Sorry dat ik zo stil wasquote:
quote:
Druk. Maar das prima, hoef er niet mee te trouwen.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Nog met een goed excuus?
Is de date al gepland?
Nee, alleen maar iets mee te delenquote:Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Druk. Maar das prima, hoef er niet mee te trouwen.
Ah ja, ik antwoord ook wel vaker even niet als ik het druk heb.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Druk. Maar das prima, hoef er niet mee te trouwen.
Voor een nummertje?quote:Op dinsdag 30 januari 2024 08:57 schreef Donna het volgende:
Ja precies. Hij is schijnbaar niet zo van social media. We gaan deze week afspreken en dan kijk ik wel even of ik zijn nummer vraag, of niet.
Lulquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Nou date gisteren gehad. Maar dit gaat niks worden.
Het kwam er op neer dat die man me leuk/aantrekkelijk vond als ik mijn uiterlijk helemaal zou aanpassen.
Doei
Lolquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Het kwam er op neer dat die man me leuk/aantrekkelijk vond als ik mijn uiterlijk helemaal zou aanpassen.
Doei
Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Doei
Hij wilde je een kort, pittig kapsel en moeilijke bril aanmeten?quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Doei
Ik geloof er niet zo in. Ook niet in veranderen qua gedrag.quote:Op donderdag 1 februari 2024 18:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Hmm wel bijzonder, ik neem iig aan dat je gewoon op je foto's lijkt. Als hij een voorkeur voor een bepaald uiterlijk heeft, moet hij daar gewoon naar zoeken en niet gaan proberen vrouwen over te halen zich te veranderen naar zijn ideaalbeeld.
Maar goed, ik geloof niet in jezelf veranderen voor je partner, er zijn vast ook mensen die dat zelf geen probleem vinden en verwachten dat hun partner dat ook wel prima vindt.
Watquote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Doei
Dat klinkt als een raar type 🥲, hopelijk zit je er niet mee.quote:Op donderdag 1 februari 2024 16:22 schreef Mundaya het volgende:
Doei
Opstaan en weggaan.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat![]()
En hoe zegt iemand dat dan, op een eerste date? "Je ziet er leuk uit maar blond haar, een bril en 5 kilo meer zou je beter staan?"
Nou, mevrouwtje, kilo-tje of 25 eraf en u bent helemaal m'n type.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat![]()
En hoe zegt iemand dat dan, op een eerste date? "Je ziet er leuk uit maar blond haar, een bril en 5 kilo meer zou je beter staan?"
Altijd wel mooi ja. Vrouwen eisen van alles maar als een man een voorkeur uitspreekt is de wereld te kleinquote:Op donderdag 1 februari 2024 20:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Nou, mevrouwtje, kilo-tje of 25 eraf en u bent helemaal m'n type.
Nee, ik geloof dat je bij elkaar moet passen zoals je bent. Op grote lijnen dan, een beetje rekening houden met de ander kan natuurlijk wel.quote:Op donderdag 1 februari 2024 19:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik geloof er niet zo in. Ook niet in veranderen qua gedrag.
Misschien dat iemand het even volhoudt in het keurslijf of zich anders voor kan doen, maar uiteindelijk gaat het knellen.
En dan krijg je van die verhalen van "Hij/zij is opeens zo veranderd".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |