abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212479733
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:09 schreef -XOR- het volgende:
BFF Eva Vlaardingerbroek is overigens ook fan:

[ twitter ]
Dit soort uitspraken, die moeten toch ergens nut hebben? Ik kan er met mijn kop niet bij dat dit soort lui niet gewoon betaalt worden door Rusland. Waarom zou je anders zoveel onzin verkopen.
  zondag 18 februari 2024 @ 11:07:21 #177
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212479840
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 10:58 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Dit soort uitspraken, die moeten toch ergens nut hebben? Ik kan er met mijn kop niet bij dat dit soort lui niet gewoon betaalt worden door Rusland. Waarom zou je anders zoveel onzin verkopen.
Wat mij betreft wordt iedereen die daar aan meewerkt voor collaboratie veroordeeld.
  zondag 18 februari 2024 @ 11:07:49 #178
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212479848
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:16 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat.

Zag vandaag ook iets voorbij komen van een Canadees gezin, dat alles verkocht heeft en naar Rusland is verhuisd.
En daar, eenmaal doordrongen van de realiteit, enorm veel spijt van heeft, maar niet meer terug kan _O_ _O_ _O_

Karma ham _O_
Zijn meer van dat soort totaal idioten he:

quote:
Opeens was daar dat filmpje, op de Russische nieuwssite Federal News Agency. Pascal Hillebrand, een 38-jarige Axelaar, verklaart niet meer te willen leven in een maatschappij waarin (verborgen) fascisme regeert. Hij heeft een helm op en camouflagekleding aan. Want Hillebrand vecht in het rebellenleger van de Volksrepubliek Ronetsk (DNR), aan de kant van de pro-Russische separatisten

https://www.pzc.nl/zeeuws(...)ellenleger~aa00fd20/
En als je de reacties op z'n sociale media leest. Zijn echt een hoop totale gestoorden in Nederland.

https://www.telegraaf.nl/(...)n-koude-kermis-thuis

Verschilletje is denk ik wel dat smeerlappen als Raisa en Eva vanuit een veilige plek (mogelijk bewust van hun leugens), simpele gefrustreerd mensen zitten op te jutten.

Deze smeerlappen azen op (soms lijkt het wel willekeurige) werkelijke problemen in de samenleving en daaraan gekoppelde frustratie. En ze gebruiken dit om mensen achter zich te krijgen.

Wat hun werkelijke agenda is... Wie zal het zeggen... Gesponsord door Rusland met als doel verdere destabilisatie van het westen (verdeel en heers)? Iets anders? Geen idee.

Maar feit blijft: het antwoord op de huidige werkelijke problematiek in de samenleving (slecht politiek beleid, massa-immigratie, etc.) is niet: complottheorien spuien en gekke leugens dat het in een dictatuur zoals in Rusland, beter is. Dat is te geschift voor woorden.

[ Bericht 16% gewijzigd door KreKkeR op 18-02-2024 11:15:24 ]
Krekker is de bom!
pi_212479895
quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
[..]
En als je de reacties op z'n sociale media leest. Zijn echt een hoop totale gestoorden in Nederland.

Geweldig toch! In Nederland zijn er vast duizenden te vinden die daar heen willen, want de boodschappen em het metrostation zijn er zo goedkoop en netjes..
pi_212480194
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 februari 2024 12:09 schreef -XOR- het volgende:
BFF Eva Vlaardingerbroek is overigens ook fan:

[ twitter ]
Tucker Carlson. _O- Zelfs Putin vond hem een slappe zak eerste klas.

quote:
1s.gif Op zondag 18 februari 2024 10:20 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ergens in het Oekrane topic in BMW.

Zal eens kijken.

xpompompomx in BNW / Russia vs Ukraine #59 De alwetenden
*PROEST* lol was dan naar Hongarije, Bulgarije of Polen verhuisd. Was je er beter vanaf gekomen.
mon citoyens vous serez unis.
pi_212480268
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:26 schreef -XOR- het volgende:
[ twitter ]

Raisa heeft haar nieuwe utopia gevonden.
In Noord Korea functioneert ook alles gewoon
pi_212480412
quote:

[..]
[..]

Verschilletje is denk ik wel dat smeerlappen als Raisa en Eva vanuit een veilige plek (mogelijk bewust van hun leugens), simpele gefrustreerd mensen zitten op te jutten.

Deze smeerlappen azen op (soms lijkt het wel willekeurige) werkelijke problemen in de samenleving en daaraan gekoppelde frustratie. En ze gebruiken dit om mensen achter zich te krijgen.

Wat hun werkelijke agenda is... Wie zal het zeggen... Gesponsord door Rusland met als doel verdere destabilisatie van het westen (verdeel en heers)? Iets anders? Geen idee.

Maar feit blijft: het antwoord op de huidige werkelijke problematiek in de samenleving (slecht politiek beleid, massa-immigratie, etc.) is niet: complottheorien spuien en gekke leugens dat het in een dictatuur zoals in Rusland, beter is. Dat is te geschift voor woorden.
Wel mooi artikel, beetje vergelijkbaar hoe iedereen vol enthousiasme aan de eerste wereld oorlog begon, nu maanden later ziet hij letterlijk in wat voor gruwelijke hel hij terecht gekomen is.

Ben blij dat wij al die details van alles wat daar gebeurt niet hoeven mee te krijgen
  zondag 18 februari 2024 @ 12:08:35 #183
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212480708
Raisa en Eva gaan langzaam in de richting van de haatimam en moslimrecruiters, die zwakbegaafde gefrustreerde moslimjongeren te ronselen om te vechten voor IS en vergelijkbare terroristische organisaties. Alleen dan met zwakbegaafde gefrustreerde autochtonen als doelgroep. Ik hoop dat de AIVD hun geldstromen en reilen en zeilen beetje goed in kaart brengt.

[ Bericht 11% gewijzigd door KreKkeR op 18-02-2024 12:13:55 ]
Krekker is de bom!
pi_212481874
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 10:58 schreef dudewhereismycar het volgende:

[..]
Jammer is wel dat dergelijke typetjes slim genoeg zijn om nooit het achterse van hun tong te laten zien. Van hun "kritische" volgers hoef je ook niet veel te verwachten, die zullen zich nooit afvragen wat nu eigenlijk de agenda is van hun opruiers.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 18 februari 2024 @ 13:36:27 #185
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_212481942
quote:
2s.gif Op zondag 18 februari 2024 13:31 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Jammer is wel dat dergelijke typetjes slim genoeg zijn om nooit het achterse van hun tong te laten zien. Van hun "kritische" volgers hoef je ook niet veel te verwachten, die zullen zich nooit afvragen wat nu eigenlijk de agenda is van hun opruiers.
Moet je je eigen onderzoek maar doen
Looked so alive, turns out I'm not real
Just something you paid for
pi_212482126
Stiekem toch benieuwd of ze die konijnendildo van de HEMA, waar ze zich zo druk om maakt, zelf heeft gekocht.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
High tariffs inevitably lead to trade wars... Markets shrink & collapse; businesses & industries shut down; and millions of people lose their jobs.
~Ronald Reagan
  zondag 18 februari 2024 @ 14:08:45 #187
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212482365
quote:
10s.gif Op donderdag 15 februari 2024 20:26 schreef -XOR- het volgende:
[ twitter ]

Raisa heeft haar nieuwe utopia gevonden.
Haar volgende tweet maakt het er niet echt beter op :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_212482387
quote:
84s.gif Op zondag 18 februari 2024 14:08 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Haar volgende tweet maakt het er niet echt beter op :')

[x]https://twitter.com/rblommestijn/status/1758128152088592813[/x]
Blijven doneren. @de_boswachter
pi_212483889
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 14:57 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Dat er zaken in Nederland niet lekker lopen maakt toch niet opeens dat Rusland het walhalla is?

Sterker nog, de meeste zaken die Tucker zo ophemelt, zijn in Rusland vele malen slechter geregeld dan in veel Westerse landen. DAT is waar mensen over vallen.

Er is toch bijna niemand die beweert dat alles in de westerse wereld perfect is en dat we hier geen last hebben van inflatie? Waarom suggereer jij dit?
Waarom stel je een vraag aan @Nober ? Bij hem is al langer duidelijk dat hij niet meer reageert op vragen waarbij hij zich verantwoorden. Zolang het niet met een oneliner is, zul je niks van hem horen.
  zondag 18 februari 2024 @ 15:51:20 #190
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212483921
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Nober het volgende:

[..]
De prijzen mogen dus nog wel wat hoger.
Dan worden de prijzen lager want we hoeven jou niet meer te onderhouden.
pi_212483924
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Nober het volgende:

[..]
De prijzen mogen dus nog wel wat hoger.
Zie je, hij negeert jouw vraag, Krekker, en reageert alleen met een oneliner op een ander.
  zondag 18 februari 2024 @ 16:25:56 #192
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212484673
D'r vriendinnetje begon op hetzelfde medium over deporteren (het ging over de rellen van gisteren); als ik me niet vergis niet voor het eerst.

Geen beste woordkeus.
  zondag 18 februari 2024 @ 16:45:15 #193
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_212485014
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 16:25 schreef Eightyone het volgende:
D'r vriendinnetje begon op hetzelfde medium over deporteren (het ging over de rellen van gisteren); als ik me niet vergis niet voor het eerst.

Geen beste woordkeus.
Eva ja, maar die komt uit een bruin nes t met die engnekvader van d'r.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 18 februari 2024 @ 17:14:48 #194
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212485429
Ze is trouwens lekker in Londen gaan shoppen van alle donaties

twitter
  zondag 18 februari 2024 @ 17:16:51 #195
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_212485491
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef Hexagon het volgende:
Ze is trouwens lekker in Londen gaan shoppen van alle donaties

[x]https://twitter.com/rblommestijn/status/1757806648519799283[/x]
In der eentje _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 18 februari 2024 @ 17:34:33 #196
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_212485831
Of ze het er een beetje leuk heeft, daar kunnen we enkel naar gissen.

Haar hoofd staat altijd hetzelfde.
pi_212486105
quote:

[..]
[..]

Dat zag je ook bij de boerenprotesten, vorig jaar. De dames werden in trekker naar de demonstratie gereden en zwaaiden naar de menigte, die alleen al bij de aanblik begon te juichen. Dat was de meest zinvolle bijdrage, voor zover ze op een andere manier actief zijn geweest die dag.
Ze doen zich voor als de koningin van het bal, maar zijn niet meer dan de reclamekaravaan van de Tour de France: uren kijken naar zwaaiende dames, zonder dat het iets te maken heeft met waar het echt om gaat.
pi_212486739
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 17:34 schreef Eightyone het volgende:
Of ze het er een beetje leuk heeft, daar kunnen we enkel naar gissen.

Haar hoofd staat altijd hetzelfde.
Op standje "kortsluiting".
pi_212487675
Het lijkt mij dat het product 'hoi ik ben knettergek, geef mij geld' niet genoeg donaties zal opleveren om van te leven.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_212487693
quote:
0s.gif Op zondag 18 februari 2024 20:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het lijkt mij dat het product 'hoi ik ben knettergek, geef mij geld' niet genoeg donaties zal opleveren om van te leven.
Daarom is het ook wel interessant om te weten te komen waar de centjes dan juist wel vandaan komen bij de haatblondjes.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')