Dit soort uitspraken, die moeten toch ergens nut hebben? Ik kan er met mijn kop niet bij dat dit soort lui niet gewoon betaalt worden door Rusland. Waarom zou je anders zoveel onzin verkopen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:09 schreef -XOR- het volgende:
BFF Eva Vlaardingerbroek is overigens ook fan:
[ twitter ]
Wat mij betreft wordt iedereen die daar aan meewerkt voor collaboratie veroordeeld.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:58 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken, die moeten toch ergens nut hebben? Ik kan er met mijn kop niet bij dat dit soort lui niet gewoon betaalt worden door Rusland. Waarom zou je anders zoveel onzin verkopen.
Zijn meer van dat soort totaal idioten he:quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat.
Zag vandaag ook iets voorbij komen van een Canadees gezin, dat alles verkocht heeft en naar Rusland is verhuisd.
En daar, eenmaal doordrongen van de realiteit, enorm veel spijt van heeft, maar niet meer terug kan![]()
![]()
Karma ham
En als je de reacties op z'n sociale media leest. Zijn echt een hoop totale gestoorden in Nederland.quote:Opeens was daar dat filmpje, op de Russische nieuwssite Federal News Agency. Pascal Hillebrand, een 38-jarige Axelaar, verklaart niet meer te willen leven in een maatschappij waarin (verborgen) fascisme regeert. Hij heeft een helm op en camouflagekleding aan. Want Hillebrand vecht in het rebellenleger van de Volksrepubliek Ronetsk (DNR), aan de kant van de pro-Russische separatisten
https://www.pzc.nl/zeeuws(...)ellenleger~aa00fd20/
Geweldig toch! In Nederland zijn er vast duizenden te vinden die daar heen willen, want de boodschappen em het metrostation zijn er zo goedkoop en netjes..quote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zijn meer van dat soort totaal idioten he:
[..]
En als je de reacties op z'n sociale media leest. Zijn echt een hoop totale gestoorden in Nederland.
https://www.telegraaf.nl/(...)n-koude-kermis-thuis
Tucker Carlson.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 12:09 schreef -XOR- het volgende:
BFF Eva Vlaardingerbroek is overigens ook fan:
[ twitter ]
*PROEST* lol was dan naar Hongarije, Bulgarije of Polen verhuisd. Was je er beter vanaf gekomen.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:20 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ergens in het Oekrane topic in BMW.
Zal eens kijken.
xpompompomx in BNW / Russia vs Ukraine #59 De alwetenden
In Noord Korea functioneert ook alles gewoonquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:26 schreef -XOR- het volgende:
[ twitter ]
Raisa heeft haar nieuwe utopia gevonden.
Wel mooi artikel, beetje vergelijkbaar hoe iedereen vol enthousiasme aan de eerste wereld oorlog begon, nu maanden later ziet hij letterlijk in wat voor gruwelijke hel hij terecht gekomen is.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
En als je de reacties op z'n sociale media leest. Zijn echt een hoop totale gestoorden in Nederland.
Verschilletje is denk ik wel dat smeerlappen als Raisa en Eva vanuit een veilige plek (mogelijk bewust van hun leugens), simpele gefrustreerd mensen zitten op te jutten.
Deze smeerlappen azen op (soms lijkt het wel willekeurige) werkelijke problemen in de samenleving en daaraan gekoppelde frustratie. En ze gebruiken dit om mensen achter zich te krijgen.
Wat hun werkelijke agenda is... Wie zal het zeggen... Gesponsord door Rusland met als doel verdere destabilisatie van het westen (verdeel en heers)? Iets anders? Geen idee.
Maar feit blijft: het antwoord op de huidige werkelijke problematiek in de samenleving (slecht politiek beleid, massa-immigratie, etc.) is niet: complottheorien spuien en gekke leugens dat het in een dictatuur zoals in Rusland, beter is. Dat is te geschift voor woorden.
Jammer is wel dat dergelijke typetjes slim genoeg zijn om nooit het achterse van hun tong te laten zien. Van hun "kritische" volgers hoef je ook niet veel te verwachten, die zullen zich nooit afvragen wat nu eigenlijk de agenda is van hun opruiers.quote:Op zondag 18 februari 2024 10:58 schreef dudewhereismycar het volgende:
[..]
Dit soort uitspraken, die moeten toch ergens nut hebben? Ik kan er met mijn kop niet bij dat dit soort lui niet gewoon betaalt worden door Rusland. Waarom zou je anders zoveel onzin verkopen.
Moet je je eigen onderzoek maar doenquote:Op zondag 18 februari 2024 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jammer is wel dat dergelijke typetjes slim genoeg zijn om nooit het achterse van hun tong te laten zien. Van hun "kritische" volgers hoef je ook niet veel te verwachten, die zullen zich nooit afvragen wat nu eigenlijk de agenda is van hun opruiers.
Haar volgende tweet maakt het er niet echt beter opquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:26 schreef -XOR- het volgende:
[ twitter ]
Raisa heeft haar nieuwe utopia gevonden.
Blijven doneren. @de_boswachterquote:Op zondag 18 februari 2024 14:08 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Haar volgende tweet maakt het er niet echt beter op
[x]https://twitter.com/rblommestijn/status/1758128152088592813[/x]
Waarom stel je een vraag aan @Nober ? Bij hem is al langer duidelijk dat hij niet meer reageert op vragen waarbij hij zich verantwoorden. Zolang het niet met een oneliner is, zul je niks van hem horen.quote:Op zondag 18 februari 2024 14:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat er zaken in Nederland niet lekker lopen maakt toch niet opeens dat Rusland het walhalla is?
Sterker nog, de meeste zaken die Tucker zo ophemelt, zijn in Rusland vele malen slechter geregeld dan in veel Westerse landen. DAT is waar mensen over vallen.
Er is toch bijna niemand die beweert dat alles in de westerse wereld perfect is en dat we hier geen last hebben van inflatie? Waarom suggereer jij dit?
Dan worden de prijzen lager want we hoeven jou niet meer te onderhouden.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
De prijzen mogen dus nog wel wat hoger.
Zie je, hij negeert jouw vraag, Krekker, en reageert alleen met een oneliner op een ander.quote:Op zondag 18 februari 2024 15:49 schreef Nober het volgende:
[..]
De prijzen mogen dus nog wel wat hoger.
Eva ja, maar die komt uit een bruin nes t met die engnekvader van d'r.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:25 schreef Eightyone het volgende:
D'r vriendinnetje begon op hetzelfde medium over deporteren (het ging over de rellen van gisteren); als ik me niet vergis niet voor het eerst.
Geen beste woordkeus.
In der eentjequote:Op zondag 18 februari 2024 17:14 schreef Hexagon het volgende:
Ze is trouwens lekker in Londen gaan shoppen van alle donaties
[x]https://twitter.com/rblommestijn/status/1757806648519799283[/x]
Dat zag je ook bij de boerenprotesten, vorig jaar. De dames werden in trekker naar de demonstratie gereden en zwaaiden naar de menigte, die alleen al bij de aanblik begon te juichen. Dat was de meest zinvolle bijdrage, voor zover ze op een andere manier actief zijn geweest die dag.quote:Op zondag 18 februari 2024 11:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
[..]
Verschilletje is denk ik wel dat smeerlappen als Raisa en Eva vanuit een veilige plek (mogelijk bewust van hun leugens), simpele gefrustreerd mensen zitten op te jutten.
Deze smeerlappen azen op (soms lijkt het wel willekeurige) werkelijke problemen in de samenleving en daaraan gekoppelde frustratie. En ze gebruiken dit om mensen achter zich te krijgen.
Wat hun werkelijke agenda is... Wie zal het zeggen... Gesponsord door Rusland met als doel verdere destabilisatie van het westen (verdeel en heers)? Iets anders? Geen idee.
Maar feit blijft: het antwoord op de huidige werkelijke problematiek in de samenleving (slecht politiek beleid, massa-immigratie, etc.) is niet: complottheorien spuien en gekke leugens dat het in een dictatuur zoals in Rusland, beter is. Dat is te geschift voor woorden.
Op standje "kortsluiting".quote:Op zondag 18 februari 2024 17:34 schreef Eightyone het volgende:
Of ze het er een beetje leuk heeft, daar kunnen we enkel naar gissen.
Haar hoofd staat altijd hetzelfde.
Daarom is het ook wel interessant om te weten te komen waar de centjes dan juist wel vandaan komen bij de haatblondjes.quote:Op zondag 18 februari 2024 20:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
Het lijkt mij dat het product 'hoi ik ben knettergek, geef mij geld' niet genoeg donaties zal opleveren om van te leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |