Ik hoop oprecht dat gezien gaat worden dat Kaag niet geschikt is voor deze functie en dat zo snel mogelijk moet worden uitgeweken/uitgekeken naar iemand met géén (voormalige) binding met het gebied maar expertise heeft in opbouw na trauma zoals in bijvoorbeeld Japan of Peru of iets dergelijks..quote:
Die arme kaag toch! Met die heksenjacht - en ze is nog niet eens begonnen!quote:
Tragisch. Voor al die outlets die nu annuleringen voor gouden kranen te voorduren krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2024 12:53 schreef Aether het volgende:
UNRWA says it will shutter in month if funding not restored
https://www.timesofisrael(...)unding-not-restored/
En al het spaargeld is direct naar qatar gegaan, want ja, het was een kraan die altijd open bleef staan, dus waarom reserves opbouwnquote:Op maandag 29 januari 2024 12:56 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tragisch. Voor al die outlets die nu annuleringen voor gouden kranen te voorduren krijgen.
Wat zou er dan mis zijn met die twee namen?quote:Op maandag 29 januari 2024 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
Interessant artikel
Wel heel lastig om te vergeten dat de schrijfster een vriend van Wierd Duk en Syp Wynia is.
Mss moet je proberen het inhoudelijk te weerleggen.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
Interessant artikel
Wel heel lastig om te vergeten dat de schrijfster een vriend van Wierd Duk en Syp Wynia is.
Sommige dingen wist ik niet, ronduit stuitend, dat van Rina Shnerb bijvoorbeeld, de nasleep. Prima artikel.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
Interessant artikel
Als een NOS, Parool, Volkskrant, NRC, BBC, CNN, Guardian of wat dan ook iets meld dan is het een subjectieve bron en is dat een goede weerlegging om niet op de inhoud af te gaan, maar in dit geval maakt het CV natuurlijk helemaal niks uit.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:05 schreef ExTec het volgende:
[..]
Mss moet je proberen het inhoudelijk te weerleggen.
IPV de boodschapper proberen verdacht te maken.
En dat volgens die analogie je "zielige kaag", waarvan je blijkbaar niet eens wist dat ze al ja-ren werkzaam was in dat circuit, instant gediskwalificeerd is, want notabene getrouwd met een palie bons, dat zal ik niet aanstippen.
Onzin.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een NOS, Parool, Volkskrant, NRC, BBC, CNN, Guardian of wat dan ook iets meld dan is het een subjectieve bron
Haal die duim uit je mond. Ik zei al dat het een interessant artikel isquote:Op maandag 29 januari 2024 13:24 schreef ExTec het volgende:
[..]
Onzin.
Maar het is duidelijk dat je op de inhoud niet wenst in te gaan? Boodschapper afschieten, koste wat kost?
quote:Op maandag 29 januari 2024 13:27 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Haal die duim uit je mond. Ik zei al dat het een interessant artikel is
quote:Op maandag 29 januari 2024 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
Als je bedoelt dat dit een meer rechts en conservatieve bron is, dat klopt ja. En nu? Het grote verschil is dat deze journalisten vrij open zijn over hun ideologische lens. De bronnen die jij nu noemt zijn ook vooringenomen, maar proberen krampachtig te beweren dat ze dit niet zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een NOS, Parool, Volkskrant, NRC, BBC, CNN, Guardian of wat dan ook iets meld dan is het een subjectieve bron en is dat een goede weerlegging om niet op de inhoud af te gaan, maar in dit geval maakt het CV natuurlijk helemaal niks uit.
Wat een niveau
Ik snap waar je vandaan komt en ben ook huiverig met dit soort artikelen van websites met een politieke drijfveer.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als een NOS, Parool, Volkskrant, NRC, BBC, CNN, Guardian of wat dan ook iets meld dan is het een subjectieve bron en is dat een goede weerlegging om niet op de inhoud af te gaan, maar in dit geval maakt het CV natuurlijk helemaal niks uit.
Wat een niveau
Knip je nu weer die zin weg alsof ik t niet gezegd hebquote:
Maar mee eens kun je toch wel zijn dat Kaag aanwijzen voor deze functie toch een hele ongelukkige keuze is? Of heb je andere inzichten die ik even mis?quote:Op maandag 29 januari 2024 13:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Knip je nu weer die zin weg alsof ik t niet gezegd heb![]()
Dit is voor rechtse jongens moeilijk te begrijpen, de bron bepaalt niet of de inhoud wel of niet feitelijk klopt. Wierd Duk of een links Joop hebben ook interessante artikelen waar we soms iets van kunnen leren alleen kan je daar altijd maar één geluid horen en dat is geen kritiek op eigen sympathisanten of bondgenoten. Van te voren is duidelijk welke kleur de inhoud van het artikel wordt. Hier ook, inhoudelijk vind ik het een interessant artikel en dat komt door al die bronnen en inzichten. Dat Kaag of een D66 aangevallen wordt dat staat van te voren vast
Daar heeft het niets mee te maken. Dit is dus precies wat veel mainstream media proberen, onder de noemer van 'feiten' hun eigen vooringenomenheid te neutraliseren. Vooringenomenheid is vooringenomenheid, die kun je helaas niet verbloemen door het idee te wekken dat de ene vooringenomenheid meer 'feitelijk' zou zijn dan de andere.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Knip je nu weer die zin weg alsof ik t niet gezegd heb![]()
Dit is voor rechtse jongens moeilijk te begrijpen, de bron bepaalt niet of de inhoud wel of niet feitelijk klopt. Wierd Duk of een links Joop hebben ook interessante artikelen waar we soms iets van kunnen leren alleen kan je daar altijd maar één geluid horen en dat is geen kritiek op eigen sympathisanten of bondgenoten. Van te voren is duidelijk welke kleur de inhoud van het artikel wordt. Hier ook, inhoudelijk vind ik het een interessant artikel en dat komt door al die bronnen en inzichten. Dat Kaag of een D66 aangevallen wordt dat staat van te voren vast
Het afschieten, verdachtmaken van de auteur zit niet in je zinssnede dat je het interessant vind.quote:Op maandag 29 januari 2024 13:59 schreef opgebaarde het volgende:
Knip je nu weer die zin weg alsof ik t niet gezegd heb
Ik vind dat niet zo bijzonder, dat is wmb een gegeven. Je hebt van die websites/apps die proberen qua publicaties van te voren aan te geven waar op het spectrum het e.e.a. zich bevind.quote:Dit is voor rechtse jongens moeilijk te begrijpen, de bron bepaalt niet of de inhoud wel of niet feitelijk klopt. Wierd Duk of een links Joop hebben ook interessante artikelen waar we soms iets van kunnen leren alleen kan je daar altijd maar één geluid horen en dat is geen kritiek op eigen sympathisanten of bondgenoten. Van te voren is duidelijk welke kleur de inhoud van het artikel wordt. Hier ook, inhoudelijk vind ik het een interessant artikel en dat komt door al die bronnen en inzichten. Dat Kaag of een D66 aangevallen wordt dat staat van te voren vast
Man man... niet 12 maar 1.200 rotte appels... dat is een aardige mand volquote:Intelligence Lays Out Details of U.N. Agency Staff’s Links to Oct. 7 Attack
Around 10% of Palestinian aid agency's 12,000 staff in Gaza have links to militants, according to intelligence dossier....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |