abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212201019
Ja alles leuk en aardig.
Ze is van zn eigen leeftijd…en wil graag naar NL komen.

Ziet er super lekker uit(35) geen kids, lekker slank ding.
Ik zei nog ‘straks ben je alles kwijt,.
Maar liefde maakt blind.
5 Ferrari's op videoband!
pi_212201049
Wandelende pinautomaat voor de Thaise familie.
pi_212201084
Oh, gisteravond wezen eten bij hem.
Wilde me ook nog op mn mond zoenen bij t weggaan. Maar me vriendin gaf ze alleen een handje 🤣
5 Ferrari's op videoband!
pi_212201158
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 13:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Wilde me ook nog op mn mond zoenen bij t weggaan.
Ow je vriend is biseksueel?
pi_212201177
Verder, Thaise......ja het ligt er net aan wat je treft: je hebt mega golddiggers, je hebt dames die willen dat je haar hele familie gaat onderhouden, voor sommigen moet je een bruidsschat van tienduizenden euro's betalen, en anderen zijn weer een stuk moderner en gaan gewoon voor de liefde en zijn niet op je geld uit.
Je moet het net treffen, zoals met zo veel in het leven.
pi_212201204
Kijk maar uit of ze geen pik heeft
pi_212201230
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 14:04 schreef ToT het volgende:
Verder, Thaise......ja het ligt er net aan wat je treft: je hebt mega golddiggers, je hebt dames die willen dat je haar hele familie gaat onderhouden, voor sommigen moet je een bruidsschat van tienduizenden euro's betalen, en anderen zijn weer een stuk moderner en gaan gewoon voor de liefde en zijn niet op je geld uit.
Je moet het net treffen, zoals met zo veel in het leven.
Het is een beetje Russische roulette.
pi_212201257
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 14:09 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Het is een beetje Russische roulette.
Zolang je niet direct in de eerste 3 maanden of zo het huwelijksbootje in stapt..... :P

Gewoon eerst dar op vakantie haar daar meerdere malen keihard volblaffen, dan hier naar toe uitnodigen en haar hier snoeihard uitwonen voor de maximale tijd dat ze mag blijven, elkaar ook in de tussentijd een beetje leren kennen enzo, misschien nog een keertje daar naar toe gaan voor genadeloos harde seks en elkaar nog wat beter leren kennen, eventueel haar nog een keer hier uitnodigen om elkaar beter te leren kennen en om te zien of Nederland wel wat voor haar is, en dan een keer kijken of je echt met elkaar verder wil. ^O^

Veel kerels hebben zoiets van: "Oh, lekker mokkel, en ze hoeft niet direct te kokhalzen als ze mij ziet? Waar kan ik de huwelijksakte ondertekenen?
pi_212201278
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 14:13 schreef ToT het volgende:

[..]
Zolang je niet direct in de eerste 3 maanden of zo het huwelijksbootje in stapt..... :P

Gewoon eerst dar op vakantie haar daar meerdere malen keihard volblaffen, dan hier naar toe uitnodigen en haar hier snoeihard uitwonen voor de maximale tijd dat ze mag blijven, elkaar ook in de tussentijd een beetje leren kennen enzo, misschien nog een keertje daar naar toe gaan voor genadeloos harde seks en elkaar nog wat beter leren kennen, eventueel haar nog een keer hier uitnodigen om elkaar beter te leren kennen en om te zien of Nederland wel wat voor haar is, en dan een keer kijken of je echt met elkaar verder wil. ^O^

Veel kerels hebben zoiets van: "Oh, lekker mokkel, en ze hoeft niet direct te kokhalzen als ze mij ziet? Waar kan ik de huwelijksakte ondertekenen?
Klinkt wel als een mooi plan. Ik heb momenteel wat met een Ierse meid, maar die heeft al een vriend. Het wordt een beetje moeilijk om te kijken of het hier wat gaat worden, maar ja misschien als alternatief maar Thailand openhouden.
pi_212201329
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 14:15 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Klinkt wel als een mooi plan. Ik heb momenteel wat met een Ierse meid, maar die heeft al een vriend. Het wordt een beetje moeilijk om te kijken of het hier wat gaat worden, maar ja misschien als alternatief maar Thailand openhouden.
Serieus: vind echt uit of je de familie moet onderhouden, en of er sprake van een bruidsschat is.
Soms is er wel een sprake van een bruidsschat omdat de rest van de familie het als traditie verwacht, maar dan krijg je direct op de avond van je huwelijk het geld nog terug als de ouders van je bruid het een achterlijke achterhaalde traditie vinden. Maar sommigen staan er echt op dat je dus tienduizenden euro's gaat lappen.

En de familie onderhouden begint vaak bij ¤150 per maand of zo, voor de rest van je leven.
Valt overigens wel over te onderhandelen.
  zondag 28 januari 2024 @ 14:51:06 #11
503527 Rustin_
Suum Cuique
pi_212201684
Ik vind die Thaise vrouwen echt mokerlelijk.
Where the road is dark and the seed is sowed
Where the gun is cocked and the bullet's cold
Where the miles are marked in the blood and gold
I'll meet you further on up the road
pi_212201694
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 14:15 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
De zus van @sirdanilot?
KLB en DRT is een topcombinatie
pi_212201936
quote:
Thaise vrouw
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 13:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ziet er super lekker uit(35) geen kids, lekker slank ding.
De helft van het feminiene volk aldaar heeft een piemel.
Google is your friend, abuse your friends
pi_212202297
quote:
11s.gif Op zondag 28 januari 2024 15:07 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
[..]
Lekker toch?
  zondag 28 januari 2024 @ 15:38:07 #15
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212202401
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 14:13 schreef ToT het volgende:

[..]

dit dus

eerst kijken of ze geen pik heeft en 2 gaten heeft daar vanonder
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212202494
quote:
Wilde me ook nog op mn mond zoenen bij t weggaan. Maar me vriendin gaf ze alleen een handje 🤣
:')
pi_212202545
quote:
1s.gif Op zondag 28 januari 2024 15:43 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
:')
Cockwhale ouwe dibbes, hoe was de vriendin van TS?
pi_212202654
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 15:32 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Lekker toch?
Er zijn inderdaad mensen die hier een voorkeur voor hebben, maar gezien TS de woorden 'vrouw' 'geen kinderen' en de eigenschap 'slank' heeft benoemd, lijkt een piemel hebben geen vooraanstaand voordeel voor TS' vriend.
  Redactie Frontpage zondag 28 januari 2024 @ 16:05:43 #19
38148 crew  Innisdemon
pi_212202798
quote:
me vriendin
Het topic begon zo leuk ;(
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_212202868
lekker man zon thaise die zijn vaak goed nat

ze kunnen ook goed masseren vaak (met happy end)

ik ga nu met een bengaal lekker strak dikke tieten en kan goed koken

enige nadeel dat ik 200 euro per maand moet over maken maar ja boeie
pi_212203485
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 16:10 schreef Jahr00n het volgende:
lekker man zon thaise die zijn vaak goed nat

ze kunnen ook goed masseren vaak (met happy end)

ik ga nu met een bengaal lekker strak dikke tieten en kan goed koken

enige nadeel dat ik 200 euro per maand moet over maken maar ja boeie
200 euro per maand voor al dat moois :')
pi_212203637
quote:
11s.gif Op zondag 28 januari 2024 15:07 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
[..]
Toegegeven, ze lopen daar zo'n 10 jaar voor op ons. En dat zonder regenboog vlaggetjes.
  zondag 28 januari 2024 @ 17:55:19 #23
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_212204081
"vrouw" :D
pi_212204619
quote:
0s.gif Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef Zoon_John het volgende:

[..]
Cockwhale ouwe dibbes, hoe was de vriendin van TS?
Die kreeg van mij meer dan een handje iig.
pi_212206916
Er zijn nog vrachtladingen met kerels die er iedere dag in trappen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')