Wij hebben tot een paar jaar geleden de Vara-gids en de Vpro-gids gehad omdat wij lid van die omroepen waren.quote:Op zondag 28 januari 2024 21:24 schreef Halcon het volgende:
Wie koopt er überhaupt nog weleens een tv gids?
Merk dat ik het toch wel handig vind om op de plee of in bad beetje te kijken wat er al op tv komt. Laatste paar keer TV Totaal gekocht. Die hebben blijkbaar de meeste zenders en er staat weinig andere onzin in.
Nog meer mensen die nog weleens een tv gids kopen?
De TROS BNN en weet ik veel welke shit is waarschijnlijk veel erger.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:31 schreef Eightyone het volgende:
VaraGids-abonnee, al jaren. Er staat tenminste echt wat in.
Als ik m'n principes zou volgen en hem op zou zeggen vanwege alle misstanden daar, sta ik binnen een paar weken toch weer in de kiosk. Heeft geen zin.
Dat zal de Tros Tv-krant zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:39 schreef classpc het volgende:
Daarvoor hadden we altijd VARA Magazine, die lijkt nog steeds verreweg de goedkoopste
Zegt me zo niks. Tros Kompas ken ik wel. En TV Krant lijkt iig tegenwoordig een ander product te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 08:40 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Dat zal de Tros Tv-krant zijn.
Ook een periode gekocht, in die schemerzone dat ik de Veronica-gids ontgroeid was en die van de Vara nog niet in beeld was.
Er stond buiten het tv-overzicht amper wat in, maar in de 00's was een papieren 'spoorboekje' op tafel nog normaal en handig.
Waarom meld je dat in dit topicquote:
Ik net nog.quote:Op maandag 29 januari 2024 02:09 schreef Inbox het volgende:
Ik had eignelijk verwacht dat deze niet meer zouden bestaan. Geen idee wanneer ik zo'n ding voor het laatst heb gezien eigenlijk.
Is 2006 al nostalgiequote:Op maandag 4 maart 2024 21:08 schreef Cockwhale het volgende:
Een tv-gids, dat is nog eens nostalgie. Volgens mij sinds, ik denk, 2006 ofzo niet meer in mijn handen gehad, maar het kan nog langer geleden zijn. Herinner mij nog hoe ik in de jaren '90 de avrobode altijd doorbladerde in de hoop dat er toffe films opkwamen. Het aantal sterren dat erbij stond was daarin best leidend. En indien nodig even opnemen op VHS
Ik ben 61. Mijn nostalgie ligt vooral in de jaren 70 en 80.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 14:31 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
De nostalgie ervan ligt vooral in de jaren '90 voor mij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |