Fascinerend he? Ook typisch dat al die Belgen uit een of ander gehucht met een idiote naam komen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom noemen de Belgen altijd de geboorte of woonplaats van hun renners? Is dat zo interessant?
Suggereer je nu dat ze chauvinistisch zijn op Sporza?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zoeken wel naarstig naar een lichtpuntje om Verstrynge naar goud te praten
Die lijkt wat over zijn toeren gegaan te zijnquote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ze zoeken wel naarstig naar een lichtpuntje om Verstrynge naar goud te praten
De Sissequote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De broer van Emiel is een levensgenieter. Pikken we ook weer even mee.
Wist je dat de broer van Beugelsdijk goochelaar is?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De broer van Emiel is een levensgenieter. Pikken we ook weer even mee.
Denk het niet Jobquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:51 schreef Koffieplanter het volgende:
De Fransen met een voorlopig perfecte score. Dit kan maar één ding betekenen: Bisiaux wordt wereldkampioen.
Toevallig wel.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Wist je dat de broer van Beugelsdijk goochelaar is?
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)ig-nu~1706862490575/
[ afbeelding ]
Of erger. In Hoogerheide reed hij tot de slotronden mee voor de podiumplaatsen totdat zijn rug het fameus begaf en uiteindelijk de finish niet eens haalde.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Emiel heeft last van een ploffende brommer.
Dat is inderdaad zeer onwaarschijnlijk. Ik denk dat Brand de grootste concurrent van Fem wordt.quote:
Jammer dat Brand nergens een verschil kan maken tegen Fem.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zeer onwaarschijnlijk. Ik denk dat Brand de grootste concurrent van Fem wordt.
Echt zo'n renner waar het nooit moeite lijkt te kosten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Toch weer een sterke zet geweest van de Roodhooftjes.
Benieuwd of Del Grosso op de weg ook mooie dingen kan gaan laten zien. Qua stijl zie ik hem in ieder geval graag rijden.
Fem wint met drie minuten voorsprong. We kunnen rustig wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 13:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Puck is wel wat meer geëvolueerd richting modder en vermogen. Maar alleen als ze helemaal 100% is kan ze Fem bedreigen vermoedelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |