Ow je vriend is biseksueel?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Oh, gisteravond wezen eten bij hem.
Wilde me ook nog op mn mond zoenen bij t weggaan.
Het is een beetje Russische roulette.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:04 schreef ToT het volgende:
Verder, Thaise......ja het ligt er net aan wat je treft: je hebt mega golddiggers, je hebt dames die willen dat je haar hele familie gaat onderhouden, voor sommigen moet je een bruidsschat van tienduizenden euro's betalen, en anderen zijn weer een stuk moderner en gaan gewoon voor de liefde en zijn niet op je geld uit.
Je moet het net treffen, zoals met zo veel in het leven.
Zolang je niet direct in de eerste 3 maanden of zo het huwelijksbootje in stapt.....quote:Op zondag 28 januari 2024 14:09 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Het is een beetje Russische roulette.
Klinkt wel als een mooi plan. Ik heb momenteel wat met een Ierse meid, maar die heeft al een vriend. Het wordt een beetje moeilijk om te kijken of het hier wat gaat worden, maar ja misschien als alternatief maar Thailand openhouden.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je niet direct in de eerste 3 maanden of zo het huwelijksbootje in stapt.....
Gewoon eerst dar op vakantie haar daar meerdere malen keihard volblaffen, dan hier naar toe uitnodigen en haar hier snoeihard uitwonen voor de maximale tijd dat ze mag blijven, elkaar ook in de tussentijd een beetje leren kennen enzo, misschien nog een keertje daar naar toe gaan voor genadeloos harde seks en elkaar nog wat beter leren kennen, eventueel haar nog een keer hier uitnodigen om elkaar beter te leren kennen en om te zien of Nederland wel wat voor haar is, en dan een keer kijken of je echt met elkaar verder wil.
Veel kerels hebben zoiets van: "Oh, lekker mokkel, en ze hoeft niet direct te kokhalzen als ze mij ziet? Waar kan ik de huwelijksakte ondertekenen?
Serieus: vind echt uit of je de familie moet onderhouden, en of er sprake van een bruidsschat is.quote:Op zondag 28 januari 2024 14:15 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klinkt wel als een mooi plan. Ik heb momenteel wat met een Ierse meid, maar die heeft al een vriend. Het wordt een beetje moeilijk om te kijken of het hier wat gaat worden, maar ja misschien als alternatief maar Thailand openhouden.
De zus van @sirdanilot?quote:Op zondag 28 januari 2024 14:15 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Klinkt wel als een mooi plan. Ik heb momenteel wat met een Ierse meid, maar die heeft al een vriend. Het wordt een beetje moeilijk om te kijken of het hier wat gaat worden, maar ja misschien als alternatief maar Thailand openhouden.
quote:Thaise vrouw
De helft van het feminiene volk aldaar heeft een piemel.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:54 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Ziet er super lekker uit(35) geen kids, lekker slank ding.
Lekker toch?quote:Op zondag 28 januari 2024 15:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
De helft van het feminiene volk aldaar heeft een piemel.
dit dusquote:Op zondag 28 januari 2024 14:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Zolang je niet direct in de eerste 3 maanden of zo het huwelijksbootje in stapt.....
Gewoon eerst dar op vakantie haar daar meerdere malen keihard volblaffen, dan hier naar toe uitnodigen en haar hier snoeihard uitwonen voor de maximale tijd dat ze mag blijven, elkaar ook in de tussentijd een beetje leren kennen enzo, misschien nog een keertje daar naar toe gaan voor genadeloos harde seks en elkaar nog wat beter leren kennen, eventueel haar nog een keer hier uitnodigen om elkaar beter te leren kennen en om te zien of Nederland wel wat voor haar is, en dan een keer kijken of je echt met elkaar verder wil.
Veel kerels hebben zoiets van: "Oh, lekker mokkel, en ze hoeft niet direct te kokhalzen als ze mij ziet? Waar kan ik de huwelijksakte ondertekenen?
quote:Op zondag 28 januari 2024 13:59 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Oh, gisteravond wezen eten bij hem.
Wilde me ook nog op mn mond zoenen bij t weggaan. Maar me vriendin gaf ze alleen een handje 🤣
Er zijn inderdaad mensen die hier een voorkeur voor hebben, maar gezien TS de woorden 'vrouw' 'geen kinderen' en de eigenschap 'slank' heeft benoemd, lijkt een piemel hebben geen vooraanstaand voordeel voor TS' vriend.quote:
200 euro per maand voor al dat mooisquote:Op zondag 28 januari 2024 16:10 schreef Jahr00n het volgende:
lekker man zon thaise die zijn vaak goed nat
ze kunnen ook goed masseren vaak (met happy end)
ik ga nu met een bengaal lekker strak dikke tieten en kan goed koken
enige nadeel dat ik 200 euro per maand moet over maken maar ja boeie
Toegegeven, ze lopen daar zo'n 10 jaar voor op ons. En dat zonder regenboog vlaggetjes.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:07 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
[..]
De helft van het feminiene volk aldaar heeft een piemel.
Die kreeg van mij meer dan een handje iig.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Cockwhale ouwe dibbes, hoe was de vriendin van TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |