Zou wel echt glorieus zijn als Ajax alsnog boven Feyenoord eindigt. Dan ga ik in dat Feyenoord topic wonen.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:35 schreef TornadoDK het volgende:
Ze beginnen hem al te knijpen te rotterdam
ongetwijfeld, niemand hier die denkt dat we psv opzij zetten hoor.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef Elan het volgende:
Tegen Heracles en RKC gewonnen en de praatjes beginnen alweer.
PSV gaat jullie slopen.
Gezonde ambitie.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef Elan het volgende:
PSV gaat jullie slopen.
Die Ajax obsessie van jou begint echt waanzinnige vormen aan te nemenquote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef Elan het volgende:
PSV gaat jullie slopen.
Misschien was mijn opmerking ook wel sarcasme en vinden wij Ajacieden het stiekem leuk om een beetje in de hoofden van de dagtoeristen te kruipen.quote:
Je eigen club is aan het voetballen omquote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef Elan het volgende:
PSV gaat jullie slopen.
En het enige wat jij hier elke keer komt doen is weer huilen over wat andere hier zeggen. En soms zelfs over dingen die andere niet eens zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2024 15:47 schreef Elan het volgende:
PSV gaat jullie slopen.
Eens.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Misschien moet ik mijn mond gewoon houden
Goede weer man.quote:
Ja he.quote:
2 zinnen een monoloog vindenquote:Op zondag 28 januari 2024 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja he.
Jank gewoon niet zo man.
Reageer op een post over een eventuele derde plek en je begint een hele monoloog vol persoonlijk geneuzel dat op geen enkele manier over Ajax of überhaupt voetbal gaat.
Je zet jezelf zo enorm te kakken gap, geef het een plekje zou ik zeggenquote:Op zondag 28 januari 2024 17:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja he.
Jank gewoon niet zo man.
Reageer op een post over een eventuele derde plek en je begint een hele monoloog vol persoonlijk geneuzel dat op geen enkele manier over Ajax of überhaupt voetbal gaat.
Psv gaat een slachtpartij worden. Die zijn echt een paar maten te groot.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:09 schreef Black-Death het volgende:
Qua uitslagen al met al een prima weekend voor ons (de echte Ajacieden dan, niet al die trollmongolen in dit topic die ongeneerd hun gang mogen blijven gaan elke week).
Volgende week verwacht ik weinig. We spelen thuis.. met een punt zou ik op dit moment tevreden zijn gezien onze matige defensie. Denk dat we er zelf ook wel 2 inprikken, dus ik ga voor 2-2.
Dat is niet knap, dat is gigantisch geblunder van de clubs boven ons.quote:Op zondag 28 januari 2024 16:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Er is wel weer een kleine opening voor P2 en dat is al heel knap na deze start
Nou ja, de puntenreeks is best goed natuurlijk de laatste tijd. In de laatste 9 wedstrijden speel je er 1 gelijk en win je de rest.quote:Op zondag 28 januari 2024 17:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat is niet knap, dat is gigantisch geblunder van de clubs boven ons.
Een paar maanden geleden was het echt semi-onmogelijk voor Ajax om nog vierde te worden (laat staan tweede), de achterstand was eigenlijk al te groot kijkende naar wat je voorgaande jaren nodig had om 2de-4de te worden.
Ben er bang voor. Wellicht dat door wat wijzigingen / terugkomsten / debuut van hendo er wat balans en structuur ontstaat en dat brobbey de kansen af blijft maken er nog iets te halen valt. Maar kleine kansquote:Op zondag 28 januari 2024 17:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Psv gaat een slachtpartij worden. Die zijn echt een paar maten te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |