d.
Op zaterdag 15 februari 2003 20:54 schreef Spiegelei het volgende:
Metro!!! Vind ik veel minder schreewerig, lees meestal de hoofdartikelen, ingezonden brieven, strips en colums. Ja ben wel tevreden over dit gratis krantje.
quote:Die van de Metro wel dan?
Op zaterdag 15 februari 2003 16:47 schreef Nevermind het volgende:Op zaterdag 15 februari 2003 16:44 schreef dethoom het volgende:
ohjah en de horoscoop van de Spits komt nooit uit
Wat journalistieke kwaliteiten betreft (dan heb ik het over de stukjes die niet letterlijk van het ANP enzo overgenomen zijn) wint de Metro het weer. In de Spits wordt af en toe echt bedroevend slecht geschreven.
De Metro heeft vaak redelijk goede achtergrondartikelen, maar de Spits heeft bijvoorbeeld iedere maandag weer zo'n handige pagina met PC-tips. En wat ik echt graag mag lezen zijn de tv-pagina's in de Spits iedere dag met smeuïge nieuwtjes uit de film- en tv-wereld. Call me superficial but I like it.
Strips vind ik alleen leuk als ze echt goed zijn (zoals Sigmund in De Volkskrant). De strips in de Metro vind ik om te huilen zo slecht.
De Spits wint het wat mij betreft. Ik ga in de trein altijd op zoek naar de Spits. De Metro lees ik alleen als ik echt niets anders voorhanden heb (en dan is-ie ook best okee, hoor).
quote:alleen Peer de Plintkabouter (& af en toe Scribbly) zijn leuk. Pakje Bakmeel & co. zijn diep triest
Op zondag 16 februari 2003 02:04 schreef rooierooie het volgende:
Strips vind ik alleen leuk als ze echt goed zijn (zoals Sigmund in De Volkskrant). De strips in de Metro vind ik om te huilen zo slecht.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Metro, geen idee waarom (strips zal er wel mee te maken hebben). Maar goed, ik lees ze vrijwel iedere dag allebei, ze hebben allebei voor- en nadelen.
Ik vind Eugene en Mevrouw de Heks vaak erg leuk
quote:ze hebben anders beiden toevallig vorige week als een van de weinige een T3 recensie, en deze week hadden ze toevallig beiden een artikel over Arnold.
Op zaterdag 26 juli 2003 09:46 schreef hoehetis het volgende:
Sp!ts is veel beter, actueler, kleurrijker, veel meer eigen artikelen, minder saai. Overigens zij veel artikelen precies hetzelfde als in Metro omdat ze dezelfde persbureaus gebruiken. En dat Spits op de telegraaf lijkt is echt gelul. Dan lees je een van beide kranten gewoon niet. Telegraaf heeft duidelijk een andere redacte.
De strips in Metro zijn leuk, vooral om Scribbly kan ik erg lachen, omdat die vaak zo droog zijn
Leuk is ook om die ingezonden brieven te lezen. Jezus, wat kunnen mensen zeiken zeg, niet normaal !
En met de columns vermaak ik me ook wel.
Kortom: Metro
quote:en bedankt! ik ben ook zo'n "spitstrut"en de mensen die geen spits willen lopen gewoon aan de andere kant naar binnen en hebben dus geen last van mij, gezien het hoge percentage van mensen datop me afgelopen komt om wel een spits te halen weet ik dat het blad graag gelezen wordt!
Op zaterdag 15 februari 2003 16:45 schreef FlyingFox het volgende:
de metro !!en toch staat elke dag op Tilburg CS zo'n spitstrut waar je niet omheen kunt
ik wil een metro trut, geen spits, spitstrut !!
quote:hoe vaak ga je dat nog melden in dit topic?
Op zaterdag 26 juli 2003 12:06 schreef schatje het volgende:
Absoluut Metro.Spits is een slap Telegraaf afreksel.
Telegraaf:
Spits:
De Volkskrant:
Metro:
leukere strips/brievenrubriek
spits vind ik maar saaitjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |