Het ligt er ook aan hoe je jezelf neerzet en wat je aantrekt of waar je mee in een relatie stapt.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het voor een single moeder onmogelijk is om een vriend te vinden. In de praktijk is alles anders.
Maar de grote vraag. Hoe zit het met de auto?quote:Op zondag 28 januari 2024 12:17 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Waarom heb ik dan een vriend?
Ik heb twee kinderen uit een eerdere relatie.
Hij heeft er geen moeite mee.
Zal ook wel meehelpen dat we beiden onze dingen wel op orde hebben. Beiden een baan, eigen huis.
Klopt, ik ben een expert in het langdurig daten van vrouwen met kinderen!quote:Op zondag 28 januari 2024 12:20 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Veel mensen denken dat het voor een single moeder onmogelijk is om een vriend te vinden. In de praktijk is alles anders.
Ik heb er een en hij heeft een auto plus drie motoren....dat zit wel goed dacht ik zoquote:Op zondag 28 januari 2024 12:25 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar de grote vraag. Hoe zit het met de auto?
Beetje overdadig.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:49 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Ik heb er een en hij heeft een auto plus drie motoren....dat zit wel goed dacht ik zo
Iedereen HOORT een rijbewijs te hebben? Wat een onzin.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:25 schreef Lenny77 het volgende:
Hier ook bijna geen ov dus een auto is hier onmisbaar, zeker als werkende mens.
Als een man geen auto heeft, dan zou ik dat hoop en al onhandig vinden. Geen rijbewijs daarbovenop zou wel een no no zijn..
Iedereen hoort een rijbewijs te hebben (buiten medische redenen natuurlijk).
Dan vraag ik me af waarom je iemand zou afwijzen op het hebben van geen rijbewijs? Wellicht heeft deze persoon door omstandigheden nog geen rijbewijs kunnen halen of is hij een aantal keren gezakt.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:25 schreef Lenny77 het volgende:
Als een man geen auto heeft, dan zou ik dat hoop en al onhandig vinden. Geen rijbewijs daarbovenop zou wel een no no zijn..
Wat? Hoezo datquote:
Huh? daar ben ik niet mee eensquote:Op zondag 28 januari 2024 13:25 schreef Lenny77 het volgende:
Ik ben het bijna altijd met je eens maar die rijbewijs eis voor iedereen begrijp ik ook nietquote:Op zondag 28 januari 2024 13:25 schreef Lenny77 het volgende:
Dat moet je vriendin dan maar vragen.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:28 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af waarom je iemand zou afwijzen op het hebben van geen rijbewijs? Wellicht heeft deze persoon door omstandigheden nog geen rijbewijs kunnen halen of is hij een aantal keren gezakt.
Wat als hij er mee bezig is?
Ik heb zelf ook een rijbewijs en auto maar alsnog eis ik het niet van de ander.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:15 schreef Donna het volgende:
OT dan ook maar even. Het OV is hier niet bijzonder goed, dus ik zou het wel fijn vinden als een man een auto heeft.
Maar ik heb zelf ook een rijbewijs én een auto én mijn zaakjes goed op orde, dus ja.![]()
Dat doet je vriendin toch ook niet? Ze eist niks, ze wijst zo iemand dan gewoon af. Haar goed recht als ze dat onaantrekkelijk vindt.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:44 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een rijbewijs en auto maar alsnog eis ik het niet van de ander.
Duh.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:44 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook een rijbewijs en auto maar alsnog eis ik het niet van de ander.
Dat is waar. Mijn voorkeur gaat uit naar sportieve mannen die op bijvoorbeeld boksen of een andere sport zitten en die handig in huis is.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat doet je vriendin toch ook niet? Ze eist niks, ze wijst zo iemand dan gewoon af. Haar goed recht als ze dat onaantrekkelijk vindt.
Ik vind het ook aantrekkelijk als een man (goed) kan autorijden en weet hoe een boormachine werkt. Heb een vriendin die een man met 2 linkerhanden heeft, ik vind dat echt een afknapper. Ieder z'n ding.
So be it.
Jezusquote:Op zondag 28 januari 2024 13:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat is waar. Mijn voorkeur gaat uit naar sportieve mannen die op bijvoorbeeld boksen of een andere sport zitten en die handig in huis is.
Nou en dan maak je je druk om de voorkeuren van je vriendin. Apart.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:56 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Dat is waar. Mijn voorkeur gaat uit naar sportieve mannen die op bijvoorbeeld boksen of een andere sport zitten en die handig in huis is.
Ze zocht dus een taxichauffeur voor de ritjes naar de opvang, de winkel, etc?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:22 schreef britneycheers het volgende:
Een vriendin van mij had laatst een man afgewezen omdat hij geen auto had. Ik vertelde dat ik dit vrij radicaal vond. Zij vertelde mij dat ze vond ‘ dat een man zijn zaken op orde moest hebben’.
Zelf heeft ze geen rijbewijs en is ze een single moeder. Ik gaf aan dat ik het vrij oneerlijk vond omdat zij ook niet alles perfect op orde heeft. Nu is ze vrij knap en kan ze genoeg mannen krijgen maar vind ik de gedachtegang raar.
Het valt me andersom ook dat veel mannen bijvoorbeeld vrouwen afwijzen die een uitkering hebben omdat ze je ‘als een probleemgeval zien met weinig geld’.
Waar komt dit fenomeen vandaan dat mensen vinden dat ze meer “recht “ hebben op een partner die op materialistisch gebied aan al hun eisen voldoet?
Bedoel je nu jezelf?quote:Op zondag 28 januari 2024 11:22 schreef britneycheers het volgende:
Het valt me andersom ook dat veel mannen bijvoorbeeld vrouwen afwijzen die een uitkering hebben omdat ze je ‘als een probleemgeval zien met weinig geld’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |