Moet je nagaan dat je ook nog twee potjes onnodig gelijk hebt gespeeld tegen Almere en PEC. Dan zat je al op 38 puntenquote:Op zondag 28 januari 2024 17:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is niet knap, dat is gigantisch geblunder van de clubs boven ons.
Een paar maanden geleden was het echt semi-onmogelijk voor Ajax om nog vierde te worden (laat staan tweede), de achterstand was eigenlijk al te groot kijkende naar wat je voorgaande jaren nodig had om 2de-4de te worden.
Gimenez is matig.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Met een normale trainer vanaf het begin had je nu tweede gestaan, ook met deze matige selectie.
quote:Op zondag 28 januari 2024 17:44 schreef Wotte het volgende:
[..]
Moet je nagaan dat je ook nog twee potjes onnodig gelijk hebt gespeeld tegen Almere en PEC. Dan zat je al op 38 punten
Nee, had je niet.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:50 schreef Vjenne12345 het volgende:
Met een normale trainer vanaf het begin had je nu tweede gestaan, ook met deze matige selectie.
Ik heb het over twee wedstrijden onder van 't Schip waarin je twee keer in de laatste paar minuten punten verliest. Dat noem ik onnodig.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:00 schreef Kreator het volgende:
[..]. Bitch please. Als je alles had gewonnen stond je nu eerste.
wat wil je omgooien? Sutalo terug, rensch op rechts en wellicht sosa ipv martha. Hangt af van wie er fit is. Als dat het geval is gaat ie wel schuivenquote:Op zondag 28 januari 2024 19:15 schreef manny het volgende:
Zou schip het aandurven de verdediging om te gooien tegen psv.
Tegen Almere lag het achterin ook gewoon nog bij vlagen compleet open. Kun je toch niet van zeggen dat dat onnodig puntverlies wasquote:Op zondag 28 januari 2024 19:19 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik heb het over twee wedstrijden onder van 't Schip waarin je twee keer in de laatste paar minuten punten verliest. Dat noem ik onnodig.
Uiteindelijk viel die gelijkmaker pas in blessuretijd door een penalty ja dat noem ik onnodig.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Tegen Almere lag het achterin ook gewoon nog bij vlagen compleet open. Kun je toch niet van zeggen dat dat onnodig puntverlies was
Als je met rensch, sutalo, Kaplan en Hato gaat spelen, dan gooi je t toch aardig om en laat je Kaplan debuteren in zo een wedstrijd. Dan sta je wel met de beste spelers, maar je gooit ook wel erg veel om. Denk ook niet dat ie dat doet.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:20 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat wil je omgooien? Sutalo terug, rensch op rechts en wellicht sosa ipv martha. Hangt af van wie er fit is. Als dat het geval is gaat ie wel schuiven
Wellicht kaplan en dan hato links maar dat gaat schippie niet doen denk.
sosa is het ook niet maar met een beetje begeleiding (ren terug na een aanval) is daar nog iets van te maken. Kaplan erin gaat ie niet doen.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:46 schreef manny het volgende:
[..]
Als je met rensch, sutalo, Kaplan en Hato gaat spelen, dan gooi je t toch aardig om en laat je Kaplan debuteren in zo een wedstrijd. Dan sta je wel met de beste spelers, maar je gooit ook wel erg veel om. Denk ook niet dat ie dat doet.
Martha kan niet blijven staan. Dat is zeker.
Kaplan erin? Die heeft nog geen minuut in Ajax 1 gespeeld toch?quote:Op zondag 28 januari 2024 19:46 schreef manny het volgende:
[..]
Als je met rensch, sutalo, Kaplan en Hato gaat spelen, dan gooi je t toch aardig om en laat je Kaplan debuteren in zo een wedstrijd. Dan sta je wel met de beste spelers, maar je gooit ook wel erg veel om. Denk ook niet dat ie dat doet.
Martha kan niet blijven staan. Dat is zeker.
maar wel inmiddels in jong ajax. Voegt wellicht meer toe dan dat er nu staat. En hato links is beter dan martha natuurlijk. Maargoed, of psv thuis de beste pot is om dit te proberen lijkt me nietquote:Op zondag 28 januari 2024 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaplan erin? Die heeft nog geen minuut in Ajax 1 gespeeld toch?
En waarom Hato op LB, die is het best in het midden. Ga je weer een speler niet op zijn beste positie neerzetten
Dan laat je hem lekker invallen, had prima gisteren gekund bv.quote:Op zondag 28 januari 2024 20:33 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
maar wel inmiddels in jong ajax. Voegt wellicht meer toe dan dat er nu staat. En hato links is beter dan martha natuurlijk. Maargoed, of psv thuis de beste pot is om dit te proberen lijkt me niet
Alles beter dan martha. Probleem is dan alleen dat je dan idd kaplan voor de leeuwen gooitquote:Op zondag 28 januari 2024 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan laat je hem lekker invallen, had prima gisteren gekund bv.
Nu ineens tegen PSV erin zetten helpt niet. Ook Hato naar LB helpt niet.
Ik denk van wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 19:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, had je niet.
De selectie is heel laat pas rond gekomen. Iedere trainer had achter de feiten aan gelopen en niet fatsoenlijk kunnen trainen en automatismen trainen.
Hadden ze nu hoger kunnen en moeten staan, ja vast wel.
Oh en, de selectie mist wat kwaliteiten nog. Die krijgt ook een goede trainer er niet in als die niet in de spelersgroep zitten.
Weet het, weet het, het is allemaal niet optimaal. Maar Martha kan niet tegen een goede vleugelaanvaller, dan wordt het centrum bovendien ook nog helemaal uit elkaar gespeeld omdat ze hem de hele tijd moeten helpen. Rensch moet eigenlijk terug naar rechts omdat Gooijer en zeker Gaaij niet goed genoeg zijn (nog).quote:Op zondag 28 januari 2024 20:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kaplan erin? Die heeft nog geen minuut in Ajax 1 gespeeld toch?
En waarom Hato op LB, die is het best in het midden. Ga je weer een speler niet op zijn beste positie neerzetten
5-4-1 gaan spelen met Brobbey in de spits.quote:Op maandag 29 januari 2024 06:18 schreef manny het volgende:
[..]
Weet het, weet het, het is allemaal niet optimaal. Maar Martha kan niet tegen een goede vleugelaanvaller, dan wordt het centrum bovendien ook nog helemaal uit elkaar gespeeld omdat ze hem de hele tijd moeten helpen. Rensch moet eigenlijk terug naar rechts omdat Gooijer en zeker Gaaij niet goed genoeg zijn (nog).
Maar ook eens hoor, twee spelers in de as hun debuut laten maken tegen PSV, het klinkt niet goed.
2 gelijk toch? Almere en PEC? Als ik zo naar het afgelopen programma kijk dan is 23 uit 27 eigenlijk wel het minimale wat je uit die 9 potjes mag halen.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, de puntenreeks is best goed natuurlijk de laatste tijd. In de laatste 9 wedstrijden speel je er 1 gelijk en win je de rest.
Dat is wel zo maar 11 uit die eerste 10 potjes is gewoon veel te weinig.quote:Op maandag 29 januari 2024 07:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
2 gelijk toch? Almere en PEC? Als ik zo naar het afgelopen programma kijk dan is 23 uit 27 eigenlijk wel het minimale wat je uit die 9 potjes mag halen.
Het kan nog heel spannend gaan worden. Ik dacht echt dat AZ en Twente wel sterk genoeg zouden zijn om alle potjes vanaf plek 6 zo'n beetje te winnen maar dat is de laatste tijd ook weer bar en boos.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar 11 uit die eerste 10 potjes is gewoon veel te weinig.
Dat AZ en Twente af zouden haken had ik wel verwacht, die halen zelden de 70+ punten, PSV is aan een absurd jaar bezig en bij Feyenoord zie je dat het boven hun kunnen spelen er een beetje af is mede door de afstand naar PSV.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het kan nog heel spannend gaan worden. Ik dacht echt dat AZ en Twente wel sterk genoeg zouden zijn om alle potjes vanaf plek 6 zo'n beetje te winnen maar dat is de laatste tijd ook weer bar en boos.
Wel echt zonde want de competitie komt zo weer in de totale nivellering van 2011-2015 terecht als je niet oppast. Nederland is echt gebaat bij 5 sterke eerste clubs.
Kan ik me wel in vinden ja, maar bij het ontbreken van een complete subtop (Vitesse, Heerenveen, Utrecht, Groningen zijn helemaal niets meer) had ik toch wel wat meer punten van AZ en Twente verwacht.quote:Op maandag 29 januari 2024 08:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat AZ en Twente af zouden haken had ik wel verwacht, die halen zelden de 70+ punten, PSV is aan een absurd jaar bezig en bij Feyenoord zie je dat het boven hun kunnen spelen er een beetje af is mede door de afstand naar PSV.
En Ajax is nog steeds wisselvallig maar aan de bal wel al een stuk beter dan het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |