word moord en doodslagquote:
En douchen met warm waterquote:Op maandag 29 januari 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Misschien doet ze het wel expres. Wil ze terug het huis in. Daar is alles luxe behalve het eten. In die ruïne is alleen het eten luxe maar de rest is een shitzooi...
Hebben ze een douche? Ik dacht alleen een wastafel..okee dat is wel heel fijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
En douchen met warm water
Ook wel een enorm voordeel
En vooral dat maar met zijn tweeën.....waar moet je het de hele tijd over hebben....even terugtrekken kan niet.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Misschien doet ze het wel expres. Wil ze terug het huis in. Daar is alles luxe behalve het eten. In die ruïne is alleen het eten luxe maar de rest is een shitzooi...
Wel goed gevondenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef Donna1000 het volgende:
verlies geen tijd: in welke landen is het even laat als hier? of in welke landen is het vroeger dan hier (dan verlies je dus geen tijd als je daar heen gaat, maar win je juist tijd) ik roep maar iets
Welke kant moet je op om vroeger aan te komen dan dat je vertrok...quote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef Donna1000 het volgende:
verlies geen tijd: in welke landen is het even laat als hier? of in welke landen is het vroeger dan hier (dan verlies je dus geen tijd als je daar heen gaat, maar win je juist tijd) ik roep maar iets
Moet het wel weglopen....quote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
En douchen met warm water
Ook wel een enorm voordeel
Ze moeten voor het douchen even oversteken naar dat Endemol gebouw.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hebben ze een douche? Ik dacht alleen een wastafel..okee dat is wel heel fijn.
Nee ze hebben een douche daarquote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten voor het douchen even oversteken naar dat Endemol gebouw.
In ons geval het westenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke kant moet je op om vroeger aan te komen dan dat je vertrok...
Jimmy is meer een queenquote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Als niemand de hint heeft begrepen is de hint te summier geweest. Ik gun trouwens Jimmy wel het kings schap lijkt hem zo leuk om een dag daar te zitten met die kroon
Dat vind ik een wat radicale conclusiequote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef Koos1958 het volgende:
Als niemand de hint heeft begrepen is de hint te summier geweest. Ik gun trouwens Jimmy wel het kings schap lijkt hem zo leuk om een dag daar te zitten met die kroon
Net alsof je op de camping staat. Met je hele zooi in een tas naar de douche lopen.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze moeten voor het douchen even oversteken naar dat Endemol gebouw.
En afstanden naar BB huisquote:Op maandag 29 januari 2024 11:42 schreef Donna1000 het volgende:
Grandioos, hoeft maar 1vraag te zijn....wie o wie.quote:Op maandag 29 januari 2024 11:43 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Welke kant moet je op om vroeger aan te komen dan dat je vertrok...
Is bij kleinzoon in groep 4 een extra vak als je voorloopt Vandaar dat hij al landen weet op de kaart met bijbehorende vlaggen. Hij is net 7 geworden. Nu als extra vak geschiedenis voor 3 maanden. Maar die vakken sneeuwen wel onder tegenwoordigquote:Op maandag 29 januari 2024 11:45 schreef marky het volgende:
Dit is het duidelijk gebrek aan aardrijkskunde onderwijs op school. Wie krijgt er nog ouderwetse aardrijkskunde op school? Het niveau is echt bedroevend
Ik heb 6 kleinkinderen op de lagere school, en ze stampen allemaal topo erin, mn kleindochter van 10 heeft vorige week net een 8 gehaaldquote:Op maandag 29 januari 2024 11:45 schreef marky het volgende:
Dit is het duidelijk gebrek aan aardrijkskunde onderwijs op school. Wie krijgt er nog ouderwetse aardrijkskunde op school? Het niveau is echt bedroevend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |