abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212212167
quote:
Ik hoop oprecht dat gezien gaat worden dat Kaag niet geschikt is voor deze functie en dat zo snel mogelijk moet worden uitgeweken/uitgekeken naar iemand met géén (voormalige) binding met het gebied maar expertise heeft in opbouw na trauma zoals in bijvoorbeeld Japan of Peru of iets dergelijks..

Werkelijk, dat niet gekeken is naar haar vorige "betrouwbaarheid" in een internationale positie is mij echt een raadsel...
  maandag 29 januari 2024 @ 12:49:41 #128
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_212212241
quote:
Die arme kaag toch! Met die heksenjacht - en ze is nog niet eens begonnen! :'(
I fought the war, but the war won't stop, for the love of god.
I fought the war, but the war won.
  maandag 29 januari 2024 @ 12:51:16 #129
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212212250
twitter

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_212212266
EU says it is reviewing funding for UNRWA, Romania suspends payments
https://www.timesofisrael(...)a-suspends-payments/

UNRWA says it will shutter in month if funding not restored
https://www.timesofisrael(...)unding-not-restored/
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  maandag 29 januari 2024 @ 12:56:12 #131
6484 ExTec
pi_212212289
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 12:53 schreef Aether het volgende:

UNRWA says it will shutter in month if funding not restored
https://www.timesofisrael(...)unding-not-restored/
Tragisch. Voor al die outlets die nu annuleringen voor gouden kranen te voorduren krijgen. :'(
pi_212212310
quote:
9s.gif Op maandag 29 januari 2024 12:56 schreef ExTec het volgende:

[..]
Tragisch. Voor al die outlets die nu annuleringen voor gouden kranen te voorduren krijgen. :'(
En al het spaargeld is direct naar qatar gegaan, want ja, het was een kraan die altijd open bleef staan, dus waarom reserves opbouwn
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_212212349
Interessant artikel
Wel heel lastig om te vergeten dat de schrijfster een vriend van Wierd Duk en Syp Wynia is.
  maandag 29 januari 2024 @ 13:05:00 #134
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212212365
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
Interessant artikel
Wel heel lastig om te vergeten dat de schrijfster een vriend van Wierd Duk en Syp Wynia is.
Wat zou er dan mis zijn met die twee namen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 29 januari 2024 @ 13:05:44 #135
6484 ExTec
pi_212212375
quote:
Interessant artikel
Mss moet je proberen het inhoudelijk te weerleggen.

IPV de boodschapper proberen verdacht te maken.

En dat volgens die analogie je "zielige kaag", waarvan je blijkbaar niet eens wist dat ze al ja-ren werkzaam was in dat circuit, instant gediskwalificeerd is, want notabene getrouwd met een palie bons, dat zal ik niet aanstippen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ExTec op 29-01-2024 13:13:49 ]
  Moderator maandag 29 januari 2024 @ 13:10:26 #136
8781 crew  Frutsel
pi_212212456
quote:
Interessant artikel
Sommige dingen wist ik niet, ronduit stuitend, dat van Rina Shnerb bijvoorbeeld, de nasleep. Prima artikel.
pi_212212528
quote:
10s.gif Op maandag 29 januari 2024 13:05 schreef ExTec het volgende:

[..]
Mss moet je proberen het inhoudelijk te weerleggen.

IPV de boodschapper proberen verdacht te maken.

En dat volgens die analogie je "zielige kaag", waarvan je blijkbaar niet eens wist dat ze al ja-ren werkzaam was in dat circuit, instant gediskwalificeerd is, want notabene getrouwd met een palie bons, dat zal ik niet aanstippen.
Als een NOS, Parool, Volkskrant, NRC, BBC, CNN, Guardian of wat dan ook iets meld dan is het een subjectieve bron en is dat een goede weerlegging om niet op de inhoud af te gaan, maar in dit geval maakt het CV natuurlijk helemaal niks uit.

Wat een niveau
  maandag 29 januari 2024 @ 13:23:10 #139
6484 ExTec
pi_212212534
Money is fungible. Dat betekent dat je linksom of rechtsom, altijd bezig bent met terrorisme/corruptie financieren.

Elke euro/dollar die "the people of darkness" niet uit hoeven te geven aan hun volk, kan immers gebruikt worden voor wapentuig, of mooie vila's in qatar, met mooie gouden kranen en diamanten deurknoppen.

Maar goed; laten we hopen dat het geloofsartikel "De Zielige Palestijn" nu eindelijk een keer verdwijnt.

Ook voor die mensen hun eigen bestwil.
  maandag 29 januari 2024 @ 13:24:27 #140
6484 ExTec
pi_212212549
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 13:22 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Als een NOS, Parool, Volkskrant, NRC, BBC, CNN, Guardian of wat dan ook iets meld dan is het een subjectieve bron
Onzin.

Maar het is duidelijk dat je op de inhoud niet wenst in te gaan? Boodschapper afschieten, koste wat kost?
pi_212212584
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2024 13:24 schreef ExTec het volgende:

[..]
Onzin.

Maar het is duidelijk dat je op de inhoud niet wenst in te gaan? Boodschapper afschieten, koste wat kost?
Haal die duim uit je mond. Ik zei al dat het een interessant artikel is
  maandag 29 januari 2024 @ 13:29:02 #142
6484 ExTec
pi_212212593
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 13:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Haal die duim uit je mond. Ik zei al dat het een interessant artikel is
quote:

maandag 29 januari 2024 @ 13:33:08 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212212635
quote:

[..]
Als een NOS, Parool, Volkskrant, NRC, BBC, CNN, Guardian of wat dan ook iets meld dan is het een subjectieve bron en is dat een goede weerlegging om niet op de inhoud af te gaan, maar in dit geval maakt het CV natuurlijk helemaal niks uit.

Wat een niveau
Als je bedoelt dat dit een meer rechts en conservatieve bron is, dat klopt ja. En nu? Het grote verschil is dat deze journalisten vrij open zijn over hun ideologische lens. De bronnen die jij nu noemt zijn ook vooringenomen, maar proberen krampachtig te beweren dat ze dit niet zijn.
  maandag 29 januari 2024 @ 13:39:46 #144
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_212212686
quote:

[..]

Wat een niveau
Ik snap waar je vandaan komt en ben ook huiverig met dit soort artikelen van websites met een politieke drijfveer.

Maar voor dit artikel moet ik wel zeggen dat elke beschuldiging wel de juiste bronnen heeft en dat er niet zomaar wat geschreeuwd wordt.
  maandag 29 januari 2024 @ 13:51:49 #145
6484 ExTec
pi_212212775
Een foto van een 'onschuldige palestijn', die heulemaal niks met hamas te maken heeft.

twitter
pi_212212825
quote:
7s.gif Op maandag 29 januari 2024 13:29 schreef ExTec het volgende:

[..]
[..]

Knip je nu weer die zin weg alsof ik t niet gezegd heb :')

Dit is voor rechtse jongens moeilijk te begrijpen, de bron bepaalt niet of de inhoud wel of niet feitelijk klopt. Wierd Duk of een links Joop hebben ook interessante artikelen waar we soms iets van kunnen leren alleen kan je daar altijd maar één geluid horen en dat is geen kritiek op eigen sympathisanten of bondgenoten. Van te voren is duidelijk welke kleur de inhoud van het artikel wordt. Hier ook, inhoudelijk vind ik het een interessant artikel en dat komt door al die bronnen en inzichten. Dat Kaag of een D66 aangevallen wordt dat staat van te voren vast
pi_212212919
quote:
1s.gif Op maandag 29 januari 2024 13:59 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dit is voor rechtse jongens moeilijk te begrijpen, de bron bepaalt niet of de inhoud wel of niet feitelijk klopt. Wierd Duk of een links Joop hebben ook interessante artikelen waar we soms iets van kunnen leren alleen kan je daar altijd maar één geluid horen en dat is geen kritiek op eigen sympathisanten of bondgenoten. Van te voren is duidelijk welke kleur de inhoud van het artikel wordt. Hier ook, inhoudelijk vind ik het een interessant artikel en dat komt door al die bronnen en inzichten. Dat Kaag of een D66 aangevallen wordt dat staat van te voren vast
Maar mee eens kun je toch wel zijn dat Kaag aanwijzen voor deze functie toch een hele ongelukkige keuze is? Of heb je andere inzichten die ik even mis?
  maandag 29 januari 2024 @ 14:19:30 #148
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_212212974
quote:

[..]

Daar heeft het niets mee te maken. Dit is dus precies wat veel mainstream media proberen, onder de noemer van 'feiten' hun eigen vooringenomenheid te neutraliseren. Vooringenomenheid is vooringenomenheid, die kun je helaas niet verbloemen door het idee te wekken dat de ene vooringenomenheid meer 'feitelijk' zou zijn dan de andere.
  maandag 29 januari 2024 @ 14:26:20 #149
6484 ExTec
pi_212213027
quote:
Knip je nu weer die zin weg alsof ik t niet gezegd heb
Het afschieten, verdachtmaken van de auteur zit niet in je zinssnede dat je het interessant vind.

quote:
Ik vind dat niet zo bijzonder, dat is wmb een gegeven. Je hebt van die websites/apps die proberen qua publicaties van te voren aan te geven waar op het spectrum het e.e.a. zich bevind.

Als de lezer zich er maar van bewust is.

En dat laat natuurlijk onverlet, als dat staaltjes zoals 'zielige kaag' die ff rap geld de deur uit schuift, zonder coalitiepartners daarvan op de hoogte te stellen, aan de kaak stellen, 100% zuiver en 0% politiek gekleurt is. Zoiets is feitelijk gebeurt, of niet, en of jij en ik dat goed vinden, of niet, wat wel 100% politiek is, doet aan de constatering niet af.
  maandag 29 januari 2024 @ 14:27:38 #150
471559 Un_Chien_Andalou
Slicing up eyeballs
pi_212213048
quote:
Intelligence Lays Out Details of U.N. Agency Staff’s Links to Oct. 7 Attack
Around 10% of Palestinian aid agency's 12,000 staff in Gaza have links to militants, according to intelligence dossier....
Man man... niet 12 maar 1.200 rotte appels... dat is een aardige mand vol :+

twitter

[ Bericht 23% gewijzigd door Un_Chien_Andalou op 29-01-2024 14:35:34 ]
got me a movie, I want you to know
slicing up eyeballs, I want you to know
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')