abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 februari 2003 @ 19:45:49 #51
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_8499826
Metro natuurlijk! Alleen zwaar irritant dat er Spits uitdelers expres (DH CS) voor die metro bakken staan zodat niemand erbij kan... Zou ze het liefst weg meppen met een gratis krantje.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_8499835
Ondanks dat de metro een stuk slechter is geworden lees ik dat nogsteeds veel liever dan die spits. Als ik roddels wil kan ik de telegraaf wel kopen. Veel van het nieuws is echter totaal hetzelfde en 100% ANP bericht. De nieuwskeuze van de rest moet ik bij de spits altijd van kotsen. Dat er geen strips en veel te veel sport instaat is een extra zetje in de richting van de metro.
pi_8500071
De spits is minder objectief en zet allemaal non-informatie in hun artikelen.
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_8500328
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 17:18 schreef Maja het volgende:

Ik ken mensen die Scribbly fantastisch vinden, maar ik snap er ook helemaal niets van.

Ik heb Scribbly aan het begin proberen te volgen, maar toen ben ik bijna een jaar lang vrijwel niet meer met de trein geweest en kon ik 't stripje niet meer lezen. En ik ga geen moeite doen om het te snappen, rottig getekend nl.

Mevrouw de heks, pakje bakmeel, eugene, max enz. vind ik trouwens wel super!
En Peer is af en toe wel grappig, maar meestal vind ik het gewoon vunzig.

pi_8501298
moet je daarvoor dokken voor die krantjes?
pi_8501311
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:40 schreef Gueston het volgende:
moet je daarvoor dokken voor die krantjes?
Nee, gratis af te halen bij het station.
Van welke planeet kom jij?
  zaterdag 15 februari 2003 @ 20:54:59 #57
38674 Spiegelei
sunny side up!
pi_8501720
Metro!!! Vind ik veel minder schreewerig, lees meestal de hoofdartikelen, ingezonden brieven, strips en colums. Ja ben wel tevreden over dit gratis krantje.
klerkje
pi_8502270
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 20:54 schreef Spiegelei het volgende:
Metro!!! Vind ik veel minder schreewerig, lees meestal de hoofdartikelen, ingezonden brieven, strips en colums. Ja ben wel tevreden over dit gratis krantje.
Het is gewoon een handige samenvatting van het nieuws. Maar ik moet er niet aan denken dat ik alleen de Metro of de Spits zou moeten lezen. Een echte krant is toch wel erg handig, omdat daar de boel wat uitgebreider instaat en ook achtergronden e.d.
Maar het is leuk ter leering ende vermaeck
  zaterdag 15 februari 2003 @ 23:18:50 #59
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_8505887
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 16:47 schreef Nevermind het volgende:

Op zaterdag 15 februari 2003 16:44 schreef dethoom het volgende:
ohjah en de horoscoop van de Spits komt nooit uit

Die van de Metro wel dan?
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_8509076
Wat lay-out betreft wint de Spits het absoluut van de Metro. Dat gruwelijke groen staat me echt tegen.

Wat journalistieke kwaliteiten betreft (dan heb ik het over de stukjes die niet letterlijk van het ANP enzo overgenomen zijn) wint de Metro het weer. In de Spits wordt af en toe echt bedroevend slecht geschreven.

De Metro heeft vaak redelijk goede achtergrondartikelen, maar de Spits heeft bijvoorbeeld iedere maandag weer zo'n handige pagina met PC-tips. En wat ik echt graag mag lezen zijn de tv-pagina's in de Spits iedere dag met smeuïge nieuwtjes uit de film- en tv-wereld. Call me superficial but I like it.

Strips vind ik alleen leuk als ze echt goed zijn (zoals Sigmund in De Volkskrant). De strips in de Metro vind ik om te huilen zo slecht.

De Spits wint het wat mij betreft. Ik ga in de trein altijd op zoek naar de Spits. De Metro lees ik alleen als ik echt niets anders voorhanden heb (en dan is-ie ook best okee, hoor).

pi_8511431
quote:
Op zondag 16 februari 2003 02:04 schreef rooierooie het volgende:
Strips vind ik alleen leuk als ze echt goed zijn (zoals Sigmund in De Volkskrant). De strips in de Metro vind ik om te huilen zo slecht.
alleen Peer de Plintkabouter (& af en toe Scribbly) zijn leuk. Pakje Bakmeel & co. zijn diep triest

Mijn voorkeur gaat uit naar de Metro, geen idee waarom (strips zal er wel mee te maken hebben). Maar goed, ik lees ze vrijwel iedere dag allebei, ze hebben allebei voor- en nadelen.

Nee.
  zondag 16 februari 2003 @ 12:49:39 #62
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_8512621
Scribbly is goed! En die strip met die olifant vaak ook!
The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
pi_12027028
Sp!ts is veel beter, actueler, kleurrijker, veel meer eigen artikelen, minder saai. Overigens zij veel artikelen precies hetzelfde als in Metro omdat ze dezelfde persbureaus gebruiken. En dat Spits op de telegraaf lijkt is echt gelul. Dan lees je een van beide kranten gewoon niet. Telegraaf heeft duidelijk een andere redacte.
  zaterdag 26 juli 2003 @ 09:51:59 #64
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12027061
Ik lees ze gewoon allebei, zit toch een uur in die trein... De film afdeling van de Spits is betre terwijl de Metro de coolste strips heeft (maar ja, Koots is niet zo moeilijk te verslaan)

Ik vind Eugene en Mevrouw de Heks vaak erg leuk

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  zaterdag 26 juli 2003 @ 09:52:55 #65
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_12027063
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 09:46 schreef hoehetis het volgende:
Sp!ts is veel beter, actueler, kleurrijker, veel meer eigen artikelen, minder saai. Overigens zij veel artikelen precies hetzelfde als in Metro omdat ze dezelfde persbureaus gebruiken. En dat Spits op de telegraaf lijkt is echt gelul. Dan lees je een van beide kranten gewoon niet. Telegraaf heeft duidelijk een andere redacte.
ze hebben anders beiden toevallig vorige week als een van de weinige een T3 recensie, en deze week hadden ze toevallig beiden een artikel over Arnold.
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_12028103
Ik vind de metro over het algemeen wat beter en is lekkerder om te lezen. Het stukje "Wat u zegt" vind ik ook altijd wel grappig. Bovendien heeft de Spits geen strips . De laatste die ze hadden (Distelhoff) hebben ze weggehaald. En die strip was juist leuk

De strips in Metro zijn leuk, vooral om Scribbly kan ik erg lachen, omdat die vaak zo droog zijn
Leuk is ook om die ingezonden brieven te lezen. Jezus, wat kunnen mensen zeiken zeg, niet normaal !
En met de columns vermaak ik me ook wel.

Kortom: Metro

pi_12028434
Absoluut Metro.

Spits is een slap Telegraaf afreksel.

pi_12891914
quote:
Op zaterdag 15 februari 2003 16:45 schreef FlyingFox het volgende:
de metro !!

en toch staat elke dag op Tilburg CS zo'n spitstrut waar je niet omheen kunt

ik wil een metro trut, geen spits, spitstrut !!

en bedankt! ik ben ook zo'n "spitstrut"en de mensen die geen spits willen lopen gewoon aan de andere kant naar binnen en hebben dus geen last van mij, gezien het hoge percentage van mensen datop me afgelopen komt om wel een spits te halen weet ik dat het blad graag gelezen wordt!
en tja, het verdient goed om daar te staan en iedereen een krantje te geven...
pi_12891974
Sp!ts... al is het alleen maar omdat je de metro nooit in de lijnbus vindt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_12892242
De Metro heeft afschuwelijke columns, echt om te janken. Vooral Pam van Vliet moet tegen de muur. En de strips zijn ook verschrikkelijk. Om nog maar te zwijgen over die proleterige brieven in de brievenrubriek. Doe dan dus maar de Spits.
It is much easier to be critical than to be correct.
pi_12892544
quote:
(maar ja, Koots is niet zo moeilijk te verslaan)
nee, dat vult gewoon de witte ruimte op
pi_12892905
In het begin ging ik steeds voor de Spits, maar na verloop van tijd heeft toch de Metro het gewonnen!
Nu lees ik ze niet meer zo vaak omdat ik niet zoveel met de trein/bus ga. Maar als ik ga dan probeer ik een Metro te bemachtigen.
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_12893000
De metro natuurlijk, er staat bijna hetzelfde in alleen de metro's strips zijn leuker
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  dinsdag 2 september 2003 @ 14:41:10 #74
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_12893003
quote:
Op zaterdag 26 juli 2003 12:06 schreef schatje het volgende:
Absoluut Metro.

Spits is een slap Telegraaf afreksel.

hoe vaak ga je dat nog melden in dit topic?

Telegraaf:
Spits:

De Volkskrant:
Metro:

dinsdag 2 september 2003 @ 14:49:18 #75
65470 Kindred_Spirits
K i n d r e d _ S p i r i t s
pi_12893183
METRO!

leukere strips/brievenrubriek

spits vind ik maar saaitjes

_________________________________________BEK HOUWE_______________________________________________
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')