Valt tegen 9/11quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:18 schreef Zwansen het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)-quiz~1706631199520/
10/11. Denk een makkie voor de meesten hier.
Bij twijfel altijd Nys kiezen.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:58 schreef franklop het volgende:
[..]
Valt tegen 9/11
Alleen Vos en vraag 8 fout.
8/11quote:Op vrijdag 2 februari 2024 14:18 schreef Zwansen het volgende:
https://sporza.be/nl/2024(...)-quiz~1706631199520/
10/11. Denk een makkie voor de meesten hier.
Dit, stiekem best leuk door die tactieken.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind het wel leuk al die categorieën door elkaar heen. Leek mij de juiste tactiek van GB om met Backsteadt te starten gezien het gebeuk bij de mannen in de openingsronde.
En wel gaaf om het als 17-jarige af te maken.
Vind ik ook ja. Biedt tactische opties zeker op minder zware rondjes. Mag wel wat beter in beeld gebracht worden.quote:Op vrijdag 2 februari 2024 19:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik vind het wel leuk al die categorieën door elkaar heen. Leek mij de juiste tactiek van GB om met Backsteadt te starten gezien het gebeuk bij de mannen in de openingsronde.
En wel gaaf om het als 17-jarige af te maken.
Nederland won vorig jaar lachend.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 09:35 schreef DeeBee het volgende:
Hilarisch dat Nederland en Belgie dit spel niet lachend winnen en dan maar klagen over het format.
In beeld brengen welke categorien er per land nog aan komen lijkt mij een goed idee ja
En dan deed Matje nog niet eens meequote:Op zaterdag 3 februari 2024 10:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Nederland won vorig jaar lachend.
Broekje is inmiddels uitquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:00 schreef Faraday01 het volgende:
Zitten we klaar voor een weekend cross genot?
Nou dan Fem met een minuut vanmiddagquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:02 schreef Van_Poppel het volgende:
Volgens Vanthourenhout is het een vermogensomloop geworden.
Het ziet eruit als 1 grote Femstrook inderdaadquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:03 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nou dan Fem met een minuut vanmiddag
Hopelijk voor hem droogt het niet te snel op.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:23 schreef Faraday01 het volgende:
Ronhaar gaat deze evolutie ook prettig vinden
35 a 40 minuten voor de juniores lijkt mij voldoende toch? Bij de elite kunnen ze 5 ronden doen. Backsteadt zat gisteren rond de 10 minuten.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:28 schreef Marcoss het volgende:
Met zo’n lange ronde maakt 3 of 4 ronden wel een verschil. 3 is wat te kort, 4 dan weer te lang..
Dacht dat ze vaak wel richting 40 minuten gaan, daar blijven ze nu wat onder. Maar het valt nog meequote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
35 a 40 minuten voor de juniores lijkt mij voldoende toch? Bij de elite kunnen ze 5 ronden doen. Backsteadt zat gisteren rond de 10 minuten.
Bagagedrager in optima formaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:37 schreef DiegoFuser het volgende:
De française kraakt al de hele ronde maar breekt niet
Gerben de Knegt OUTquote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:42 schreef Nober het volgende:
Medaljespiegel
2-0-0 2 Frankrijk
0-2-0 2 Engeland, Schotland, Wales, Noord-Ierland
0-0-1 1 Slowakije
0-0-1 1 België
0-0-0 0 Nederland
Nou ja, Engels is een groot woord voor dit taaltje.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Fransen spreken tegenwoordig Engels, daar schrik ik iedere keer van.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 00:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heb jij dit artikel @:DiegoFuser ?
https://www.hln.be/veldri(...)n-der-poel~a1800a5b/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:57 schreef H.Vviv het volgende:
[..]Het record is zeven. Dus waarom zou Mathieu stoppen bij zes wereldtitels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is lelandais niet de kopman bij de Fransen?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 11:51 schreef Koffieplanter het volgende:
De Fransen met een voorlopig perfecte score. Dit kan maar één ding betekenen: Bisiaux wordt wereldkampioen.
Omdat hij geen zin meer heeft met urine en bier bekogeld te worden?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Het record is zeven. Dus waarom zou Mathieu stoppen bij zes wereldtitels?
Is dat van die unrine ooit bevestigd trouwens? Niet dat ik twijfel aan die ene anonieme bron op het altijd waarheidsgetrouwe platform X.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:24 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Omdat hij geen zin meer heeft met urine en bier bekogeld te worden?
Ze hebben besloten dat Matje niet meer hoeft te starten en meteen de trui krijgt voor het komende jaarquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:34 schreef DiegoFuser het volgende:
Jij denkt aan de hors categorie, de Michael Vanthourenhouts
Oke Karrel
Ikdenk de Schotse variant van hem, als je de 3e vlag zo zietquote:Op zaterdag 3 februari 2024 12:38 schreef Aguero het volgende:
De vlaggen van Baskenland en Eritrea gebroederlijk naast elkaar. Is R_R ter plaatse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |