Ik probeer mijn Argentijnse abo te betalen met mijn NL creditcard, maar dat lukt helaas niet meer. Met een Argentijnse kaart wel uiteraard, maar dan komen er weer allemaal domme taxen bij, omdat het in US$ isquote:Op dinsdag 30 januari 2024 22:13 schreef Tjacka het volgende:
Werkt het via het buitenland een abbo nemen nog steeds?
Dus als iemand een viaplay abo heeft krijg je gratis f1 tv pro erbij?quote:Op woensdag 31 januari 2024 02:17 schreef Eagles89 het volgende:
Ironisch genoeg heb ik een vriend van me altijd belachelijk gemaakt dat die ViaPlee had en nu mag ik van hem zijn gratis F1 TV Pro abbo gebruiken (hij kijkt zelf vanwege voetbal ViaPlee). Is dat ViaPlee toch nog ergens goed voor hehe. Heb mn F1 Pro gestopt deze maand, een verhoging van 40 euro slaat sowieso nergens op, maar alsnog veel beter alternatief dan ViaPlee als je alleen F1 kijkt en je kunt het met 6 man delen.
Dus vrijwel iedereen is de lul of zijn er toch nog mensen die een jaar voor die oude prijs krijgen?quote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef Tijn het volgende:
Goffer, krijg net deze in m'n inbox
[ afbeelding ]
Totdat Viaplay de prijs verhoogtquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:04 schreef beantherio het volgende:
Ik had het nieuws nog niet meegekregen. Jammer en het is meteen wel echt meteen vet meer maar ik accepteer het wel. Evengoed moet de prijs niet nog verder gaan stijgen want het verschil met Viaplay wordt wel steeds kleiner zo.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooray for boobies!
me 2. Ik heb ervoor over. Als ik overstap naar Viaplay, dan moet ik perse dat commentaar aanhorenquote:Op woensdag 31 januari 2024 12:14 schreef Tijn het volgende:
Goffer, krijg net deze in m'n inbox
[ afbeelding ]
Daar ga ik ook wel vanuit. En dat zie (en zag) ik ook daarom nog steeds niet als een alternatief. F1TV Pro wordt wel duurder maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik waar voor mijn geld krijg.quote:
Vooral ook vanwege het archief wat mij betreft. Live streaming is belangrijk, maar af en toe een oude race terug kunnen kijken is ook wel erg leuk.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit. En dat zie (en zag) ik ook daarom nog steeds niet als een alternatief. F1TV Pro wordt wel duurder maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik waar voor mijn geld krijg.
Ik heb net een jaar verlengd bij Viaplay voor 12,79/maand, dus als ze verhogen zal dat alleen voor de maand abonnementen zijn.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Daar ga ik ook wel vanuit. En dat zie (en zag) ik ook daarom nog steeds niet als een alternatief. F1TV Pro wordt wel duurder maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik waar voor mijn geld krijg.
Dan noem je ook wel de dure, ik heb Videoland, HBO, Eurosport Player, Amazon Prime en Atv+ (met allerlei kortingsacties) voor minder per maand dan dat Netflix en Disney+ individueel kosten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef beantherio het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat bij anderen zit maar voor mij zijn F1TV Pro samen met Youtube Premium de enige abonnementen die ik heb op streaming diensten. Als je er nog dingen als Netflix en/of Disney+ naast zou hebben dan geloof ik wel dat het prijskaartje wat lastiger gaat worden.
Voor mij is het verschil van ¤58,- op jaarbasis juist alle reden om wel gewoon Viaplay te nemen. Die ¤60,- voor niet F1 dingen (en de native LG app) is voor mij dat meer dan waard.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:12 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat maten van me zitten aan zo'n iptv app, scheelt wel veel, alleen kijken ze nauwelijks live sport en ik zou juist wel willen weten hoe dan de kwaliteit is.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel de dure, ik heb videoland, HBO, Prime en Atv+ (met allerlei kortingsacties) voor minder per maand dan dat Netflix en Disney+ individueel kosten.
En je krijgt dit jaar F1TVpro er ook nog eens bij, maar mij gaat het vooral om de Premier League.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Voor mij is het verschil van ¤58,- op jaarbasis juist alle reden om wel gewoon Viaplay te nemen. Die ¤60,- voor niet F1 dingen (en de native LG app) is voor mij dat meer dan waard.
Wij hebben Netflix, Disney+ en F1TV en denken er sterk aan om Netflix op te zeggen. Al die streamingsdiensten loopt inderdaad flink in de papieren als je er meer dan een paar hebt.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef beantherio het volgende:
Ik weet trouwens niet hoe dat bij anderen zit maar voor mij zijn F1TV Pro samen met Youtube Premium de enige abonnementen die ik heb op streaming diensten. Als je er nog dingen als Netflix en/of Disney+ naast zou hebben dan geloof ik wel dat het prijskaartje wat lastiger gaat worden.
zelfde kwaliteit als van een gewone tv zender.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat maten van me zitten aan zo'n iptv app, scheelt wel veel, alleen kijken ze nauwelijks live sport en ik zou juist wel willen weten hoe dan de kwaliteit is.
Heb netflix, hbo en f1tv.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:23 schreef beantherio het volgende:
SkyF1 zou ik wel willen op die manier.quote:Op woensdag 31 januari 2024 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
zelfde kwaliteit als van een gewone tv zender.
Enige nadeel is gewoon de vertraging die je hebt tov het 'origineel'
dus in het livetopic mee lezen is dan iets minder omdat je eerst leest dat Ocon 5 seconden heeft gekregen en dan pas een minuut later het ziet ofzo
Er is ook geen enkele reden om die diensten fulltime te hebben. Ik rouleer, kijk de nieuwe content en sluit dan de volgende af. Meestal 2 tegelijk, omdat ik Prime ook vaak heb voor de gratis verzending.quote:Op woensdag 31 januari 2024 13:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wij hebben Netflix, Disney+ en F1TV en denken er sterk aan om Netflix op te zeggen. Al die streamingsdiensten loopt inderdaad flink in de papieren als je er meer dan een paar hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |